20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 234098 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1350 på: 31. Aug. 2006, 23:14 »
Okei, nå skal jeg prøve å roe meg ned å se positivt på dette.

Hvis vi får inn Bridge nå, og kanskje en forsvarsspiller til. Ja, da er det ikke SÅ ille tross alt. Da har vi grei dekning bak. Pluss at Sibierski og Rossi gir oss dekning for Martins og Ameobi...

Greit Greit Greit!:) Men vi er avhengige av å styrke forsvaret vårt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1351 på: 31. Aug. 2006, 23:14 »
Sitat fra: "Fredrik"
Det var da folk her inne som ropte på en høy og stor spiss. Nå er han kommet. Jeg driter forsåvidt i om han var stallfyll i City de siste månedene. Newcastle trenger spisser, og det kommer en. Newcastle trenger også forsvarsspillere, og jeg håper for all del det skjer noe innen 00.00!

Nå er Sibierski langt mer midtbanespiller. Han kan brukes til som spiss, men det kan Milner, Dyer og Duff også.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1352 på: 31. Aug. 2006, 23:14 »
Er veldig fornøyd med kjøpene av Martins og Duff. Begge virker for meg som kvalitets spillere som vil styrke dagens første 11'er. Men Rossi og Sibierski virker for meg som panikk kjøpt, beklager, panikk-lån. Hvor er forsvarerne?

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #1353 på: 31. Aug. 2006, 23:15 »
Sitat fra: "rikard"
Sitat fra: "Fredrik"
Har dere fullstendig glemt at vi har signert Duff, Martins, Rossi og nå Sibierski.
Skandalesommer? Hva faen har dere røyket i dag?

Godt sagt!! :)

Helt og holdent fullstendig enig med deg, Fredrik! Folk må prøve å sette ting i litt perspektiv før de uttaler seg i hytt og vær om død og pine. Godt å høre at det fremdeles er noen fornuftige sjeler her som ser helheten i situasjonen.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1354 på: 31. Aug. 2006, 23:18 »
På diverse forum går det rykter om at Bridge nærmer seg. Endelig kan det se ut som en forsvarsspiller blir prioritert! :D

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1355 på: 31. Aug. 2006, 23:20 »
Sitat fra: "kesse"
På diverse forum går det rykter om at Bridge nærmer seg. Endelig kan det se ut som en forsvarsspiller blir prioritert! :D

Link?

Bridge nærmer seg hvis Cole nærmer seg Chelsea
Hvis Cole går til Chelsea, går Bridge til Newcastle
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1356 på: 31. Aug. 2006, 23:21 »
Sitat fra: "kesse"

>> Hvor leser du dette?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1357 på: 31. Aug. 2006, 23:22 »
Det står på forumet hos newcastle-online.com . Er bare en fyr som nevner det. Men har visstnok nevnt både Rossi og Sibierski sin overgang 20min før de ble offisielle.... Aner ikke om det ligger noe i det.

"i said sibierski and bridge. i got told nugent from a differnet source but the one who informed me on bridge has told me about 20 mins before the rossi and sibierski deal "

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1358 på: 31. Aug. 2006, 23:23 »
Cole nær Chelsea-overgang
Ashley Cole nærmer seg Chelsea. Venstrebacken forlater trolig Arsenal før overgangsvinduet stenger.
Cole er ifølge SkySports inne til legesjekk på en privat klinikk. Går den greit går Cole til Stamford Bridge-laget, mens William Gallas blir Arsenal-spiller.

-----------------------------------------------------------------------------------------
Var det ikke sånn at Newcastle hadde sikret seg en "avtale" om at Bridge skulle komme om Cole gikk til Chelsea?

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1359 på: 31. Aug. 2006, 23:24 »
Hvis jeg hadde hørt at Rossi skulle til en klubb på lån og Sibierski skulle på overgang til klubb. Ville det første jeg hadde tippet vært Fulham eller en eller annen klubb som kjemper mot nedrykk.... Dette er helt utrolig! Jaja vi får prøve å kjempe å komme på øvre halvdel da. Det bør være målet nå! Skal bli vanskelig nok det...West Ham har forresten kjøpt Carlos Tevez og Mascherano... Sånn for å sette ting i perspektiv...
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1360 på: 31. Aug. 2006, 23:24 »
Hvis vi får Bridge som overgang og ikke noe fittelån , er jeg fornøyd med sommerens overganger. Vi dreit oss ut med Cambell , men det må vi glemme. Vi får se litt framover mot januar. Regner med at d kommer en megastopper, og en god spiss! Selv om serien nettopp er sparket igang, kan vi også tenke litt på neste sesong, Vi har nå et meget ungt og lovende lag for fremtiden. det vi mangler er Bridge og en midstopper + en spiss. Owen er også tilbake for fult neste sesong.

Vi får bare tåle tabbemål frem til januar.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1361 på: 31. Aug. 2006, 23:25 »
Her er vi lovet gull og grønne skoger, og det eneste vi får er kobber og en vissen blomsterkvast...

Supert med Martins og Duff, men Rossi er bare til låns. Det samme er Sibierski.

Virker som Roeder og Fatty har gapet over et for stort stykke! Roeder fikk den i halsen og Freddy svelget den med hud og hår :lol:
Who else...... Alan Shearer

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1362 på: 31. Aug. 2006, 23:27 »
Håper vi får inn Bridge og en av West-Hams spisser før vinduet stenger; Zamora, Haarewood eller Ashton! WH har jo fått argentinerene, Tevez e jo spiss..
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #1363 på: 31. Aug. 2006, 23:27 »
Unnskyld meg, men ordspillene dine fenger ikke noe særlig, NUFranC. Vanskelig å skjønne poenget ditt helt.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1364 på: 31. Aug. 2006, 23:28 »
Innse først og fremst at Rossi og Sibierski er ment som backup, om Martins og Ameobi er skadefrie. I hvert fall Sibierski. Og hva er så gale, om jeg tør spørre, med å hente en ekstra mbane/spiss som backup når vi trenger det?
Nå begynner dere å snakke om "håper på topp10"

Til informasjon så har vi faktisk forsterket tropp siden sist sesong.
Ja, jeg vil si Duff og Martins dekker opp for Shearer og Faye ja!

I tillegg har vi kvittet oss med stallfyll som Elliott og Chopra, og det var jeg også for.

Jeg var imidlertid ikke for å selge Boumsong. Han kunne vi trengt nå. Bedre enn Moore, Bramble.