20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233737 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1320 på: 31. Aug. 2006, 22:38 »
Herregud
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1321 på: 31. Aug. 2006, 22:38 »
Dette er da ikke negatvit? nå har vi en høy spiss!  men savner forsvarspillere!!!

Store spiskjøp kan vi ta til sommeren mener jeg. slik at vi kan kjøpe kvalitet! Vi renner ikke over av penger heller, og et salg av luque gir oss mer penger å rutte med til sommeren.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1322 på: 31. Aug. 2006, 22:38 »
nå får dere vente å se da. :lol:  nå har vi jo fått tak i den store spissen vi snakka om..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1323 på: 31. Aug. 2006, 22:39 »
Han har hele 11 mål på på 92 kamper for City. Snakk om klasse. I tillegg ville Roeder ha ned gjennomsnittsalderen på laget. Han er kun 32 år så dette vil trekke den så klart.

Tipper dette var en av kvalitetsspillerene Roeder ville hente.

3 ganger HURRA.

Nå gjenstår det bare at Milner forlater oss pga dette fantastiske kjøpet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #1324 på: 31. Aug. 2006, 22:39 »
Skulle dette liksom redde Roeders ansikt?
Toon, Toon,
Black and white army

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1325 på: 31. Aug. 2006, 22:39 »
Noe større panikk-kjøp skal man lete lenge etter.. Årets sommer transfers er herved erklært krise.. Latterlig!!!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1326 på: 31. Aug. 2006, 22:42 »
får huske på at han ikke er tiltenkt en fast plass, han er vel sannsynligvis en erstatter for Ameobi hvis vi trenger en stor spiss.. jeg synes det er viktig å få inn litt stallfyll til Uefa cup osv.. men kvalitet hadde også vært fint..
Bobby Robson:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1327 på: 31. Aug. 2006, 22:43 »
Vi kunne ikke hente en kvalitetsstopper i Cambell. Men Sibierski!? Ja, han kan vi ha!?

Hva faen hjelper det om han er høy!? Jeg er høy, 193. Da ligger jeg ann til å bli hentet 23.59 :lol:

Dette er det dummeste jeg har sett. Jeg ville heller ha sett Andy Cole i Newcastle drakt igjen i stedet for Sibierski!!!" HVA FAEN ER DET SOM SKJER!!?!??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1328 på: 31. Aug. 2006, 22:45 »
Fra en Man City supporter.

Anelka2 [7062] 31.08.06 22:45  Er innlegget upassende? Tips oss  Svar På  Endre
Må innrømme at jeg ler litt selv nå :-)))))
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1329 på: 31. Aug. 2006, 22:50 »
Virker som vi kan legge ned NUFC på enkelte her. Gi nå Roeder en sjanse!! Er enig i at vi skulle hatt inn en forsvarsspiller.. men nå kan vi ikke bare plukke rundt. Ingen her som vet noe av hva som har foregått under diverse forhandlinger.. JEG HAR TRUA!!!!! Har sett værre ut før!!! med rush og barnes på topp...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1330 på: 31. Aug. 2006, 22:51 »
Sitat fra: "rikard"
Virker som vi kan legge ned NUFC på enkelte her. Gi nå Roeder en sjanse!! Er enig i at vi skulle hatt inn en forsvarsspiller.. men nå kan vi ikke bare plukke rundt. Ingen her som vet noe av hva som har foregått under diverse forhandlinger.. JEG HAR TRUA!!!!! Har sett værre ut før!!! med rush og barnes på topp...

I følge Roeder var det bare å plukke i Mai måned så det var bare å være tolmodig. Han ville ikke forhaste seg tilfelle han kjøpte en spiller i juni, i tilfelle det kom en spiller tilgjengelig i august som var mye bedre. Makan til TØV.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1331 på: 31. Aug. 2006, 22:52 »
Det som er synd er at hvis vi får en dårlig start på sesongen nå. Så kommer Roeder til å få sparken. Det kan jeg nesten garantere... Og det er veldig kjedelig med tanke på at vi egentlig burde begynt å bygge opp et nytt lag. Men slik er det å være manager i Newcastle, en umulig oppgave.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #1332 på: 31. Aug. 2006, 22:52 »
Sitat fra: "krybel"
Noe større panikk-kjøp skal man lete lenge etter.. Årets sommer transfers er herved erklært krise.. Latterlig!!!

Nei, nå får du gi deg. Du kan ikke påstå at det å signe Damien Duff og Obafemi Martins er krisetransfers. Det er tull. Og Sibierski er heller ikke noen dårlig fotballspiller. Visst kunne Roeder muligens gjort det bedre, men det er overhodet ikke noen krise.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1333 på: 31. Aug. 2006, 22:53 »
Og uansett gutta, Glenn Roader har mye bedre peiling på transfer enn oss.. så vi får ikke være alt for høye på pæra her..
Bobby Robson:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1334 på: 31. Aug. 2006, 22:55 »
Sitat fra: "Panzer Stormo"
Og uansett gutta, Glenn Roader har mye bedre peiling på transfer enn oss.. så vi får ikke være alt for høye på pæra her..

Jupp det beviste han med de to siffret antall kjøpene han hadde i West Ham etter Rio salget. Handlet stort sett bare dritt, som førte til nedrykk.