20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233827 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1335 på: 31. Aug. 2006, 22:56 »
Sitat fra: "Journalisten"
Sitat fra: "krybel"
Noe større panikk-kjøp skal man lete lenge etter.. Årets sommer transfers er herved erklært krise.. Latterlig!!!

Nei, nå får du gi deg. Du kan ikke påstå at det å signe Damien Duff og Obafemi Martins er krisetransfers. Det er tull. Og Sibierski er heller ikke noen dårlig fotballspiller. Visst kunne Roeder muligens gjort det bedre, men det er overhodet ikke noen krise.

Når man ser på det forsvaret Newcastle kommer til å stille med neste sesong, vil jeg med trygghet kalle det en krise sommer hva transfers angår!!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1336 på: 31. Aug. 2006, 22:56 »
men herregud da... må jo innrømme at han har mer peiling enn oss.. noe annet er naivt.. ser også ut til at Sibierski er på lån...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1337 på: 31. Aug. 2006, 22:58 »
Synes de som er mest negative her kan gå å kjøpe seg en pølse på shell:) Var fortvila og forbanna når jeg innså at woody ikke kom til oss, men er fint lite å gjøre med når han ville spille for borro...

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #1338 på: 31. Aug. 2006, 23:01 »
Noe større panikk-kjøp skal man lete lenge etter.. Årets sommer transfers er herved erklært krise.. Latterlig!!!

Nei, nå får du gi deg. Du kan ikke påstå at det å signe Damien Duff og Obafemi Martins er krisetransfers. Det er tull. Og Sibierski er heller ikke noen dårlig fotballspiller. Visst kunne Roeder muligens gjort det bedre, men det er overhodet ikke noen krise.

Når man ser på det forsvaret Newcastle kommer til å stille med neste sesong, vil jeg med trygghet kalle det en krise sommer hva transfers angår!!

Stephen Carr, Celestine Babayaro, Craig Moore, Titus Bramble, Peter Ramage, Steven Taylor. Vel, vel. Har definitivt sett verre forsvarsrekker. Det er langt ifra krise, og da mener jeg LANGT ifra. Folk må gi seg med å bli overopphetede i skallen bare fordi man ikke kjøper en forsvarsspiller. Jeg har full tro på at Glenn Roeder og hans mannskap kommer til å gjøre det bra fremover, og det med et OK forsvar. De tre førstnevnte er jo i tillegg landslagsspillere for sine respektive nasjoner, og det er ikke akkurat noen dårlig bragd.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1339 på: 31. Aug. 2006, 23:01 »
Nå gjenstår det bare at Erik Hoftun blir hentet, så har vi fått de 3 spillerene vi var lovet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1340 på: 31. Aug. 2006, 23:04 »

WOW, kødda. fant et mål av den nye spissen vår :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1341 på: 31. Aug. 2006, 23:06 »
Har dere fullstendig glemt at vi har signert Duff, Martins, Rossi og nå Sibierski.
Skandalesommer? Hva faen har dere røyket i dag? Greit nok at vi trenger forsterkning i den bakre rekka, men dere kan allikevel ikkje begynne å drite ut Roeder og hele Nufc, TULL.

Dere har forøvrig 0 peiling på hvem Roeder snakker med i telfonen akkurat nå. Og om vi klarer å hente en forsvarsspiller.

Han har omtrent 1 time på seg, hvis ikke jeg tar helt feil.
Er det engelsk klokkeslett man går etter, når alle sier at overgangsvinduet stenger kl 00.00? Eller norsk? Hvis det er engelsk, så har han 2 timer på seg!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1342 på: 31. Aug. 2006, 23:06 »

Stephen Carr, Celestine Babayaro, Craig Moore, Titus Bramble, Peter Ramage, Steven Taylor. Vel, vel. Har definitivt sett verre forsvarsrekker. Det er langt ifra krise, og da mener jeg LANGT ifra. Folk må gi seg med å bli overopphetede i skallen bare fordi man ikke kjøper en forsvarsspiller. Jeg har full tro på at Glenn Roeder og hans mannskap kommer til å gjøre det bra fremover, og det med et OK forsvar. De tre førstnevnte er jo i tillegg landslagsspillere for sine respektive nasjoner, og det er ikke akkurat noen dårlig bragd.

Joa, ikke tvil om at dette er forsvarere i cl nivå  :? Men hva gjør vi når våre 2 eneste backer blir skadet (noe de høyst sansynlig gjør)? Og det er det som er skummelt, Newcaste har 2 backer i troppen. Noe jeg kaller katastrofe!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1343 på: 31. Aug. 2006, 23:06 »
jaja, vi kan jo håpe det "løsner" for han i newcastle..

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1344 på: 31. Aug. 2006, 23:06 »
er vel to timer til..
Bobby Robson:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1345 på: 31. Aug. 2006, 23:10 »
With just hours to go until the transfer deadline, Newcastle United have signed Antoine Sibierski from Manchester City.

The midfielder, who is also capable of playing as a striker, has signed on a 1-year-deal.

The 32-year old does not fit in with Roeder?s plans for a younger squad, and on just a 1 year deal it shows signs of panic buying from Newcastle.

He has moved less than 4 hours before the deadline shuts for an undisclosed fee, and will be eligible to play against Fulham.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1346 på: 31. Aug. 2006, 23:11 »
Sitat fra: "Fredrik"
Har dere fullstendig glemt at vi har signert Duff, Martins, Rossi og nå Sibierski.
Skandalesommer? Hva faen har dere røyket i dag?

Godt sagt!! :)

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1347 på: 31. Aug. 2006, 23:12 »
Håper vi får inn bridge no som det ser ut til at Cole går til Chelsea og Gallas til Arsenal! Vær så snill!!! forresten, Sibierski er no stor og sterk, tror han kan fungere bra med Martins, skal bare flikke videre til en løpende Martins, det er ikkje akkurat meningen at han skal spille fast denne mannen,backup for Ameobi signert for ett år! Vi får inn en forsvarer og en spiss i Januar.. Dette laget pluss Bridge fungerer til Januar, vi burde beholdt Chopra og Elliott..:P
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1348 på: 31. Aug. 2006, 23:12 »

i den kampen her var jo Sibierski knall!!
Bobby Robson:

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1349 på: 31. Aug. 2006, 23:13 »
Det var da folk her inne som ropte på en høy og stor spiss. Nå er han kommet. Jeg driter forsåvidt i om han var stallfyll i City de siste månedene. Newcastle trenger spisser, og det kommer en. Newcastle trenger også forsvarsspillere, og jeg håper for all del det skjer noe innen 00.00!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg