20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1290 på: 31. Aug. 2006, 21:08 »
Virker som han har lite eller ingen erfaring fra spillerkjøp fra før av. Hva gjør vi når carr blir skada? og enda verre, hvis både carr og Baba blir skadet? Kjøpt en jævla Championship spiller da, samma faen , vi trenger backup! NÅ
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1291 på: 31. Aug. 2006, 21:25 »
Sitat fra: "annern"
Virker som han har lite eller ingen erfaring fra spillerkjøp fra før av. Hva gjør vi når carr blir skada? og enda verre, hvis både carr og Baba blir skadet? Kjøpt en jævla Championship spiller da, samma faen , vi trenger backup! NÅ

Baba er skadet. Byttet ut i pausa mot Villa.  Spiller ingen rolle, vi har tross alt sjefen Ramage.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #1292 på: 31. Aug. 2006, 21:28 »
Nå må vi ikke hisse oss unødig opp her. Det er overhodet ikke krise om Newcastle ikke signerer flere spillere før midnatt. Situasjonen kunne riktignok ganske garantert ha vært bedre, men vi har fortsatt en OK stall som kan gjøre det godt denne sesongen. Men jeg må jo selvsagt innrømme at en forsvarsspiller ikke hadde vært å forakte akkurat nå...
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1293 på: 31. Aug. 2006, 21:29 »
Det er vel egentlig bare en tilfeldighet at ramage får spilletid i det hele tatt nå? Det var alle skadene i fjor som gjorde at han fikk sjangsen , hvis jeg husker rett... tar jeg feil? ramage er grei nokk han , men det lukter ikke topp 10 hvis ham må spille fast bak med bramble og en jr på høyrebacken..
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1294 på: 31. Aug. 2006, 21:29 »
helt enig med deg annern.er tragisk nok den forsvars rekka vi har fra før av og ved ingen nye kjøp så ser detta veldig stygt ut.heldig hvis vi kommer på midten av tabellen ,Jeg forstår absolutt ingenting her..hva er det det tenkes med?? Mener Roader at vi "greier" oss med denna forsvars rekka?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1295 på: 31. Aug. 2006, 21:35 »
Jeg mener dette er krise. Faktisk megakrise. Vi har kvittet oss med 10 spillere siden januar, og hentet inn 2. Nå skal vi spille UEFA cup i tillegg til hva vi måtte spille i fjor. Vi husker alle at Lee Clark og Ramage var fast inventar på slutten av fjorårets sesong. Hvem blir nøkkespillere i år?? Tipper Pattison og O`brien.

I tillegg gjør tanken av å se kløna Bramble i midtforsvaret meg kvalm.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1296 på: 31. Aug. 2006, 21:42 »
6 forsvarsspillere fordelt på 4 plasser er alt annet enn betrygende. Spesielt når man tenker på hvor mange skader Newcastle har vane for å ha.

På midtbanen er vi veldig godt bemannet.

På topp, 3 spisser. Det kan holde, selvom vi mangler en targetman. Newcastle er helt HELT avhengig av å legge om spillet sitt. Det funker ikke å slå lange baller lenger..

Krise? Tja, kanskje ikke per i dag. Men jeg kan nesten garantere at vi kommer til å få like mye "krise tilstand" i år som vi gjorde i fjor, med tanke på at troppen er ENDA tynnere i år.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #1297 på: 31. Aug. 2006, 21:44 »
Nå synes jeg vi skal lese og høre hva Asbjørn skriver her, og hva Jarle skriver i sin artikkel. Vi har IKKE gjort en god nok jobb på overgangsmarkedet. Og det er ikke veldig galt å kalle det en total skandale. En ting er den svake jobben som er gjort. En annen ting er løftene fansen har blitt gitt. Skandale og tragedie er to ord som passer ganske godt.
Toon, Toon,
Black and white army

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1298 på: 31. Aug. 2006, 21:45 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_1463600,00.html

Helt UTROLIGT at West Ham klarer å prestere å hente 2 spillere i absolutt verdensklasse!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1299 på: 31. Aug. 2006, 21:46 »
Har vi det hele tatt noen unge på reserve laget osm kan steppe inn i forsvar hvis det blir krise?

Jeg er så ærlig med meg selv og innrømmer at jeg kan være ganske negativ person... jeg frykter at vi må delvis må drite i liga og fa cupen i år, for å spare spillere slik at d ikke skal bli en fiasko sesong. Jeg er også redd for at ameobi bare har glimtet skikkelig i pre- season og at han ikke er god nokk for å starte. Da sliter vi skikkelig , dårlig angrep/skader på angrepsspiller ,  og et forsvar som gir vekk mål.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1300 på: 31. Aug. 2006, 21:50 »
Annern: jeg innrømmer det jeg også!;) Jeg er ikke alltid positiv. Spesiellt når det gjelder Newcastle. Men når sant skal sies så har jeg ikke hatt så mye grunn til å være positiv de siste sesongene heller!:)

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1301 på: 31. Aug. 2006, 21:51 »
Har vi det hele tatt noen unge på reserve laget osm kan steppe inn i forsvar hvis det blir krise?

Jeg er så ærlig med meg selv og innrømmer at jeg kan være ganske negativ person... jeg frykter at vi må delvis må drite i liga og fa cupen i år, for å spare spillere slik at d ikke skal bli en fiasko sesong. Jeg er også redd for at ameobi bare har glimtet skikkelig i pre- season og at han ikke er god nokk for å starte. Da sliter vi skikkelig , dårlig angrep/skader på angrepsspiller ,  og et forsvar som gir vekk mål.

Njaaaa.. Paul Huntington skal visstnok være et bra stoppertalent, men på backene har vi ingen backup bortsett fra Ramage..
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1302 på: 31. Aug. 2006, 21:54 »
Taylor kan vel også i verstefall spille høyreback?

Hvorfor solgte vi Boum!?!? Vi hadde trengt han nå...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1303 på: 31. Aug. 2006, 21:54 »
Sitat fra: "VepsoO"

Njaaaa.. Paul Huntington skal visstnok være et bra stoppertalent, men på backene har vi ingen backup bortsett fra Ramage..

Huntington er på lån, så han kan vi  neppe bruke med det første.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1304 på: 31. Aug. 2006, 21:57 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "VepsoO"

Huntington er på lån, så han kan vi  neppe bruke med det første.

Ammagaaad. Da må jeg si at vi opptrer ufattelig uprofesjonelt. Tenk om skulle få 2 skader i forsvaret på samme tidspunkt?? Er da planen at Zoggy og Nobby skal trå til backer??
Nå har Roeder hatt 2 MÅNEDER på seg også ender det i full panikk siste dagen.
På tide å ringe Howey, Dabizas og Albert og høre om de ikke vil ha en aldri så liten retur til St'James??
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic