20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233544 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1110 på: 30. Aug. 2006, 14:49 »
Tror Trezeguet kan være perfekt om vi får han på lån i 1 år. Sterk spiss som er god på hodet vil være perfekt å kombinere med Martins fart og Ameobis teknikk.

Når det er sagt, mener jeg at behovet for defensive forsterkninger er større... men for all del; ja takk, begge deler!
Oscillons From The Anti-Sun

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1111 på: 30. Aug. 2006, 15:06 »
Alle andre klubber handler så de er helt svette, mens vi står å ser på. Aldri i verden om Roeder klarer å hente de 3 spillerene han påstår.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1112 på: 30. Aug. 2006, 15:30 »
Jeg mener faktisk behovet for nye spillere fremover på banen er viktigere.

Vi er relativt godt forspent bakover, selv om ting selvsagt kan bli bedre. Jeg ser det ikke som noen krise om vi ikke for Huth, for han vil ikke forsterke oss i særlig grad.

Det vi trenger er en venstreback. Deretter kan vi hente så mange spisser som overhodet mulig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1113 på: 30. Aug. 2006, 15:32 »
Hei alle sammen!

1 ting jeg lurer på.. Hvis man er av den tro at Oliver har ganske peiling på hva som skjer innad i klubben, så hva med denne quoten?

Sitat
That's why United have stood by and let Aston Villa bid £9m for Jermain Defoe because the Spurs and England striker does not have the physical presence they need so badly.

Vil det si at Roeder kanskje har litt spenn likevel? Kanskje vi bare ska roe oss 3 hakk ned og se!? Ikke vet jeg..
Ja heia gutta!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1114 på: 30. Aug. 2006, 15:57 »
Det er vel ikke pengene vi bekymrer oss mest for. Det er vel heller det at alle spillerne vi har blitt linket til over lenger tid skriver under for andre klubber.
Gravesen - Celtic
Woddy - Boro
Defoe - Villa
Kuyt - Liverpool
Bridge - Blir i Chelsea
Huth - Boro

De kan så klart å noen i backup, men det begynner å se skummelt ut.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1115 på: 30. Aug. 2006, 16:03 »
Siste nyttfra Nufc.com

Radio silence from Barrack Road at present, but here's a quick round-up of recent rumours and rubbishings:

Marc Viduka: Mentioned by The Times on Wednesday and given added impetus by the fact he's apparently available - given the imminent arrival of Jason Euell from Charlton. No other club linked as yet to the F.A.B.

Thomas Gravesen: Signed for Celtic on Wednesday afternoon.

David Nugent: Various sides alleged to be prepared to match Preston's price. Rumours of a Deepdale departure grew when PNE signed striker Neil Mellor from Liverpool on Wednesday.

Mido: Signed for Spurs on Tuesday.  

Jonathan Woodgate: Sky report he will be having a medical with Woodgate on Smogside today (Wednesday) prior to a loan deal. With our blessing, allegedly.

Robert Huth: Sky report he will be having a medical with Woodgate on Smogside today (Wednesday) prior to a permanent deal. The Chronicle were claiming a late Toon bid on Wednesday.

Wayne Bridge: Seems to have bitten the dust completely after Ashley Cole's Stamford Bridge switch failed to materialise.  

Wael Gomaa: (see below). No deal in the offing, says the Chronicle on Wednesday.

Souleymane Diawara: The Times names us as one of a number of clubs interested in the Senegal international who is with Sochaux. Rangers look to have beaten ourselves and Charlton to his signature though.

David Trezeguet: An offering from the Mail, Juventus alleged to be looking to place their French striker out on loan for a season.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1116 på: 30. Aug. 2006, 16:06 »
Roeder eller Fat Fred kunne i det minste sagt noe om framgangen på den offisielle siden. Ser ut som begge to har slått av telefonen og gjemt seg bak den.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1117 på: 30. Aug. 2006, 16:20 »
Drømmen for meg hadde vært:

Trezeguet på lån
Dave Nugent
Wayne Bridge
En verdensklasse stopper (ikke Huth!)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1118 på: 30. Aug. 2006, 16:23 »
tror neppe vi greier så mange spillere på 34 timer :S

Tror nesten vi bare klarer 2 og ikke det en gang er jeg redd
lt;3 Newcastle <3

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1119 på: 30. Aug. 2006, 16:24 »
JA TAKK!
Alt er bedre enn situasjonen i Forsvaret nå!

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=413050&CPID=8&clid=4&lid=&title=Magpies+steal+in+for+Gomaa

Ser dette er blitt postet tidligere, men dette er vel akutuelt så da kan det ligge lett tilgjengelig For lesere
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1120 på: 30. Aug. 2006, 16:24 »
Det ville selvfølgelig vært drømmen for oss alle nå tror jeg. Men jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor Trezeguet ville kommet hit på lån...

Satser på viduka jeg nå. virker hvertfall realistisk... Men det her er en skuffende sommer hvis det ikke skjer noe STORT i sommer. For vi ble faktisk lovet en erstatter for Shearer OG Owen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1121 på: 30. Aug. 2006, 16:27 »
Sitat fra: "Fredrik"
JA TAKK!
Alt er bedre enn situasjonen i Forsvaret nå!

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=413050&CPID=8&clid=4&lid=&title=Magpies+steal+in+for+Gomaa

Ser dette er blitt postet tidligere, men dette er vel akutuelt så da kan det ligge lett tilgjengelig For lesere

Det er allerede avkreftet. Han var på prøvespill i går med kommer ikke til å signere for Newcastle. Les posten til Asbjørn litt tidligere, eller gå inn på nufc.com.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1122 på: 30. Aug. 2006, 16:29 »
Kan noen fortelle meg litt om Nugent, litt fakta og litt om hva slags spiller han er? Har knapt nok hørt navnet før..
Ja heia gutta!

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1123 på: 30. Aug. 2006, 16:38 »
Stats her: http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=19945&cc=5739

Spiller for Preston og de har nettopp signa Mellor, så det åpner kanskje for en overgang?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1124 på: 30. Aug. 2006, 16:38 »
Selvom det er mange her inne som gjerne vil ha han, tror jeg det er få som faktisk har sett så mye til han. Vet at han en relativt god scorings rate. Hvis jeg ikke tar helt feil er han en mer "shearer" type, sterk og god på hodet...