20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233180 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1095 på: 30. Aug. 2006, 13:41 »
Nå byr Villa på Defoe og Liverpool på Neill..

Lukas Neill er en spiller jeg godt kunne tenkt meg i Newcastle!

Inn med Neill og Bridge!! :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1096 på: 30. Aug. 2006, 13:42 »
Gleder meg til å se hva Oliver skriver i dag.

Er forresten enig med Joakim. Du er inne på noen av de tingene jeg skrev tidlgere... Vi er et lag med en gjennomsnittshøyde på rundt 175cm. Så det hadde ikke vært dumt med en god hodespiller Er faktisk ganske positiv til Viduka etter å ha latt det synke inn. Han spilte jo svært godt i VM i sommer også.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1097 på: 30. Aug. 2006, 13:43 »
Sitat fra: "danield"

Hadde vært topp med de to på hver sin back. Men tror nok ikke vi har penger til det!:( Virker som om vi er "strapped on cash" etter de to kjøpene vi har gjort i sommer...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1098 på: 30. Aug. 2006, 13:50 »
Viduka er jeg faktisk positiv til. Han er ingen spiller for fremtiden naar vi tenker langsiktig, men den type spiller har vi ikke tid til aa hente naa. Viduka tror jeg kan la seg gjoere aa hente i tide, han kan bidra fremover iallfall en eller to sessonger til. Han er ikke i nerheten av samme nivaa som Martins men kan konkurrere med Ameobi. Og det maa Ameobi taale.

Denne egypteren vi linkes til vet jeg ingenting om. Aldri hoert om fyren faktisk, men jeg vil paa ingen maate avskrive ham bare saan unten videre. Har Hughsie og Blackburn vist sin interesse vitner det om at denne spilleren kan vere noe. Saaklart minus at han er relativt gammel og ukjent, men slik situasjonen er blitt trenger vi forsterkninger og det er ikke realistisk aa tro at Terry skulle hoppe av brua saann uten videre aa dra nordover umiddelbart. Forsvaret trenger forsterkninger, navn og storheter som ovenfornevnte Terry er veldig urealistisk, det er ikke denne egypteren. Saa for vi heller stole mer paa Roeder sine vurderinger enn egne som er basert paa fint lite, eller ingenting!
Enig i at det er surt naa at Campbell glapp, men det faar vi uansett ikke gjort noe med. Naar man vet hvorfor Roeder ikke ville ha Campbell vil jeg tippe paa at man av samme grunner ikke ville satse veldig mye paa Woodgate. Forresten en avgjoerelse jeg er enig i.

Det som bekymrer meg er lesing som dette:
"The Wayne Bridge situation at Chelsea is completely out of their hands, and the attitude at United now seems to be that if it happens, it happens.
kilde
Det er greitt nok at Newcastle ikke faar gjort noe med Bridge situasjonen. MEN: det er ikke greitt at vi kan faa Bridge, men vi maa bare vente aa se. Man MAA se at Babayaro IKKE er god nok. Og det fins garantert flust av venstrebacker som er daarligere enn Bridge men alikevel bedre enn Babayaro. Roeder og co burde vere ute aa lete etter disse akkurat naa mener naa jeg.

Beklager mange doble a-er og oe osv, skyldes en  utenlads ferie, og mangel paa norsk tastatur. Det fungerte saa fint ifjor da vi hentet Owen i grevens tid at jeg tenkte det var forsoeket verdt engang til ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1099 på: 30. Aug. 2006, 13:51 »

Tviler sterkt, men YES PLEASE!!!  :)

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1100 på: 30. Aug. 2006, 14:16 »
Jeg begynner å tvile om vi får inn 3-4 spillere innen før overgansvinduet stenger.:(

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1101 på: 30. Aug. 2006, 14:17 »
Sitat fra: "kesse"

Hadde vært topp med de to på hver sin back. Men tror nok ikke vi har penger til det!:( Virker som om vi er "strapped on cash" etter de to kjøpene vi har gjort i sommer...

Iflg Teamtalk har Blackburn avvist Liverpools bud paa Lucas Neil.
kilde.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1102 på: 30. Aug. 2006, 14:22 »
Sitat fra: "Tønsberg"
Jeg begynner å tvile om vi får inn 3-4 spillere innen før overgansvinduet stenger.:(

Skal vi tro dagens Chronicle Sport ser det ut til at Roeder fortsatt vil proeve aa kapre Huth og at man jakter paa 2(!) spisser.
Isaafall kan det tyde paa at vi maa slite med Babayaro som eneste rene venstreback iallfall frem til jul, ikke akkurat fra meg av begeistring for nettop det  :?

Denne egypteren som har vert innom ser ikke ut til aa bli Newcastle spiller iflg Oliver:
United have had 31-year-old Egyptian international central defender Wael Gomaa on trial with them but he will not be returning.
link

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1103 på: 30. Aug. 2006, 14:22 »
Du var føre meg Chickenman! :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1104 på: 30. Aug. 2006, 14:26 »
Skjoenner ikke helt hva Roeder vil med Huth. For meg virker det som om han bare vil bli tredjemann i kategorien "nesten god nok, men ikke helt der ennaa" sammen med Bramble og Taylor.(?)
For meg virker det mest som et litt desperat kjoep i forsoeket paa aa stykre forsvaret uten at vi helt lykkes. Vi faar inn enda en lovende stopper, men ikke den tryggheten vi trenger, samtidig forblir dt daarlig dekning paa backplassene.....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1105 på: 30. Aug. 2006, 14:27 »
Sitat fra: "kesse"
Du var føre meg Chickenman! :)

Paa ferie, og internett tid her paa huset koster, saa jeg maa utnytte tiden ;)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1106 på: 30. Aug. 2006, 14:30 »
Sitat

United have had 31-year-old Egyptian international central defender Wael Gomaa on trial with them but he will not be returning.

Hva menes med dette egentlig? "Will NOT be returning"
Det vi jo si at han ikke kommer til å reise hjem, men bli i Newcaslte ?!
Eller? Er jeg helt på jordet?

Forsto virkelig ikke den setningen  :?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

plebbster

• Gjest
« Svar #1107 på: 30. Aug. 2006, 14:32 »
Han har vært i United, men vil ikke returnere hit igjen. Han har returnert. Han er hjemme i Egypt.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1108 på: 30. Aug. 2006, 14:40 »
Ja heia gutta!

plebbster

• Gjest
« Svar #1109 på: 30. Aug. 2006, 14:46 »
17 mill £ er for mye for han. Han har jo tapt seg max. Så jo vår dårlig han var i VM. Trezueget er nok ikke mannen i trenger, nei. Fokusere på en forsvarsspiller nå!