20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233110 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1035 på: 27. Aug. 2006, 09:44 »
Lover ikke bra om det er noe i dette.

ASHLEY COLE has sensationally told Arsene Wenger that he is prepared to stay at Arsenal for another season.

In a staggering newtwist to a transfer tug-of-war between Arsenal and Chelsea that has dragged on all summer, defender Cole revealed he is ready to remain a Gunner for one more year. The news will send shock-waves through Stamford Bridge, where Chelsea's power-brokers, who have already offered £16.7m, are desperately trying to put together a financial package to get their man.

With the transfer window closing at midnight on Thursday, boss Jose Mourinho still believes Cole is destined to be a Blue. Wenger, too, is resigned to Cole leaving, but their meeting last week came as a massive shock.

The People can exclusively reveal that Cole spoke about staying after Wenger had pulled him out of a first-team training session for a meeting about his future.

The Frenchman wanted to speak to Cole about a possible move to Newcastle, which Cole turned down immediately. He then went on to tell Wenger he would play one more season before again looking for a move next summer.

Cole's change of heart came as he feared his move to Stamford Bridge would not be completed in time as Wenger will let him go only if the deal includes Chelsea rebel William Gallas.

An Arsenal insider told the People: "Ashley made the offer because he doesn't see how the move will be completed in time. He thought he'd be the one to end the transfer saga, for this year anyway.

"But he is worried now about staying while being hated by fans."

Cole also has a book on hold in which he blasts Arsenal for the way he has been treated since the Chelsea tapping-up row.

People.co.uk
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1036 på: 27. Aug. 2006, 10:04 »
Ser ikke bra ut. Jeg begynte å miste litt trua på at vi kom til å få Bridge etter at han har storspilt for Chelsea mens Arsenal nekter å la Cole gå...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1037 på: 27. Aug. 2006, 10:05 »
Sitat fra: "annern"
Da er det klart at vi ikke får gravesen til newcastle.
Han gikk til Celtic. Jeg mener vi burde sikret oss gravesen for lenge siden. han hadde styrket troppen vår noe sinnsykt! Ufattelig!
Jeg er skjeleglad for Martins, men nå kommer den følelsen av at vi ikke kommer til å skaffe oss noen flere spillere. Jeg tviler mer og mer på bridge ivertfall.

Hvor har du dette i fra? Det står ingenting på Skysports feks?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1038 på: 27. Aug. 2006, 11:38 »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1039 på: 27. Aug. 2006, 11:45 »
på vg står det jo bare at celtic er enige om overgansum og at de har fremlagt en kontrakt. de har ikke fått ham ennå!
Andreas Martins

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1041 på: 27. Aug. 2006, 12:36 »
Tror vel Gravesen ikke er første prioritet hos Roeder, noe som er meget forstålig. Satser likevel på at Gravesen venter på at Newcastle kommer med et bud den siste dagen for transfers!:)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1042 på: 27. Aug. 2006, 13:00 »
min feil... jeg var sikker på at han var klar for celtic.
Men jeg skjønner ikke alt snakket om prioritering..
hvis vi kjøper ham i slutten av overgangsvinduet.. hvorfor ikke kjøpe ham nå? hvorfor vente?  Sheperd kan vell sette en ansatt på Gravesen, mens han selv konsetrerer seg om Bridge?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1043 på: 27. Aug. 2006, 13:04 »
Joda, jeg vil veldig gjerne se Gravesen i Newcastle. Men hovedfokuset og pengene BØR bli brukt på forsvar og angrep. Hvis vi må gi 5mp i stedet for 3mp for Bridge så gjør vi det, selvom det betyr at vi må ofre Gravesen.

Men jeg tipper at vi ikke har gitt opp Gravesen enda, vi er nok fortsatt med i "racet" forhåpentligvis sitter vi i forhandlinger med Real om både Gravesen og Woddy på lån nå.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1044 på: 27. Aug. 2006, 14:00 »
Gravesen redd for at han blir værende i Madrid. Noe jeg tviler på at han bør være redd for, om han ikke har himmelhøye lønnskrav.

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/5290454.stm

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1045 på: 27. Aug. 2006, 14:33 »
hvorfor prøver vi oss ikke på tevez? eller blir han for lik owen og martins?
Andreas Martins

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1046 på: 27. Aug. 2006, 14:42 »
Fordi han er svindyr og en drittsekk i Z(l)atan-klassen...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1047 på: 27. Aug. 2006, 20:28 »
Nei, får for guds skyld håpe vi får Bridge. Baba er den spilleren jeg syns fortjener plassen på laget minst av alle.. Pluss at når han blir skadet, har vi svært dårlig backup der,,

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1048 på: 27. Aug. 2006, 20:37 »
Etter kampen i dag, håper jeg at man velger å fokusere på forsterke laget i bakre ledd. ASAP.
Oscillons From The Anti-Sun

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1049 på: 27. Aug. 2006, 21:12 »
Enig.. Gi Martins et par kamper- og han kommer til å bøtte inn.. Samme med Shola. Midtbanen er genial, det skorter kun på forsvaret..