20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 232859 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1005 på: 22. Aug. 2006, 16:28 »
Martins vil aldri gå til Pompey fremfor oss, det nekter jeg å tro. :?  Nei, Martins er klar, inegn nerver akkurat der. :)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1006 på: 22. Aug. 2006, 18:44 »
Boum is gone. NANANA :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1007 på: 22. Aug. 2006, 18:46 »
Vi har dermed solgt Boumsong til Juventus for 4,8m Euro. Grei handel for en slett, men en gang dyr, forsvarspiller.

www.nufc.co.uk

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1008 på: 22. Aug. 2006, 19:16 »
Synes alt tar rimelig langt tid, men håper martins er på plass imorgen. Eller senst på torsdag. Håper vi får sett han i søndagens møte.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1009 på: 23. Aug. 2006, 10:01 »
Harry's Bid For Martins
av Luke Edwards for The Journal

Selv om Portsmouths desperate forsøk på å snappe Martins kom som et varselskudd som lyn fra klar himmel ser det ikke ut til å ødlegge Martins' overgang til Newcastle, heldigvis.

Uansett i artikkelen jeg linker til ovenfor, leste jeg følgende:

"United remain confident they will finally complete the signing of the first of two new strikers before their trip to Aston Villa at the weekend."

Nå har jeg ærlig talt ikke stort tro på at vi kan få se to nye spisser signere før Villa kampen. Men håper iallfall dette betyr at vi kan komme til å hente enda en spiss før vi skriver 1.september.
Ja jeg vet Ameobi har spilt godt nå, og at han skal satses på denne sessongen. Men vi bør lære litt fra Wigan kampen hvor han var vår eneste rene spydspiss, men samtidig måtte avslutte kampen etter noen å 70min med en skade.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1010 på: 23. Aug. 2006, 10:06 »
"United remain confident they will finally complete the signing of the first of two new strikers before their trip to Aston Villa at the weekend."

hvis du leser denne teksten ordentlig så står det ikke at det er forventet to nye spisser til villa kampen, men at en av to nye spisser er ventet før villa kampen. men før overgangsvindu stenger så kommer det en til skal vi tro ryktet.[/b]
Andreas Martins

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1011 på: 23. Aug. 2006, 10:29 »
Sitat fra: "amt"

hvis du leser denne teksten ordentlig så står det ikke at det er forventet to nye spisser til villa kampen, men at en av to nye spisser er ventet før villa kampen. men før overgangsvindu stenger så kommer det en til skal vi tro ryktet.[/b]

OK, det har du faktisk rett i. Min feil, beklager. Men på en annen side: da er vi jo egentlig enige :D

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1012 på: 23. Aug. 2006, 10:32 »
Sitat fra: "chickenman"

OK, det har du faktisk rett i. Min feil, beklager. Men på en annen side: da er vi jo egentlig enige :D

sant nok! Lurer på hvem den andre spissen måtte være da. Kan det være han russeren fra zenit?
Andreas Martins

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1013 på: 23. Aug. 2006, 10:39 »
Sitat fra: "chickenman"

sant nok! Lurer på hvem den andre spissen måtte være da. Kan det være han russeren fra zenit?

Jeg håper egentlig på det faktisk. Med mindereu Roeder ikke jobber mot et fullstendig ukjent mål vi ikke har hørt om.
Les sagaen om Ashley Cole til Chelsea. Denne tar aldri slutt, og Gud vet hva som egentlig vil skje. Det eneste som for meg er sikkert er at vi trenger Bridge mer enn Chelsea trenger Cole. Og vi trenger Bridge mer enn Arsenal virkelig trenger å selge Cole.
Da kan vi kjapt oppsummere:
- Går ikke Cole overgangen i boks, kommer nok aldri Wayne Bridge til Newcastle. Og vi står igjen som den parten som lider det største tapet, etter min mening iallfall. Derfor mener jeg at vi absolutt bør holde muligheten åpen for De Cler enda, dersom Roeder fant ut at han er god nok til at man vil satse på ham.
Hvis du lurer på hva dette har med et evt spisskjøp å gjøre: Jo, jeg er litt bekymret og lei av at vi nærmest skal vente i det uendelige på at ditt og datt skal skje slik at vi faktisk kan høste frukten av det ved å snappe en spiller som evt. måtte bli til overs. Tiden er i ferd med å renne ut. Og kan vi finne gode nok spillere som primært vil til Newcastle uavhengig av alt annet rart mener jeg vi bør få ut fingeren og handle. Kerzhakov må jo gå an å lokke til PL, og han ser for meg ut som en typisk målscorer og derav en type spiller vi så absolutt trenger.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1014 på: 23. Aug. 2006, 10:44 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~886804,00.html

Siste nytt om Martins

Roeder håper å få overgangen fullført i dag, og ofisielle NUFC folk har tatt turen til Milan i dag for å få papirarbeid unnagjort.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1016 på: 23. Aug. 2006, 19:30 »
Problemet er bare at Werder Bremen har fortalt Newcastle, Bayern Munchen og kanskje andre interresserte klubber(?) at de bare kan glemme Klose.

Men det hadde vært konge med ham.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1017 på: 24. Aug. 2006, 14:03 »
Jose i går:

Indeed, this prompted Jose Mourinho to pose the question in the after-match Press conference: "Who

needs Ashley Cole when Wayne Bridge is playing so well?"
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1018 på: 24. Aug. 2006, 15:12 »
Nei men da kjøper vi bare Cole isteden :D

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1019 på: 24. Aug. 2006, 15:56 »
Bridge er jævlig god om dagen faktisk, fy faen så rask han er. Og nå har han 2 assist på 2 kamper, som er godkjent for en venstreback :D

Men mener vi ikke skal vente altfor lenge før vi evt vender oss mot De Cler igjen, vi trenger forsterkning poå vesntreback!!

Ang dette med Huth er jeg optimistisk til, han er jo et av de største forsvarstalentene som finnes, men er det noe som husker hva Boro ga for han når han ikke bestod legesjekken? Er prisen høy er jeg skeptisk.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...