20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233163 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #990 på: 21. Aug. 2006, 18:28 »
Det blir vell Bridge eller Cole vill jeg tro ..ellers så kunne jeg tenkt meg en spiss til ved siden av Martins.Er det noen som har en link på att Gravesen er i forhandlinger med Newcastle?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #991 på: 21. Aug. 2006, 18:29 »
Nettopp... Vi bør ha De Clers signatur å falle tilbake på hvis det skulle skjære seg med Bridge.. Kan De Cler forresten spille noe annet enn venstre back?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #992 på: 21. Aug. 2006, 18:33 »
Sitat fra: "EivindI"
Nettopp... Vi bør ha De Clers signatur å falle tilbake på hvis det skulle skjære seg med Bridge.. Kan De Cler forresten spille noe annet enn venstre back?

Vel, grunnen til at jeg skrev akkurat "dersom Roeder fant ut at denne De Cler i AZ Alkmar var god nok til å konkurrere om en plass i Newcastles start 11'er" er fordi jeg vet svært lite, nærmest ingenting om ham. Men å fått både ham og han andre det var snakk om, Mathijsen, syns jeg virker interessant. Sistnevnte spilte for Nederland i VM, og De Cler var i troppen han også.
Og til De Clers forsvar skal det sies at det ikke akkurat er veldig enkelt å danke ut Gio, eller Van Bronkhorst om du vil, fra venstrebacken.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #993 på: 21. Aug. 2006, 20:19 »
Ja vi trenger en spiss til.Martins er som godt klar.Kunne hentet inn han russern til klubben.Synes han er et intressant kjøp.Fordi vi bør helst ha fire spisser.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #994 på: 21. Aug. 2006, 20:56 »
Men vi klarer oss med Martins,Ameobi og Luque til januar. Så får heller Dyer og Milner være nødløsninger, hvis vi som vanlig skulle være uheldige!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #995 på: 22. Aug. 2006, 00:29 »
Vi må nok nøye oss med bare 1 spiss for denne gangen. Problemet med russeren, også kjent som Kerzhakov er at han ikke går billig han heller. Prisen vil antagelig ligge på snaue £8m.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #996 på: 22. Aug. 2006, 09:27 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Mack"
Noen som husker løftene om at det skulle komme en, kanskje to i forrige uke og uka før der? Hva er vitsen med å love sånt? Skulle nesten tro de var SV-politikere.

Nåja, uten at jeg skal gå inn på politikk, og iallfall ikke her, så stemmer ikke det helt.
Greitt nok at Roeder har sagt mye som har fått opp håpet hos mange, inkludert meg selv. Men han har vel strengt tatt ikke lovet oss så veldig mye som han ennå ikke har klart å holde?

Enig, Roeder har ikke lovet eller satt noen dato på når spillere skal komme. Det han har sagt er at han håper at flere spillere er klare innen helgens kamp mot Villa.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #997 på: 22. Aug. 2006, 09:29 »
Sitat fra: "Romance"
Vi må nok nøye oss med bare 1 spiss for denne gangen. Problemet med russeren, også kjent som Kerzhakov er at han ikke går billig han heller. Prisen vil antagelig ligge på snaue £8m.

Roeder hintet i går om at det kan/muligens være to spisser på vei. Vi får håpe.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #998 på: 22. Aug. 2006, 10:01 »
Etter Martins (Måtte han ha kommet igår), hva med et snikende tilbud på King fra Watford? Tror han kunne ha gjort litt nytte, minner meg en del om Harewood.. Problemet er vel at han hadde blitt i dyreste laget, nå som Watford er i PL og måtte stressa ræva av seg for å finne en erstatter.. Men jeg ser for meg et ungt talent som kjøp nr.4-5
Ja heia gutta!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #999 på: 22. Aug. 2006, 10:24 »
Har vi råd til å lønne nok en spiss i tillegg til Martins (om han blir klar), om vi skal minst ha en midtbanespiller og en forsvarspiller i tillegg?

Spillere som har forsvunnet fra lønningslista fra fjorårets sesong:

Shearer £100.000 pr uke
Faye £20.000 pr uke
Bowyer £35.000 pr uke
Elliott £15.000 pr uke
Boumsong £35.000 (på vei vekk) pr uke
Viana £25.000 (januar)
Chopra £10.000??
Brittain £5.000??
3. keeper Caig £10.000??
I tillegg har Owen ca £105.000 i uka, men Newcastle skal være forsikret mot dette.

Inn så langt:

Duff £70.000 i uka (noen oppgir £65.000)
Martins £45.000 i uka
Butt inn fra lån £35.000
Milner inn fra lån £20.000

Ser man bort i fra forsikringspengene til Owen har Newcastle rom til å gi ut ca £85.000 til i uka, om man skal sammenligne med fjorårets lønnutgifter.

Skal vi si Gravesen £30.000, Bridge £30.000 og en ny spiss £40.000 :-))

Internazionale's exciting hit-man Martins has been a long-term target of Toon chief Glenn Roeder, with a £45,000 per week deal in the pipeline according to widespread reports.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=411387&CPID=8&clid=4&lid=3&title=Martins+a+lot+Klose

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1000 på: 22. Aug. 2006, 10:43 »
Sitat fra: Asbjørn
Har vi råd til å lønne nok en spiss i tillegg til Martins (om han blir klar), om vi skal minst ha en midtbanespiller og en forsvarspiller i tillegg?

Det tror jeg så gjerne, men tror likevel det blir noe ungt og billig :)
Ja heia gutta!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #1001 på: 22. Aug. 2006, 11:26 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Roeder har ikke lovet eller satt noen dato på når spillere skal komme. Det han har sagt er at han håper at flere spillere er klare innen helgens kamp mot Villa.

Roeder har ikke lovet noe i ordets rette forstand. Men han har flere ganger sagt at spillere vil komme i løpet av uken. Og det er flere uker siden første gang han sa dette.
Toon, Toon,
Black and white army

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1002 på: 22. Aug. 2006, 12:50 »
Skysports har i dag denne sladderen vedrørende overganger :

Chelsea have offered William Gallas to Arsenal in a swap deal for long term target Ashley Cole.

Tottenham are being linked with making a fresh approach for Middlesbrough wide man Stewart Downing.

Manchester City are to make a £2 million offer for Olivier Thomert, who has fallen out with current paymasters Lens.

Reading are prepared to launch a £1 million offer for Leeds stopper Matt Kilgallon.

Royals boss Steve Coppell is also weighing up a £400,000 bid for Millwall midfielder Marvin Elliot.

Luis Boa Morte is interesting Spurs, while Fulham also face a fight to fend off Newcastle's attempts to land Collins John.

Aston Villa will make Thomas Gravesen the first signing of Martin O'Neill's regime."

Hvis Kilgallon går til Reading for den summen, er det et kjempekupp. Har sett ham spille for Leeds. Supporterne der kaller ham for den nye Woodgate, og jeg må si at han er skremmende lik i spillestilen. Han skulle castle kjøpt

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1003 på: 22. Aug. 2006, 13:56 »
hmz en spiss til etter martins + en forsvarer så tror jeg vi klarer oss bra til januar hvertfall. dyer er jo snart tilbake, nesten en ny spiller det og :)
lt;3 Newcastle <3

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1004 på: 22. Aug. 2006, 14:14 »
Who else...... Alan Shearer