20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233463 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #915 på: 19. Aug. 2006, 18:49 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Unnskyld at jeg spør, Tønsberg; men hvor gammel er du?

enig? hvorfor kommer han til å le? hadde det ikke vært fantastisk om vi fikk tak i klose? hmm?

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #916 på: 19. Aug. 2006, 19:41 »
Sitat fra: "vampish"
Sitat fra: "Lerbakk"
Unnskyld at jeg spør, Tønsberg; men hvor gammel er du?

enig? hvorfor kommer han til å le? hadde det ikke vært fantastisk om vi fikk tak i klose? hmm?

Hallo les litt før du sier noe a.Det står at JEG og ikke HAN.Le av glede vis vi får tak i han.Jeg skrev "Vis vi får tak i Klose. Komer jeg til å le så jeg triller.Vis vi ikke får tak i en spiss så er det bare en ting vi må gjøre.Shearer skal lappes igjen fra skaden han hadde.Å score mål igjen"Vis noen minst for stod så beklager jeg det.Men jeg hadde blitt så glad at hadde begynt å le vis vi hadde fått Klose.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #917 på: 19. Aug. 2006, 19:49 »
Jaa ser ut at Chelsea kan få tak i cole nå.Vis de ikke skal kjøpe noe mer da. Noe de sikkert gjør.Da kan vi kansje få kjøpt Bridge.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #918 på: 19. Aug. 2006, 20:26 »
Du kunne fortsatt svart på spørsmålet hans da.... Ikke at det er så fryktelig interresant men.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #919 på: 19. Aug. 2006, 20:40 »
Sitat fra: "VepsoO"
Du kunne fortsatt svart på spørsmålet hans da.... Ikke at det er så fryktelig interresant men.

Ikke du å.Forsett bare klage på meg.Hvorfor skal jeg gidde å svare på spm.Bare forsett å klage.Er ikke første gang folk klager.Okey jeg er 15 år og snart 16 år.Da kommer dere til kansje til å si."Til å være den aldren.Så er du barnslig."Men at Klose hadde kommet hadde jo vært gøy.Bare tenk hva kan kunnne bidra med til laget a, men jeg gidder ikke diskutere om meg.Det er jo ikke meg det skal handle om.Er det? :roll:

BallaJazz

• Gjest
« Svar #920 på: 19. Aug. 2006, 20:45 »
Intern krangel synes jeg man kan ta på PM.holde fokus på det tråden handler om..

BallaJazz

• Gjest
« Svar #921 på: 19. Aug. 2006, 20:48 »
Sitat fra: "Asbjørn"
KLOSE TO A HAT-TRICK

19 August 2006
KLOSE TO A HAT-TRICK
BARCLAYS PREMIERSHIP Newcastle v Wigan, St James' Park, today, 3PM Roeder: I'll end Toon fans'panic with three top-class signings
Simon Bird
GLENN ROEDER told Newcastle fans not to panic yesterday, vowing to sign three new stars as the club prepares to revive their interest in German striker Miroslav Klose.

Roeder says he's close to landing a hat-trick in the transfer market, including a new striker, in the next ten days.

The Newcastle boss is a fan of the World Cup star Klose but feared earlier in the summer the Werder Bremen man would be out of his reach in the transfer market.

But the Magpies have kept tabs on Klose's situation and he could represent better value than the £9million Liverpool paid for Dirk Kuyt. Klose impressed retired striker Alan Shearer at the World Cup, and no bidding war has materialised for the 28-year-old despite his five-goal heroics won him the Golden Boot.

Two Roeder targets are Thomas Gravesen from Real Madrid and Wayne Bridge from Chelsea, with Klose a leading option for the strike role.

Bids for Nicolas Anelka and St Petersburg's Russian star Alexander Kerzhakov have been ruled out, but Roeder is also "still watching" Obafemi Martins' situation at Inter Milan.

Roeder said: "There's no panic whatsoever going into the game against Wigan, but that doesn't mean that we've shut up shop.

"I'm very confident that there will be at least three new players here by the time the window closes. A striker is our priority and after another meeting with the chairman yesterday I know he is fully supporting our efforts.

"If we do land our targets we will be in a very healthy position indeed.

"You will see players who come here in these next two weeks who are proven in the Premiership. We prepared a year early for Alan (Shearer) retiring by signing Michael Owen.

"Give the club credit - they thought Michael would be fit for the next four or five years. But he's had horrendous luck, and so have we. There's no pressure to bring anybody in. Last year we won plenty of games with this squad.

"But we want to add to it because we want to do better than we did last year. Our goal this year is to finish higher than seventh and to improve on the 58 points we achieved last season.

"That's my goal and that's the players' goal. More players of quality would definitely help us to do that."

Shearer added:"We need to get a forward or two to bolster the start of the season, but the current team will do OK."

Daily Mirror

Har sansen for åssen Roader går fram!.Hvis detta er en kilde å stole på så føler jeg meg veldig sikker på att Roader handler det klubben trenger sårt så jeg stoler på hans ferdigheter på det området :D

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #922 på: 19. Aug. 2006, 21:06 »
Var bare en veeeldig dårlis spøk Tønsberg. No hard feelings I hope  :wink:

Nå over til topic.

Etter kampen mot Wigan i dag så er jeg litt mer lunken på tanken 2 nye spisser. Trur det holder med en. Håper det er noe i ryktene om denne russeren. Virker veldig lovende.
Men vi må satse på å få inn en ny v. back. Men er over 1 uke igjen enda, håper bare Roeder jobber hardt.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #923 på: 19. Aug. 2006, 21:45 »
Roeder om nye spillere og dagens kamp

Skrevet av Asbjørn, 19 august 06

Etter dagens 2-1 seier over Wigan bekrefter Newcastle manager Glenn Roeder at klubben er i forhandlinger med flere spillere, og at de mest sannsynlig er klare innen neste seriekamp mot Aston Villa.

Roeder hadde følgende å si om nye spillere etter dagens 2-1 seier: ?Jeg kan ikke si hvem vi kommer til å hente, eller hvem vi ikke kommer til å hente, men det jeg kan si er at forhandligene er godt i gang og at de kommer til å være på plass innen neste helg.?

?Når de nye spillerene er klare, vil jeg tro at supporterene, spillerene, støtteapparatet og alle i Newcastle kommer til å bli fornøyde.

Roeder sier også at han har planer om å hente en spiss som kan spille ved siden av Ameobi, og ikke en som skal erstatte han: ?Jeg sa til Ameobi før kampen at jeg kommer til å hente en spiss som skal spille sammen med han, og ikke en som skal erstatte han. Det er sannheten.?

?Ameobi lærer sakte men sikkert å bli tøffere på banen, og i større grad sette seg i respekt hos motstandernes midtstoppere. De skal kjenne at de har spilt mot ham.?

?Han er ikke en spiller som løper over hele banen i 90 minutter, men han har andre kvaliteter. I dag taklet han og gjorde en solid innsats for laget, og publikum likte det de så.?

?Jeg tror fansen har vært irritert på Ameobi når han ikke har spilt på denne måten, men nå ser det ut til at han har vist dem hva han er god for.
Uansett har han alltid hatt medspillerne på sin side - de har alltid likt Ameobi.?

Om dagens seier hadde Roeder følgende å si: ?Jeg er fornøyd med 3 poeng etter årets første seriekamp. Jeg føler at det var en fortjent seier, selv om Wigan gjorde det vanskelig for oss. De har en forsvars- og midtbanerekke, som jobber ekstremt hardt og er vanskelig å møte. I tillegg har de to spisser som kommer til å utfordre enhver motstander denne sesongen.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #924 på: 19. Aug. 2006, 21:58 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Roeder sier også at han har planer om å hente en spiss som kan spille ved siden av Ameobi, og ikke en som skal erstatte han: ?Jeg sa til Ameobi før kampen at jeg kommer til å hente en spiss som skal spille sammen med han, og ikke en som skal erstatte han. Det er sannheten.?

Så Roeder har altså i utgangspunktet planer om å spille 4-4-2 denne sesongen? Om dette er riktig er det veldig bra!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #925 på: 19. Aug. 2006, 22:02 »
Så han vil ikke prøve Luque som spissmakker til Ameobi...Nei nei. SYND!!

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg skal stole på Roeder nå siden han har lovet det ene og det andre hele sommeren, men noe må jo skje snart, så velger å stole på han (igjen),

BallaJazz

• Gjest
« Svar #926 på: 19. Aug. 2006, 22:13 »

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg skal stole på Roeder nå siden han har lovet det ene og det andre hele sommeren, men noe må jo skje snart, så velger å stole på han (igjen),

Lovet det ene etter det andre hele sommeren??mener det er viktig att han heller tar tiden til å finne kvalitets spillere enn å bare haste kjøpe

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #927 på: 19. Aug. 2006, 22:15 »
skjønner ikke at mange har så dårlig tiltro til Roeder, ikke nødvendig å halvveis kappe hånda av han allerede..Bør heller kappe hånda av styret som burde ha sett på spisser FØR Shearer hadde spilt sin siste kamp.. Og det med Luque.. Så klart kan Luque spille på topp med Ameobi, men vi må jo uansett ha en spiss til, eller to.. Vi har jo bare Ameobi og Luque..

*og til slutt litt grammatikk--Hvis---Kanskje :lol:

den var litt slem.. beklager.

Geordie, Geordie;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #928 på: 19. Aug. 2006, 22:15 »
Sitat fra: "BallaJazz"

Lovet det ene etter det andre hele sommeren??mener det er viktig att han heller tar tiden til å finne kvalitets spillere enn å bare haste kjøpe

Er jo selvfølgelig enig med deg, men Roeder har jo selv sagt at "en-to spillere er nært forestående" eller "2-3 spillere kommer til å signere ved starten av neste uke".

Men jeg har ikke noe hastverk før 31. august kl. 23.59 jeg.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #929 på: 19. Aug. 2006, 22:55 »
Det har i grunnen jeg, for da har vi alt spillt et par kamper. Og i disse kampene kunne vi trengt nye spillere.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.