20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 234091 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #885 på: 18. Aug. 2006, 13:03 »
hm ekke godt og si :P, men hvertfall mange nettsider som linker oss til han. er vel bare og smøre seg med tålmodihet som vanlig!:) han så ihvertfall ut som en måltyv på den filmen!
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #886 på: 18. Aug. 2006, 13:07 »
Sitat fra: "kesse"
Talk of an interest in Collins John and Zenit St Petersburg's Aleksandr Kerzhakov has been rejected from within St James's Park.

Hentet fra "The Journal" .

The Journal fikk rett her.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #887 på: 18. Aug. 2006, 13:08 »
Innen 45 minutter kommer Alan Oliver og Chronicle med sine nyheter. Blir spennende å lese hva de har å si i dag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #889 på: 18. Aug. 2006, 13:31 »
Vi kan jo håpe! Jeg ville heller ha hatt Klose for 7millioner enn Kuyt for 11 for å si det sånn!

Klose ville vært drømmen!!:) Men det er vel egentlig bare Oliver som hinter til at Klose kan være aktuell. Roeder sier ingenting om det.. Men Oliver vet nok mer enn han skriver i blekka si.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #890 på: 18. Aug. 2006, 13:39 »
Jeg vil påstå at Klose er et mye bedre kjøp enn Kuyt. Klose er jo i verdensklasse, mens Kuyt ikke helt er der enda.
Når Dirk allerede er hentet av Liverpool, sier det seg selv. Vi må gjøre alt som står i vår makt for å hente Miroslav Klose!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #891 på: 18. Aug. 2006, 13:40 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Vår nye russer?

Antageligvis ikke, dessverre. Iallfall hvis man skal tro det Paul Gilder skriver på icNewcastle:

Talk of an interest in Collins John and Zenit St Petersburg's Aleksandr Kerzhakov has been rejected from within St James's Park.

link

BallaJazz

• Gjest
« Svar #892 på: 18. Aug. 2006, 13:51 »
Kuyt er ikke stort tap for newcastle.Klose er en langt bedre spiller også finnes det nok av andre spisser der ute!.Så gjelder å være tålmodig så blir det noen spillere klare snart.Det MÅ det :roll:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #893 på: 18. Aug. 2006, 13:56 »

Vår nye tysker??;)

Tenk dere luftstyrken til Klose og silkepasningene til Solano og Duff!?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #894 på: 18. Aug. 2006, 13:58 »
Vill han der :D

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #895 på: 18. Aug. 2006, 14:58 »
Tror dere fortsatt at vi kommer til å kjøpe nye spillere?????

Det tror jeg er noe naivt. Vi kommer til å ha den stallen vi har nå. Roeder suger på overgangsmarkede. Greit nok, vi har blitt linket til alle slags stjerner, men jeg tror egentlig ikke vi har vært i nærheten av noen av de.

I år kommer vi til å være ett bunnlag. Enkelt og greit. Og det er Roeder og FatFred sin feil. Innse det!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #896 på: 18. Aug. 2006, 15:01 »
Klose er vel den beste spissen Newcastle kunne ha fått tror jeg.. Men jeg har mine store tvil om han vil komme til et lag i UEFA cupen. Hvis jeg husker rett, så er vel Bremen i CL, og hvorfor skulle han gått til fordel for Newcastle da? Håper jeg tar feil da :wink:

Og en ting til, han hadde vært en perfekt nr. 9 :D

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #897 på: 18. Aug. 2006, 15:08 »
Lasse, det der får du ikke lov å si engang, vi er faen meg gode nok til en topp 6 med stallen vi har allerede :wink:

Men ellers, skjerpings! Faen satt og leste her nå, flere sider tilbake, og det er faen ikke rart vi blir mye skuffa. bare gå 2 sider tilbake på tråden og les da. FAEN ROEDER ER EN HORE osv osv, men med engang Oliver linker oss til Klose er det rene julaften her..

Slabbanå, vi kommer til å hente spillere, og jeg beholder roen helt til den dagen 3 championshipspillere er klare, da klikker jeg og :oops:

Når det er sagt tror jeg faktisk russern og John kunne gjort det bra for en billig penge. Vi blir hverttfall tidenes kontringslag med sånne spisser og midtbanen vår..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #898 på: 18. Aug. 2006, 15:10 »
Sitat fra: "Lasse"
Tror dere fortsatt at vi kommer til å kjøpe nye spillere?????

Det tror jeg er noe naivt. Vi kommer til å ha den stallen vi har nå. Roeder suger på overgangsmarkede. Greit nok, vi har blitt linket til alle slags stjerner, men jeg tror egentlig ikke vi har vært i nærheten av noen av de.

I år kommer vi til å være ett bunnlag. Enkelt og greit. Og det er Roeder og FatFred sin feil. Innse det!!!

Ja, jeg tror Newcastle kommer til å kjøpe nye spillere. Selvfølgelig gjør jeg det... I fjor hentet vi 3 spillere helt på tampen av overgangsvinduet. Hvorfor kan vi ikke gjøre det i år også?

Nico: Har mine tvil om Klose ville ofre CL for å spille for oss jeg også. Men hvis han føler for å prøve seg i PL og få nr9 på ryggen så skal man ikke se bort fra at han kunne tenkt seg Newcastle.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #899 på: 18. Aug. 2006, 15:21 »
Selvsagt kommer vi til å hente flere nye spillere. Spørsmålet er hvor god kvaliteten er på disse.