20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233262 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #840 på: 17. Aug. 2006, 12:16 »
Skulle gjerne hatt en høyreback også. Carr ble skadet i går og er ute med tanke på Wigan. Nok en hamstringskade.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #841 på: 17. Aug. 2006, 12:40 »
Here we go again! Faen heller. Får håpe Ramage er klar for kamp da!?

Ellers så leste jeg at vi har 2-3 championship spisser i søkelyste. En av de skal visstnok være Prestons Nugent.. Noen som vet noe særlig om han?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #842 på: 17. Aug. 2006, 12:54 »
Nå begynner dette å gå meg på nervene og alt snikk snakket med at "vi må bruke god tid på å finne de rette spillerne til den rette prisen" er jo bare tull. Vi kunne hentet Kuyt rett etter VM da interessen hadde stilnet.

Nei vi ender vel opp med Gravesen også spiller Ameobi enslig spiss til januar uten å score et eneste mål.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #843 på: 17. Aug. 2006, 13:03 »
Ja der gikk Kuyt til helvete...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #844 på: 17. Aug. 2006, 13:06 »
Sitat fra: "Romance"
Here we go again! Faen heller. Får håpe Ramage er klar for kamp da!?

Ellers så leste jeg at vi har 2-3 championship spisser i søkelyste. En av de skal visstnok være Prestons Nugent.. Noen som vet noe særlig om han?

Full name    David Nugent
Date of birth    May 2, 1985
Place of birth    Huyton, England
Height    5'11" / 1.80 m

2002-2005  Bury   88 kamper - 18 mål
2005          Preston 53 kamper - 20 mål

England U21 - 4 kamper - 1 mål

Oh yeah.. løp og kjøp!

hehe.. men så lenge han ikke blir alftor dyr så vil han være ok backup i tillegg en mann for fremtiden.. Men den nye Shearer.. Neppe
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #845 på: 17. Aug. 2006, 14:26 »
Nå er begeret fullt! HVOR er klassespissen det har vært Lallet om i lang tid.????

Faens dritt, nå begynner Loserpool å nærme seg Chelski i innkjøpspolitikk!
Who else...... Alan Shearer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #846 på: 17. Aug. 2006, 14:32 »
Kuyt kan brenne i Bellamyhelvete!

- Liverpool er drømmeklubben jeg har vært ute etter. Det var større interesse andre steder, men ingen ting som kunne måle seg med Liverpool - en fantastisk klubb, med et strålende rykte, stor støtte og en stolt historie. Det vil være en ære å spille for en slik klubb, sier han ifølge nyhetsbyrået PA. :twisted:
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #847 på: 17. Aug. 2006, 15:03 »
Selvfølgelig sier han det der. Hva skulle han ellers si?
- Newcastle var førsteprioritet, men jeg får vel ta til takke med Liverpool da.
Hadde det vært bedre?

Dessuten kan det se ut som at ryktene om at han helst ville til Newcastle var oppspinn. Og det har jeg dessverre vært redd for en stund.

Jeg skylder ikke på Kuyt. Selvfølgelig vil han til Liverpool. Mannen ville vært direkte dum om han hadde sagt nei til Liverpool, når de sannsynligvis kom med det beste tilbudet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #848 på: 17. Aug. 2006, 15:08 »
Tror nok Martins blir høyaktuell igjen da, noe som skal være et realistisk mål siden Portsmouth er den eneste konkurenten for øyeblikket!? Valencia har handlet 2 spisser i sommer, så de kaster seg neppe på i den kampen også..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #849 på: 17. Aug. 2006, 15:10 »
Håper da virkelig at det blir en eller annen snart.

Enten så får vi satse på at Sheperd og Roeder får panikk og legger inn gigant bud på enten Torres eller Klose.
Eller så får vi inn Martins, John, Huntelaar, Prso, Luke Moore eller noe lignende.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #850 på: 17. Aug. 2006, 15:14 »
Nå står det forøvrig på icNewcastle at Roeder ikke var villig til å betale mer enn £5m for Kuyt og at han lot Liverpool handle uten å menge seg inn. I tillegg skriver Oliver at ryktet om at Newcastle skal ha lagt et kontraktforslag på bordet i siste minutt bare er oppspinn! Derfor seg det ikke ut til at Kuyt "glapp", men at Roeder har andre i tankene istedet.

IcNewcastle medler også at Carr er klar til Lørdagens kamp mot Wigan.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #851 på: 17. Aug. 2006, 15:16 »
Jeg synes det er litt snålt at de ikke ville betale noe mer for Kuyt. Håper bare de vet hva de gjør. Men jeg begynner å bli skeptisk nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #852 på: 17. Aug. 2006, 15:22 »
Noe er galt hvertfall, jeg regnet med at vi skulle hagle inn bud idag for å få spillere hvertfall kar til Lørdag, selvom de ikke spiller. Etter kampen mot Venstpilssa Roeder at han regnet med å ha 2-3 spillere klare innen 7-10 dager. Idag er det *en uke siden han sa det. Og fortsatt er ingen bud lagt inn, alt han gjør er å observere.

Når det er sagt, hvis han ikke er interessert i å legge inn bud på 5mp for Kuyt, hvor går da grensa for f.eks Martins!? Kanskje noe av de samme? Det er for lite føler jeg, men vi kan jo bare håpe...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #853 på: 17. Aug. 2006, 15:34 »
http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=287890

jaha, nå skal vi prøve oss på russisk stjerneskudd og.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #854 på: 17. Aug. 2006, 15:37 »
Dette var det faktisk en god nyhet synes jeg. Denne Kerzhakov har jeg da hørt om før, og han er vel fast inventar på det russiske landslaget.
Ganske ung er han også.