20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233262 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #855 på: 17. Aug. 2006, 15:37 »
Vel, Kerzhakov er ingen dårlig mann.
Han har alle muligheter til å bli en stor mann i europeisk fotball i årene som kommer.
Han er plasseringsdyktig og skuddsterk.

Men jeg er skeptisk til hvor mye sannhet det ligger i ryktene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #856 på: 17. Aug. 2006, 15:39 »
Roeder skulle egentlig se Russland-Latvia igår, men fikk ikke ordan billett ellernoe sånt derfor dro han og så Nederlandkampen. Tenkte knaskje det bvar for å lade opp mot returkampen mot Venstpils jeg. Har også hørt om denne spissen(mest fordi jeg alltid er Russland på FIFA o.l) og han er faktisk meget god... hehe, selvom det er umulig å dømme utifra det da :)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #857 på: 17. Aug. 2006, 15:41 »
Jeg har sett han i aksjon for Zenit, for ikke altfor lenge siden, og han er særs god, sammen med sin spisspartner Arshavin.
Jeg spår en lysende fremtid for dem begge to.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #858 på: 17. Aug. 2006, 15:45 »
Jeg sier ja takk til alle spisser jeg nå. Dette er helt utrolig :evil:
Who else...... Alan Shearer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #859 på: 17. Aug. 2006, 15:46 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg skylder ikke på Kuyt. Selvfølgelig vil han til Liverpool. Mannen ville vært direkte dum om han hadde sagt nei til Liverpool, når de sannsynligvis kom med det beste tilbudet.

Jeg er objektiv nok til å si at alle som takker nei til NUFC er idioter :wink:
Who else...... Alan Shearer

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #860 på: 17. Aug. 2006, 16:02 »
Nå er jeg dritt lei.Vi har ikke fått inn noe spisser ennå.Vi burde hentet spillere tidligere,men nei da Roeder skal ikke haste seg med å få inn nye spillere.Jeg er dritt lei rykter.Få inn spillerer nå. :evil:  :evil:

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #861 på: 17. Aug. 2006, 16:19 »
"Roeder and his United staff have been clocking up the air miles during the summer looking at potential new signings, and the boss insisted this week that he remains "confident" of adding to his ranks before the transfer window closes at the end of the month".

Jeg syns jeg har hørt det ordet "confident" fra Roeders munn før. Først var han trygg på å hente 2-3 spillere innen en uke, som var for sikkert 2 uker siden. Videre var han trygg på å hente en eller to før seriestart, noe som ikke kommer til å skje, og nå er han liksom trygg på å hente en før 31. august.

Begyner å bli skikkelig stressa ovenfor hva som faktisk kommer til å skje med Newcastle hvis ikke Roeder får ut hånda fra buksa og kjøper en spiss. Vi kommer vel sikkert til å ende opp med en "Meget lovende" spiller fra Championship sikkert ikke er bedre enn gamle Chopra.
Altså jeg ser ikke lyst i det hele tatt på sesongen hvis ikke det kommer inn en spiss eller no innen 1 sept.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #862 på: 17. Aug. 2006, 16:51 »
Føler også at Roeder har litt ansvar fordi vi ikke har fått noen spiss enda heller. Hadde det vært penge problemer, hadde han heller ikke gått ut å sakt at han venter 2-3 spillere. Synd det bare går rykter, det skaper Glede hos fansen og når det ikke blir noe av går gleden over til skuffelse.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #863 på: 17. Aug. 2006, 18:00 »
Helt enig! Det er han selv som gir oss denne gleden ved å gå ut å si at 3 spillere er klare inn f.eks 10 dager.. Da er det ikke rart i at man blir litt sure, når vi ikke sitter igjen med noen. Hadde nesten vært bedre om han ikke sa noe som helt da, nesten :roll:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #864 på: 17. Aug. 2006, 18:20 »
Sitat fra: "Joakim"

Men jeg er skeptisk til hvor mye sannhet det ligger i ryktene.

Vel, det skal iallfall sies at tilogmed Oliver tror Roeder mente på å se en russisk spiss i akjson igår:

Roeder had actually planned to go to Moscow last night to take in Russia's game with Latvia, but he could not get a visa in time.
And while United were in Latvia last week for the UEFA Cup second qualifying round tie with FK Ventspils, I understand it was a Russian striker Roeder was keen to have a look at.

link

Kjenner lite til denne Kerzhakov selv, men vet at begge Zenit spissene skal være meget målfarlige. Det beviste de vel også dessverre ifjor i møtet med Rosenborg.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #865 på: 17. Aug. 2006, 18:55 »
Nå dritter jeg snart i hvilken spiss vi får inn bare han scorer mål for oss.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #866 på: 17. Aug. 2006, 19:31 »
Vi trenger ikke noen spiss før denne uken er omme, bare vi får han før vinduet lukker. Han får uansett ikke spille mot Wigan. Der spiller nok Ameobi og eller Luque...

plebbster

• Gjest
« Svar #867 på: 17. Aug. 2006, 19:32 »
Sitat fra: "Tønsberg"

Alle driter vel i hvilken spiss vi får bare han scorer mål for oss. :roll:
Hva han heter og om han er brun har ikke noe å si for meg ihvertfall. Det eneste spisser skal gjøre er å score mål.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #868 på: 17. Aug. 2006, 19:36 »
Sitat fra: "Tønsberg"

Jeg driter snart i om han scorer for oss også. Vi må bare ha en spiss, og det nå !!!! Vi sitter igjen med Ameobi på topp for pokker!! AMEOBI?!??!?!?!

Kom tilbake Shearer!!!!! Kom tilbake Les Ferdinand!!! Kom tilbake Faustino Asprillia!!!
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #869 på: 17. Aug. 2006, 21:30 »
Newcastle ha r gjort en latterlig dårlig jobb i å annskaffe seg nye spisser.
Shearer annonserte foorran fjorårets sesong at han skulle legge opp. Hvorfor ikke begynne å synse i markedet allerede da? Og er Roeder nødt til å se kuyt live tusen ganger før de kan komme med et skikkelig bud? fy faen! Han kunne ringt til meg , så skulle jeg klart å laste ned kamper/mål av kuyt. Men det er ikke bare det at vi ikke er i nærheten av en spiss for øyebliket, vi er faen ikke i nærheten av noen spillere i det hele tatt.
Greit nokk med gravesen , men midtbanen er den plassen vi er sterkest og det spiller en mindre rolle om vi får ham eller ikke.

Vi bør alle folde hendene, og be til gud om at kongen snører på seg skoene igjenn for å hjelpe gamleklubben! Virker faen ikke på meg som om vi skal få noen som helst.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /