20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 234097 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #825 på: 17. Aug. 2006, 10:22 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Vi kan nok glemme Kuyt etter dette intervjuet her. Se klipp fra Sky Sports sending

http://www.koptalk.com/detail_subtitle_listing.php?link_id=4027

Er redd for det samme. Men samtidig så er det viktig å legge merke til at Kuyt ikke sier at det er Liverpool men er litt lur og sier at han reporteren kan si det, uten at Kuyt selv vil bekrefte det. Ettersom Roeder satt ringside for å se ham i aksjon kan vi håpe de prøver på st.James akkurat nå. Det ser stygt ut for Kuyt ja, men lever i et desperat håp. Dessverre så frykter jeg mer og mer at det blir en Championship spiss eller to som nødløsning på oss.....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #826 på: 17. Aug. 2006, 10:26 »
Huntelaar har scoret for Nederland. Robben scoret det andre målet og det er 2-0 til pause.

Huntelaar scorer sitt 2. mål for dagen. 3-0

Alan O`brien har kommet inn for Irland.

Håper virkelig Huntelaar imponerte Roeder og Shepars såpass at vi prøver å hente han. Et evt. valg mellom Portsmouth og Newcastle må vel være rimmelig enkelt. Nå ser det jo uansett ut til at Kuyt blir Liverpool spiller så.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #827 på: 17. Aug. 2006, 10:31 »
Redknapp interessert i Martins
Nå må Roeder og co virkelig passe seg og eventuelt handle så ikke enda en potensiell spiss glipper foran nesa på oss.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #829 på: 17. Aug. 2006, 10:43 »
Boumsong til HSV?
Tror ikke Boum er levnet rare håpet på St.James i år, så får vi litt igjen for han er det kanskje det beste for begge parter. Uansett, det er også interessant å lese nesten nederst der HSV vurderer Elfenbenskystens venstreback Boka som KUN spiller på det nest høyeste nivået i Frankrike. Av det jeg så av ham i VM tror jeg han kunne danket ut Babayaro og blitt en nyttig tilvekst til laget vårt. Sannsynligvis ikke for vanskelig å hente heller....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #830 på: 17. Aug. 2006, 10:45 »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #831 på: 17. Aug. 2006, 10:50 »
Jaja, der glapp Kuyt. Nå begynner det virkelig å se mørkt ut. Hvis Roeder driter seg så fantastisk ut at han må hente en Championship spiss til Newcastle så tror jeg ikke det taler godt for hans dager i Newcastle. NÅ må han for svarte svingende få ut fingærn!!

Er det nettopp dette som er problemet til Roeder? Han har ikke et stort nok navn internasjonalt til å hente toppspillere?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #832 på: 17. Aug. 2006, 10:59 »
Sitat fra: "kesse"
Jaja, der glapp Kuyt. Nå begynner det virkelig å se mørkt ut. Hvis Roeder driter seg så fantastisk ut at han må hente en Championship spiss til Newcastle så tror jeg ikke det taler godt for hans dager i Newcastle. NÅ må han for svarte svingende få ut fingærn!!

Er det nettopp dette som er problemet til Roeder? Han har ikke et stort nok navn internasjonalt til å hente toppspillere?

La oss legge inn et bud på Chopra heller!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #833 på: 17. Aug. 2006, 11:02 »
hehe, ja det hadde vært noe.

Comeback, Alan Shearer!!! :D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #835 på: 17. Aug. 2006, 11:13 »
Om dette går igjennom er det rett og slett en tragedie for Nufc. Det beste som kan skje er at Liverpool gjør et bomkjøp. Kuyt har jo ikke akkuratt imponert for mye, og er heller ikke et førstevalg på det nederlandske landslaget. Prøver å se positivt på det La oss satse på Klose.  8)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #836 på: 17. Aug. 2006, 11:18 »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #837 på: 17. Aug. 2006, 11:30 »
Det som irriterer meg er at Kuyt kommer til å banke inn mål etter mål for Liverpool. Mens vi sitter å ser på at de kjøper han.. Håper de går etter Klose nå.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #838 på: 17. Aug. 2006, 11:51 »
Kuyt og Bellers. To spiller vi sårt kunne trengt!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #839 på: 17. Aug. 2006, 12:06 »
Jeg er så vanvittig skuffet. Føles ut som om sesongen er ødelagt før den i det hele tatt har startet. Hvis ikke Roeder fikk en liten "awakening" av det her, så begynner jeg å lure.

Vi har per i dag et av PL dårligste angrep. Hvordan i allverden skal vi klare å kjempe om en europacup plass med Ameobi som enslig spiss??