20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233212 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #795 på: 16. Aug. 2006, 11:27 »
For tre uker siden skulle vi hatt tre nye spillere i stallen, og iløpet av denne uken skulle tre signinger være klare. Men det er jo meningsløse løfter.

Men Roeder og Shepherd har jo ikke hastverk, og vil ikke stresse med nye spillerkjøp. Vi er vel den klubben i Premier League som har kjøpt færrest spillere til nå i sommer.

Jeg har jo hørt i hele sommer at tre nye spillere skulle være klare for Newcastle innen den og den uken var omme, men det var bare løgn og bedrag.

Vi kunne fått Campbell, vi kunne fått Trabelsi gratis og vi kunne ha lagt inn bud på Bridge eller gått inn hardere for å få Kuyt. Og Martins kjøper vi ikke, for han er plutselig 26-28 år. Den var tynn, sier nå jeg.

KJØP NÅ! JEG ORKER IKKE MER UNNASLUNTRING! DE PRØVER IKKE ENGANG

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #796 på: 16. Aug. 2006, 11:45 »
Sitat fra: "geordie-olav"
For tre uker siden skulle vi hatt tre nye spillere i stallen, og iløpet av denne uken skulle tre signinger være klare. Men det er jo meningsløse løfter.

Men Roeder og Shepherd har jo ikke hastverk, og vil ikke stresse med nye spillerkjøp. Vi er vel den klubben i Premier League som har kjøpt færrest spillere til nå i sommer.

Jeg har jo hørt i hele sommer at tre nye spillere skulle være klare for Newcastle innen den og den uken var omme, men det var bare løgn og bedrag.

Vi kunne fått Campbell, vi kunne fått Trabelsi gratis og vi kunne ha lagt inn bud på Bridge eller gått inn hardere for å få Kuyt. Og Martins kjøper vi ikke, for han er plutselig 26-28 år. Den var tynn, sier nå jeg.

Du bør høre på gårsdagens intervju med Glenn Roeder. Der får du svar på alt du lurer på.

http://www.bbc.co.uk/tyne/content/articles/2006/08/08/glenn_roeder_feature.shtml
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #797 på: 16. Aug. 2006, 12:54 »

Hva i alle dager vet du om det??Er du manager for en Premier League-klubb kanskje?Nei.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #798 på: 16. Aug. 2006, 13:40 »

Hahahahahahahha  :lol:  :lol: , falt nesten av stolen når jeg leste den!!
Åh :cry: griner også, så morsomt var det.. Hehe.. Åh fytti heølvete, dagens uten tvil!

Men over til noe mer serisøt! Jeg må nok berolige de fleste her nå. Greit, laget vi har pr.dags dato er kanskje i det beste, men det bor kvaliteter. Vi kan fortsatt stille med følgende lag

GIVEN
CARR-MOORE-BRAMBLE-BABAYARO
SOLANO-PARKER-EMRE-N'ZOGBIA
---------------------DUFF----------
AMEOBI

Og huttemegtu, det laget HOLDER mot Wigan, tro meg!!! Vi har en av PLs beste midtbaner, de blir slaktet! Er ikke en smule nervøs forran kampen engang!

Men ang dette med Doffen- VÅS! Bare tull.. For det første som Asbjørn sier- Doffen er ikke bra nok. For det andre klarer jeg ikke å se for meg Doffen være førstepri forran Gravesen, når nettopp agenten til Gravesen(les teamtalk) at prislappen er på £2m. Gravesen hadde jo slått hele Start alene.

Nå er vi blitt linket til Hohn fra Fulham også, ting ser ut til å nærme seg litt ser det ut som, og det er i grevens tid, men det holder.

Nå leste jeg også nettopp en artikkel på icNewcastle, hvor det står at forsvaret ikke er glemt. Noe som er bra:

"There were times last year when we defended poorly and if there is the opportunity to bring in someone who I think could strengthen our defence, and I'm allowed to do it, I will.

"The key thing is being safe and being a defender that can be trusted not to make mistakes. I think a lack of concentration cost us at times. We'll continue to look at what defenders we can bring in."

Det står forretsen også i intervjuet at Roeder og Sheperd har sett på Championship spisser, og kunne fortsatt tenkt seg 2-3 av de. Faen, det liker jeg ikke. Vi trenger, som sagt, en skikkelig stjerne forran der!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #799 på: 16. Aug. 2006, 15:02 »
Jeg er bare så lei av at Newcastle hele tiden utsetter kjøpene i siste liten. Ikke rart at vi alltid har så dårlige sesongåpninger.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #800 på: 16. Aug. 2006, 15:53 »
Er lett å bli litt utålmodig med alle disse spekulasjonene og hintene til at "vi nærmer oss en overgang for 3 eller kanskje 4 spillere". Selv er jeg litt bekymret over at vi har serieåpning på Lørdag mot Wigan og at det allerede er onsdag idag uten at vi har hentet flere enn Daimen Duff.
Men at Roeder er grundig i det han foretar seg er det for meg liten tvil om. Og det tror jeg vi skal være glad for.
Så må vi bare prøve å stole på Roeder og Shepard og at de vet hva de gjør. For meg kom overgangen til Duff nærmest som lyn fra klar himmel. Vi skal ikke se bort ifra at det kan skje igjen.

Kuyt
Hva Kuyt angår føler jeg at tiden er inne til å handle hvis Roeder virkelig ønsker seg Kuyt til St.James Park. Skal vi tro det som flere medier har gjengitt av hva Kuyt selv sier, så ønsker denne mannen å spille for Newcastle. Men da må vi også gripe sjansen for det er tydligvis flere om benet. Hører stadig at Liverpool kommer nærmere og nærmere en overgang, men av det jeg har fått med meg er ikke de stort lenger kommet enn Newcastle.
At Kuyt ikke har den farten vi kan trenge for heller bare være. Av den beskrivelsen Roeder ga hvor han sier at han ikke er den raskeste men en som arbeider konstant for laget og vet hvor målet står og hvordan han skal få ballen dit minner meg litt om vår egen KONG SHEARER. Mener ikke at Kuyt skal bli en "Shearer 2", men om han mangler fart er ikke det nødvendigvis en avgjørende faktor for at vi IKKE kan kjøpe Kuyt.
Hvis Roeder virkelig vil ha ham, bør han umiddelbart få ut fingeren etter kveldens privatkamp mellom Irland og Nederland.

Gravesen
Litt overrasket over at det ser ut som vi har kjølnet litt i interesse for Gravesen. Mener han er en verdifull forsterkning som vi ikke har råd til å la glippe mellom fingrene våre dersom vi kan få ham. Men så lenge det ikke går på bekostning av minst en spiss!

Martins
Nå kan det jo virke som om han glipper til Valencia, eller det gjenstår å se. Men dersom det skjer bare fordi man tviler på alderen hans er det synd og skam. Særlig ettersom det har blitt grundig undersøkt tidligere. Tviler på at Inter tar sjansen på å være uærlige om nettop det.

Bridge
Står vel på stedet hvil og håper at A.Cole blir Chelsea spiller snart. Skulle ikke det skje er det vel uaktuelt for Chelsea å selge Bridge. Spørsmålet er hvor lenge vi har råd til å vente?
Og hva skjer forresten med De Cler? Blir han droppet fordi vi KAN få Bridge i stedet. Frykter litt at vi kan ende opp med å miste muligheten til å hente De Cler fordi vi venter i det lengste, og dermed for lenge, på Bridge.

John
"Ikke det Roeder trenger\ser etter" ifølge Oliver, og enten man liker det eller ikke har Oliver som regel rett. Selv liker jeg det ikke denne gangen ettersom jeg mener John er en høyst interessant spiller som jeg tror kunne blitt en hit på St.James Park. Kanskje i samarbeid med Kuyt?

Championship spisser
Nei takk, etter å ha snust på mange store navn kan vi ende opp med en oppkomling fra Championship. Er det bare meg eller lukter det "nødløsning" av dette? Kanskje greitt avhengig av at vi får en spiller som f.eks. Kuyt, men som eneste spisskjøp: NEI TAKK, ingen Championship spiller....
Forresten noen som fikk med seg at han Edu på Lyn hintet til interesse fra flere storklubber, deriblant Newcastle? Må si det er en meget spennende spiller som jeg har fått mer og mer sansen for den siste tiden. Kanskje ikke den rette til å bøtte inn 20 mål for oss denne sessongen men mest sannsynlig en god investering for fremtiden....

Doffen
HAHAHAHA  :lol:
Eller, Doffen er ikke god nok til å løfte et lag som Newcastle, og med såpass bra dekning på midten allerede er en spiller av Doffens kaliber noe av det siste vi trenger nettop nå.

Begynner å bli litt utålmodig selv også, men håper i det lengste av vi får minst et par spillere vi kan være fornøyd med FØR 1. september, f.eks:
- Kuyt \ Martins
- Collins John
- Bridge \ De Cler
- Gravesen
- evt en stopper, han andre nederlenderen(?)

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #801 på: 16. Aug. 2006, 16:18 »
Sitat
Hører stadig at Liverpool kommer nærmere og nærmere en overgang, men av det jeg har fått med meg er ikke de stort lenger kommet enn Newcastle.

Av det jeg har fått med meg har han startet kontraktforhandlingene og kan bli rød innen 24 timer.
iverpool FC

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #802 på: 16. Aug. 2006, 16:30 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Sitat
Hører stadig at Liverpool kommer nærmere og nærmere en overgang, men av det jeg har fått med meg er ikke de stort lenger kommet enn Newcastle.

Av det jeg har fått med meg har han startet kontraktforhandlingene og kan bli rød innen 24 timer.

hm.... I såfall ikke bra for oss.... Kilde?

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #803 på: 16. Aug. 2006, 16:33 »
Fra Liverpool.no

Sitat
Viktig transferdøgn
Liverpool Echo skriver i dag at man forventer at en avgjørelse vedrørende om Liverpool greier å sikre seg Dirk Kuyt vil skje i løpet av de nærmeste 24 timene.  Echo skriver at partene i dag vil fortsette forhandlinger som kan være helt avgjørende for om Rafael Benitez greier å sikre seg spilleren han har jaktet på i to sesonger.

Liverpool skal tidligere ha lagt inn et bud på £8M, samt gjøre Jan Kromkamp tilgjengelig til å gå andre veien, men Feyenoord skal standhaftig ha forlangt £10M.  Etter det vi forstår er man ikke uvillig til å akseptere det på Anfield, men det har vært uenighet hvordan betalingen skal deles opp.

Dirk Kuyt skal ha gjort det helt klart for Feyenoord at han ønsker å gå til Liverpool, og representanter for spilleren og LFC skal være enig om en avtale.  De røde vil nå håpe at man kan greie å gjennomføre en handel tidsnok til at angriperen er med i troppen mot Sheffield United på lørdag.

Det synes som om Liverpool nå er svært nære på å hente inn den angriperen som har vært øverst på managerens ønskeliste, og at de nærmeste timene vil være vesentlige i forhold om at alt kan sluttføres slik man tror og håper på Merseyside.

Må legge til at Liverpool Echo er kanskje den mest troverdige avisen/nettstedet som følger Liverpool med Chris Bascombe i hovedrollen, en person som har kontakter fra innsiden og har en meget høy treffprosent når det gjelder så og si alt som handler om Liverpool. Saklig er han også.
Men han som alle andre har jo sine bommer men det får heller være.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #804 på: 16. Aug. 2006, 17:13 »
Jeg liker ikke det der.
Å se Kuyt gå til Liverpool rett foran nesa på oss er det siste vi trenger.
Det gjelder bare å prøve å holde motet oppe og håpe, håpe, håpe at Roeder får kjøpt den spissen vi MÅ ha før Wigan-kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #805 på: 16. Aug. 2006, 17:20 »
Jeg tror nok Roeder tar kontakt med Feyenoord etter kampen ikveld. Roeder vet at konkuransen er stor om denne spilleren, og hvis vi skal få han det skje nå iløpet av de neste timene. Ellers har vi speidere på Gravesen ikveld også, skal ikke se bort ifra at det legges inn et dobbelbud iløpet av kvelden/morgen tidlig. Roeder har sagt han gjerne vil ha en ny spiller innen Wigan(selvom han ikke skal spille kampen), noe som igjen tilsier at et bud må komme på bordet enten idag eller imorgen.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #806 på: 16. Aug. 2006, 17:40 »
Det er mange kilder som nevner at så og si er klar for Liverpool i dag. Guardian, Echo, Sky og flere aviser fra holland.

Men så tenker jeg, hvis han virkelig er "så og si" klar for Liverpool. Hvorfor gidder Roeder å dra til Dublin for å se han spille i kveld?? Det MÅ fortsatt være en sjans for å lure han til St. James. Hvis han imponerer i kveld, så tror jeg Newcastle legger inn et pent bud. Så får vi se hva som skjer...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #807 på: 16. Aug. 2006, 18:50 »
En ting jeg lurer på er hvorfor det plutselig er så veldig stille rundt Klose?? Shearer tryglet jo nesten Sheperd om å punge ut for han. Det virker ikke som om noen andre klubber er spesiellt frempå for å hente han heller... Hvorfor prøver vi ikke å hente han??

Jeg har også på følelsen at vi kommer til å slenge inn et gigantbud på Torres rett før overgangsvinduet stenger også!;)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #808 på: 16. Aug. 2006, 19:30 »
Hmm... er virkelig nervepirrende dette her. Men hvis vi skulle fått en spiss innen lørdag og kampen mot Wigan, ville han da i så fall vært klar til å spille med en gang? Eller er det sånn at ting må ordnes osv. før den eventuelle spilleren er klar for kamp. For eksempel hvis Newcastle greier å skaffe seg en spiss i morgen eller på fredag, vil han da være klar til lørdagens kamp?

Håper inderlig en spiss kommer snart, veldig snart. I tillegg bør en back og en midtstopper hentes inn før 1 september, samt en spiss nr 2.

Roeder! Det må handles fort!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #809 på: 16. Aug. 2006, 19:51 »
Roeder har sagt at selvom de signer en spiller før kampen kommer han ikke til å starte.