20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233085 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #765 på: 14. Aug. 2006, 07:00 »
Noen som så fotballextra i går på tv2? Når de intervjuet Edu på Lyn. Der fikk han lese en tekstmelding hvor det sto en rekke klubber som interresert, deriblant Newcastle??

Kjøpt Martins NÅÅ!! Jeg syntes vi burde begynne å konsentrere oss litt om Kuyt også, han vil tydeligvis til oss, hvis vi kun satser på Martins kan vi fort stå uten spisser ved sesongstart.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #766 på: 14. Aug. 2006, 10:07 »
Enig. Men tror nok fat fred har kontrollen på dette her. Tror nå at begge kommer til nufc

Kuyt sier:
"I would consider a move to Liverpool - they're likely to progress to the Champions League group stages. I would love to play in that competition but my first choice is Newcastle."

link

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #767 på: 14. Aug. 2006, 11:49 »
Chelsea will this week raise their offer for Arsenal's Ashley Cole to between £22m and £24m after being told their alternative left-back, Lyon's Eric Abidal, would cost almost as much at £21m. (The Independent)

Kan være godt nytt vedrørende Brigde.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #768 på: 14. Aug. 2006, 13:07 »
Jeg begynner å bli lei den ventinga her. Nå må det snart skje noe! Vi må i det minste få inn en spiss og Bridge.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #769 på: 14. Aug. 2006, 21:27 »
Har liten tro på Bridge.. Tipper det blir 2 spisser, og thats it...

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #770 på: 14. Aug. 2006, 21:37 »
Satser på at Kuyt, Bridge og Gravesen signerer i løpet av uka!
Men jeg tror det absolutte ikke før jeg ser det.

Men nå må i hvertfall ting snart begynne å skje for alvor. Vi trenger minst to spisser, der en må være av ypperste klasse og kan gå rett inn på laget og bøtte inn mål.
Vi trenger også minst en back inn. Ideelt sett burde vi hatt en skikkelig erstatter/utfordrer både for Carr og Baba, men ender vi opp med "bare" Bridge så skal jeg alikevel ikke klage. Baba er svakere enn Carr og dermed er en ny v.back viktigere enn en eventuell ny h.back.

Jeg venter i spenning og lever i håpet så lenge som mulig om at Roeder og Fatty vet hva de gjør og har alt under full kontroll. Jeg begynner å bli en smule bekymret og vedlig utålmodig, så nå må vi få ut finger`n og få på plass de nødvendige forsterkninger!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #771 på: 14. Aug. 2006, 23:30 »
Skal ikke ser bort i fra at Roeder har flere spisser som han kan ty til hvis både Martins og Kuyt går i vasken. Men vi trenger de nå!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #772 på: 15. Aug. 2006, 00:47 »
Vil ihvertfall bli overrasket og forbanna dersom alt skulle gå til helvette på markedet. Roeder har vært helt rolig hele tiden, og beroliget oss med at han har full kontroll. Så vi får stole på ham...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #773 på: 15. Aug. 2006, 11:19 »
Newcastle want Wigan striker Henri Camara - only days before the two clubs meet in their Premiership opener. (Daily Mirror)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #774 på: 15. Aug. 2006, 11:54 »
Kan Mido være på vei?

Roma have rejected an approach from Newcastle United for striker Mido.
The Times says Newcastle's attempts to sign the Egypt international on-loan have failed because Roma want to sell the striker.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #775 på: 15. Aug. 2006, 12:11 »
Mido ville vært bedre enn Camara. Men jeg foretrekker Martins...

Men Martins OG Mido, da snakker vi!:)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #776 på: 15. Aug. 2006, 14:41 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_objectid=17564827%26method=full%26siteid=50081%26headline=kuyt%2dflyer-name_page.html

Jeg er så dritt lei!! Roeder må vel ha funnet ut nå om Kuyt er noe å satse på eller ikke!?! Vi har jo vært linket til han i flere måneder. Og de har sett han spille 10 ganger, minst!! Hvis de fortsatt er usikre, så drit i han da, og finn oss en ny spiss. Jeg er nesten sikker på at vi ikke får Kuyt, han blir nok Liverpool spiller. Martins ser ut til å ende opp i Valencia hvis ikke vi får ut fingeren.

Hva står vi igjen med da? Ingen verdens ting... Da må vi gjøre nok en lusen høstsesong før vi henter inn en spiller eller to i januar, og avslutter knallbra. Selvom vi kun ender på en 7 - 8 plass...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #777 på: 15. Aug. 2006, 15:26 »
Jeg stoler på at Roeder vet hva han gjør, og jeg håper virkelig at den spissen vi MÅ ha er på plass innen seriestart.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #778 på: 15. Aug. 2006, 15:44 »
har jo ikke skjedd en dritt de siste 4 dagene siden han sa vi ville signe 2-3 spillere på 7-10 dager. får se om han greier og holde det, noe jeg tviler på!
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #779 på: 15. Aug. 2006, 15:52 »
Ikke vær så negativ på en tirsdag da. Har det ikke skjedd en døyt innen fredag ettermiddag skal du få lov å være kritisk.
Mye kan ennå skje, og vi aner ikke hva som skjer bak kulissene.

Jeg antar at man nå skal se Gravesen og Kuyt i aksjon en aller siste gang, som bare for å bekrefte at man har tatt riktig avgjørelse ang. de to.
For jeg vil tro at man mer eller mindre har bestemt seg, og at de siste dagene vil bli brukt til intensive forhandlinger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon