20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233142 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #735 på: 10. Aug. 2006, 18:14 »
Cole for dyr for Chelsea. Dette er dårlig nytt for oss dersom vi skal prøve å hente Wayne Bridge.....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #736 på: 10. Aug. 2006, 18:18 »
Hva Kuyt angår er jeg mer ivrig på Martins faktisk. Men det bør lyse en liten varsellampe her: klarer vi IKKE å hente Martins og Kuyt plutselig har skrevet under for Liverpool kan vi fort sitte igjen med svarteper (eller altså ingen eller ingenting). Det samme gjelder også en eventuell forsterkning på venstrebacken. Vi må ikke la De Cler glippe mellom fingrene på oss uten at vi er sikre på å hente Wayne Bridge. Har egentlig Chelsea en god spiller på på venstrebacken dersom de selger Bridge og ikke får kjøpt Cole fra Arsenal? Hvem er det som egner seg best til å spille back der da? Frykter at muligheten for å få Bridge avhenger av at Chelsea får Cole, og det ser litt dårlig ut akkurat nå...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #737 på: 10. Aug. 2006, 18:40 »
Sitat fra: "chickenman"
Cole for dyr for Chelsea. Dette er dårlig nytt for oss dersom vi skal prøve å hente Wayne Bridge.....

Det tror jeg bare noe Chelsea sier, det er INGEN spillere som er for dyre for dem! Jeg tror heller at det er taktikk fra Mourinho/Don Ambrosvitsj sin side. Arsenal og Cole er i en sånn situasjon der de er nødt til å skille lag, og det vet Chelsea så derfor har de is i magen og venter til Arsenal er nødt til å selge for Chelseas pris (som ikke var noen dårlig pris, etter hva jeg har lest) for å bli kvitt ham. For Cole har gjort det klinkende klart at han har spilt sin siste kamp for Arsenal og Chelsea er vel den eneste som har råd og trenger ham.

Dessuten må Arsenal kvitte seg med ham fordi han er engelsk, og den slags kan de ikke ha i klubben sin.  :lol:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #738 på: 10. Aug. 2006, 20:06 »
Sitat fra: "Håvard"
Har han sagt at han helst vil spille for Liverpool? Isåfall, når da? Han har sagt at det er en drøm for ham å få spille for Newcastle også.

Okey, godt poeng. Hva tror du han velger hvis både LFC og Newcastle får budene sine akseptert? CL eller UEFA-cup, spille med og mot de beste eller med og mot de nest beste osv..

Nå tviler jeg på at han må velge og jeg håper han blir rød snart.
iverpool FC

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #739 på: 10. Aug. 2006, 20:11 »
Nærmest garantert fast plass på Newcastle eller til Liverpool med mange flere gode spisser?

Har han sagt at han heller vil til Liverpool enn Newcastle?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #740 på: 10. Aug. 2006, 22:26 »
Sitat fra: chickenman
Hva Kuyt angår er jeg mer ivrig på Martins faktisk. Men det bør lyse en liten varsellampe her: klarer vi IKKE å hente Martins og Kuyt plutselig har skrevet under for Liverpool kan vi fort sitte igjen med svarteper (eller altså ingen eller ingenting). quote]

En liten tankevekker, tross alt ikke mer enn 20 dager til vinduet lukkes og da er det for seint og vi ender med 4-5-1 på st james i mnd fremover. Spillere skulle kommet inn til oss rett etter VM. Så de kunne spilt treningskamper ol. Dirk Kuyt gjorde en middels jobb under VM. Da mistet mange klubber interessen. Hvorfor slo vi ikke til da? Han skårer jo i bøtter og spann for klubblaget og vi vet jo hva han står for. Og hadde vi ikke fått han kunne vi sett etter andre alternativer i steden for å bli linka med spilleren over hele sommeren og kanskje ikke ende opp med en dritt. For da har vi i så fall mye bedre tid på oss enn når vi står hvor vi står idag og klubbene som kanskje selger vet at vi er desperate etter spillere i flere posisjoner..
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #741 på: 10. Aug. 2006, 23:40 »
Kanskje Chelsea har gitt opp Cole allikevel? I følge dagbladet vil Chelsea ha John Arne Riise]. Tror ikke så mye på det. Men jeg håper det er noe i det for da kan Bridge komme til oss.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #742 på: 11. Aug. 2006, 00:30 »
Nærmest garantert fast plass på Newcastle eller til Liverpool med mange flere gode spisser?

Har han sagt at han heller vil til Liverpool enn Newcastle?

Ifølge troverdige kilder så holdt Liverpool på å klargjøre et nytt bud på Kuyt i løpet av to uker (avhengig av salget av Bambi-Traore). Samtidig gikk det rykter om at Man U var ute etter han og da ble det sagt at han hadde bestemt seg for å spille i England og da aller helst for Liverpool.

Slik jeg tolker det betyr dette at han vil til England og hvis Liverpool ikke får sitt bud akseptert vil han være villig til å gå til Newcastle men at Liverpool er hans første. prioritet. Han vil dessuten få fast plass i Liverpool også så det argumentet faller litt igjenom men ikke helt. :)
iverpool FC

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #743 på: 11. Aug. 2006, 00:33 »
Jippi. Da kan jo vi kjøpe Peter Crouch eller Robbie Fowler fra Liverpoool!  :lol:

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #744 på: 11. Aug. 2006, 00:38 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Jippi. Da kan jo vi kjøpe Peter Crouch eller Robbie Fowler fra Liverpoool!  :lol:

Kanskje Crouch. :D
iverpool FC

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #745 på: 11. Aug. 2006, 08:30 »
Hatem Trabelsi (29) er klar for Manchester City

http://www.nettavisen.no/sport/pl/article707069.ece
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #746 på: 11. Aug. 2006, 11:02 »
Dagbladet mener også at vi har gjort et meget godt kjøp i Duff.

http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/11/473607.html :wink:

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #747 på: 11. Aug. 2006, 14:59 »
Dette sa Roeder til Alan Oliver etter kampen igår kveld.

"We are very close to signing two or three players in the next seven to 10 days."

Postivt det, tipper de 3 det er snakk om er Martins, De Cler og Gravesen.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #748 på: 11. Aug. 2006, 19:17 »
Kanskje Chelsea har gitt opp Cole allikevel? I følge dagbladet vil Chelsea ha John Arne Riise]. Tror ikke så mye på det. Men jeg håper det er noe i det for da kan Bridge komme til oss.

Hvem er så fjern at de dumper Wayne Bridge for Riise?
Ikke Mourinho, tror jeg...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #749 på: 11. Aug. 2006, 19:47 »
hehe et lite tilbakesteg fra ashley til riise. tviler på det rykte. sikkert like mye i det som når newcastle ble linket til john hartson
lt;3 Newcastle <3