20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #495 på: 18. Juli 2006, 20:12 »
Hva med å hente Mido? Blackburn er i forhandlinger med Roma, og prisen ligger på kun £3,5 millioner. Mido beviste for Tottenham at han fikser PL. Vet at han ikke er den snilleste gutten i klassen, men det var/er da heller ikke Bellamy, Bowyer, Woodgate, Robert eller Dyer.

£3,5 millioner for Mido, og vi har råd til en klassespiss i tillegg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #496 på: 18. Juli 2006, 20:14 »
Sitat fra: "chickenman"
En annen spiss jeg syns kan vurderest er søta brors Markus Allbäck... Hvis han ikke blir for dyr og ikke krever for høy lønn kan laget bare forsterkes slik situasjonen er her og nå. Mener ikke Allbäck er et stort navn vi skal satse på de neste årene, men bedre enn bare Luque og Ameobi... Det han viste i VM var heller ikke dårlig. Han klarte iallfall å skape nok hodebry for Englands antatt to beste stoppere når han spilte for et dårligere lag enn Newcastle...

Allbäck er ikke god nok som et førstevalg i Newcastle. Han duger som en kriseløsning på spissplass, men heller ikke mer. Det han presterte i Aston Villa var knapt nok middelmådig, men jeg kan si meg enig i at Markus har vært god for Sverige en rekke ganger.
Carr har altfor få landskamper for England!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #497 på: 18. Juli 2006, 20:20 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Hva med å hente Mido? Blackburn er i forhandlinger med Roma, og prisen ligger på kun £3,5 millioner. Mido beviste for Tottenham at han fikser PL. Vet at han ikke er den snilleste gutten i klassen, men det var/er da heller ikke Bellamy, Bowyer, Woodgate, Robert eller Dyer.

£3,5 millioner for Mido, og vi har råd til en klassespiss i tillegg.

Fotballmessig så er Mido god, og £3,5M er ikke en sum man trenger rane banken for å oppdrive. 14 mål på 28 starter er akkuratt typen målrate Newcastle bør strekke seg etter. Men så var det dette med disiplinen...
Carr har altfor få landskamper for England!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #498 på: 18. Juli 2006, 20:51 »
Clubcall Sports melder at Bent har signert ny kontrakt for Charlton.
iverpool FC

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #499 på: 18. Juli 2006, 20:57 »
Det er nå klart at LFC ikke vil ha Kuyt. Med andre ord er det fritt fram for NUFC om Roeder ønsker spilleren. Skal vi si £7,5 millioner?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #500 på: 18. Juli 2006, 21:03 »
Ja, det syns jeg høres greit ut!

Jeg begynner, som de fleste andre Toon fans, å bli temmelig lei av å vente på forsterkninger. Det er riktignok fortsatt relativt tidlig på sommeren, men når den ene spissen etter den andre forsvinner ut av våre hender uten at vi ser ut til å gjøre nevneverdige forsøk på å skaffe oss dem, så blir man frustrert. Nå er det på tide å starte shoppingen! Og da hadde det passa glimrende å starte med å hente Kuyt for £7,5 mill eller der omkring.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #501 på: 18. Juli 2006, 21:05 »
Sitat fra: "Rolfern"
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Rolfern"
Kjøp Neill og selg skadeutsatte Carr.

Ser ikke noe problem med å ha begge. Begge to kan forsvare en plass i start 11'ern, og jeg mener konkurranse på back plassen er bare sunt for spillerne og ikke minst laget. Den ene vil ikke være et mer klart førstevalg enn den andre. Kunne vi fått fart på oss og hentet Lucas Neil er jeg ikke i tvil om at dette ville vert en verdifull forsterkning for oss. Kanskje kan det friste for Neil å spille side om side med landsmann Moore også? Er iallfall sikker på at Neil kunne tvert en verdifull tilvekst i klubben vår.

Carr er ingen dårlig spiller, snarere tvertimot. Problemet er at han lider av evige skadeproblemer, og et eventuellt salg av mannen som har alt for få landskamper for England letter på lønnsbudsjettet. Å ha både Neill og Carr fit for fight er et stort luksusproblem. Det har vært svært få gode høyrebacker i Premier League de siste sesongene. Jeg hadde valgt Neill foran Carr ene og alene på grunn av skadeproblemene til Carr. Det skal ikke være tvil om at begge holder et godt nivå, men man trenger ikke begge to. Skal Neill inn må Carr gå, og det er ikke en løsning som høres avskrekkende ut.

Dersom vi hadde klart å hente Neil ville salget av Carr blitt til å leve med, selv om jeg aller helst hadde sett at vi beholdt begge. Uansett tviler jeg på at det kommer til å skje. Det virker som spiss og stopper er hovedprioritet for Roeder, noe som skulle tilsi at han er fornøyd med dekningen på backene(?)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #502 på: 18. Juli 2006, 21:06 »
Enig med Asbjørn og Øystein om Kuyt  :)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #503 på: 18. Juli 2006, 21:10 »
Kva med å låne Obafemi Martins? Ser utsom Inter er interessert i Zlatan og Toni, og da kan det blir svært lite spele tid på han. Han va jo mykje på benken ifjor, så det blir neppe noko meir spele tid vis dei karane kjem!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #504 på: 18. Juli 2006, 21:27 »
Liverpool ikke intressert i Kuyt? Vet ikke hvor dere har det fra. Har sjekket alle troverdige kilder og ingen der melder at Liverpool ikke lenger jakter Kuyt, tvert i mot! Må legge til at hvis Benitez går ut i media og sier han er intressert i f.eks Bent så betyr det at han vil ha Kuyt. Det beviste han i sommer og i januar.
iverpool FC

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #505 på: 19. Juli 2006, 12:44 »
Hvorfor kan vi ikke ha både Neill å Carr? Chelsea har Johnson å Ferreira..!

Skal vi være med å kjempe om noe gull, bør jo stallen ha en god standard. Slev om kanskje ikke høyrebacken er den plassen som bør prioriteres med å ha dobbel dekning...men uanz!
see my point?
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #506 på: 19. Juli 2006, 15:03 »
Johnson er jo lånt ut..
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #507 på: 19. Juli 2006, 19:44 »
Å kjøpe Neill hadde vært en veldig bra løsning, han er en spiller jeg liker veldig veldig godt for han gir alt i kampene og er en skikkelig tøffing i spillestilen. Neill hadde utvilsomt presset Carr på benken, mn Neill kan vel spille sentral forsvarer og. En veldig dyktig spiller
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #508 på: 20. Juli 2006, 08:59 »
nå som elliott er på vei ut døra så styrker vel det kun vårt behov for en ny back. Hva er tankene rundt at han forsvinner? ikke hever han så mye lønn og han er bra stallfyll. hvilken andre alternativer har vi på venstreback om baba blir skadet? vil vi heller se elliott bli kastet innpå fremfor å satse på ungdommene? Så vidt jeg forstår så kan han vel ikke spille for oss før han har signert ny kontrakt. Dette er vel grunnen til at han ikke er med til Norge.
Andreas Martins

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #509 på: 20. Juli 2006, 09:10 »
Jeg vil ikke ha med Elliott videre,synes vi kan prøve å satse litt ungt
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."