20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 232902 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #525 på: 21. Juli 2006, 16:20 »
Roeder må snart få ut fingern.

Klose/David Trezeguet rundt £8-9Mill.
Koren    Gratis.
Duff??   £8-9Mill.
Pluss en forsvarspiller med dekning på alle plasser. £5Mill
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Andreas

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #526 på: 21. Juli 2006, 17:19 »
Sitat fra: "oyvind"
Roeder må snart få ut fingern.

Klose/David Trezeguet rundt £8-9Mill.
Koren    Gratis.
Duff??   £8-9Mill.
Pluss en forsvarspiller med dekning på alle plasser. £5Mill

Tviler på at vi får en slik forsvarsspiller så billig. :wink:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 23. Juli 2006, 15:38 »
Glenn Roeder has hinted that Newcastle's £10million swoop for Damien Duff will herald a hectic spell of transfer activity at St James' Park.

Shola Ameobi's first-half double helped Newcastle bounce back from an embarrassing home draw in the first leg of the InterToto tie to book a potentially money-spinning UEFA Cup spot and give Roeder further reason to celebrate after making Duff his first summer signing.

Chairman Freddy Shepherd finally released the finances for Roeder to dip into the market, with Newcastle also working on deals to bring in World Cup Golden Boot winner Miroslav Klose and West Ham striker Dean Ashton.

Interessante rykter fra The Daily Mail. Miroslav Klose ville jo vært helt fantastisk å fått til Newcastle, kanskje den beste erstatteren forutenom Owen, Torres og Rooney, til å ta over nummer 9! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #529 på: 23. Juli 2006, 15:48 »
Sitat fra: "chickenman"
Akkurat nå er je glad vi ikke fikk Darren Bent

Hehe, leste det uhellet. Ikke til å tro :)

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #530 på: 23. Juli 2006, 16:35 »
Lomana Tresor LuaLua ønsker seg bort fra Portstmouth, og da skal det være muligheter for å kjøpe ham billig! Få ut finger'n, Shepherd!

Kilde.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #531 på: 23. Juli 2006, 19:01 »
Go Go Go. Lua rula forrige sesong.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #532 på: 23. Juli 2006, 20:23 »
Snakket med en Engelsk Newcastle supporter i Oslo igår. Og han hadde litt "in-side information". For i følge han går vi en veldig spennende uke i møte, hvor vi kommer til å:

- Shaun Wright Phillips kommer på lån, for så å bli kjøpt neste sesong.
- Dean Ashton blir kjøpt.
- Og kanskje den største bomben, Didier Drogba blir kjøpt.

Hvor mye sannhet det er i dette og om vi har penger til dette vet jeg ikke, men han sa at han hadde fått informasjon ifra politiet i Newcastle. Og ikke vet jeg hvorfor politiet i Newcastle skal ha så mye informasjon om Newcastle's overganger, men det var nå det han sa.

Spennende...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #533 på: 23. Juli 2006, 20:27 »
Spennende ja! Glimrende spillere, men av de tre er det Drogba jeg har mest lyst på. Eller for å si det sånn, Drogba hadde vært fantastisk.
Ashton hadde vært greit hvis han ikke blir altfor dyr.
SWP skjønner jeg ikke poenget med etter at Duff ble klar. Solano og Milner er vel gode nok.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #534 på: 23. Juli 2006, 20:41 »
Jeg tror egentlig Milner forsvinner jeg da. Han er et godt salgsobjekt, vi kan få bra for han!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 23. Juli 2006, 20:58 »
Tror ikke på SWP lengre. Vi er vistnok interesserte, men Mourinho vil etter hva Oliver skriver ikke gi slipp på både Duff og SWP, så vi må antakeligvis nøye oss med Duff i første omgang. Dersom det alikevel skulle stemme, så tror jeg vi skal vinke adjø til Milner. Ikke at det egentlig gjør meg noe da SWP og Duff begge er mye bedre! Men det er klart, det er dyrt.
Ashton virker meget sannsynlig nå, syns jeg. Kan virke som om at etter Bent røyk har Roeder valgt å se over til West Ham's Ashton. Spennende spiller, svært lik Alan Shearer i spillestilen, men problemet er jo at han antakeligvis blir veldig overpriset. Han har enda ikke bevist så mye i PL, selv om han helt klart har mye potensiale.
Drogba er også nokså realistisk. Selv drømmer jeg litt om Klose, men Drogba er vel mer realistisk til å ta over nummer 9.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #536 på: 23. Juli 2006, 21:03 »
Selvfølgelig er SWP mye bedre enn Milner, men hva med Solano? Og når vi snakker om penger så er det vel ikke akkurat lønnsomt. Vi har også Dyer, som sikkert ikke er skadefri mer enn 2 mnd i året, men allikevel.
SWP er en glimrende spiller, men jeg føler ikke at vi har bruk for han akkurat nå. Dytte Solano ned på høyrebacken da kanskje.
Hadde vi hentet SWP hadde det vekket blandede følelser hos meg, glad for å få en glimrende spiller, men litt lei meg for å se at en annen favoritt havner på benken.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #537 på: 23. Juli 2006, 21:12 »
Det er helt riktig! Jeg er ikke kjempehypp på å satse masse krefter på SWP nå, vi trenger ikke vinger i det hele tatt, og bør bruke mer energi på backer da i tillegg til spissjakten. Men tanken på SWP er jo utrolig fristende, selv om jeg digger Solano maks, og syns han var PLs beste høyreving next to Gerrard i fjor, såklart etter at han faktisk fikk spille ving da Roeder kom inn.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #538 på: 23. Juli 2006, 21:40 »
etter det jeg har lest hva mourinho har sagt så kommer han til og satse på drogba. leste også at chelsea mest sannsynelig vil endre spillesystemet til 4-4-2. drogba og shevchenko skal være spissparet, og hvis chelsea selger en spiss til tror jeg det blir crespo.

men enig drogba hadde vært konge. ashton hadde heller ikke vært dum.

det som hvertfall er morsomt er at det endelig skjer noe og vi bare er linket til klasse spillere!
lt;3 Newcastle <3

Zidd

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #539 på: 23. Juli 2006, 21:51 »
Aner ikke helt hvordan de har det nå, men for noen år sida var både Terrel Forbes (midtstopper) og Mark Burchill (angriper) lovende spillere.
Om de nå har kvaliteterer for å spille fast på St. James' park aner jeg ikke...
Kommentarer noen?