20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 231361 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #210 på: 28. Mai 2006, 16:54 »
TJA.
Om du leser endel av det lokalpressen skrev, da spesielt en person, fikk Boumsong gjennomgå flere ganger i uka.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #211 på: 28. Mai 2006, 16:55 »
Alan Oliver er blitt en kommersialisert person. Og det er veldig synd.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #212 på: 28. Mai 2006, 17:06 »
Boumsong har jo vært en vandrende katastrofe for Newcastle i år. De som mener noe annet kan ikke ha sett mange kampene!

Kan ikke se noen som fortjener mer pepper enn han!

folesvert

• Gjest
« Svar #213 på: 28. Mai 2006, 17:57 »
Jaaaa - etter å ha lest mer om Franck Ribery vil jeg gjerne ha han til oss. Spiller for Marseille og har sikret seg fast plass på laget etter en kjempesesong for laget, som igjen førte til landslagsplass. Har også spilt godt på lån i Galatasaray. Sist sesong ble han månedens beste franske spiller både i august, september og november.

Spiller høyre ving og er målfarlig. 23 år og vil kunne bidra for laget fra første spark. Vi har Solano på høyre ving, men med Ribery på laget må han faen meg spille godt for ikke å bli skviset ut på benken.

... så da drømmer jeg om (som en liten egen-oppsummering); Ribery, Woodgate, Riquelme, Kuyt ... og kanskje Gravesen.

Ut med Dyer, Bowyer, Faye, Ramage, Chopra (tror jeg).

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #214 på: 28. Mai 2006, 20:11 »
Tror Roma er interresert i Boumsong, da skulle vi prøvd å bytte ham + litt penger mot Mexes! Da hadde hvertfall jeg vært fornøyd!

Synes egentlig ikke at det var så mye galt i de uttalelsene hans, verre når han klagde p åresten av forsvaret. Jeg synes vi skal selge ham, men BARE hvis vi kjøper inn en bedre stopper f.eks Mexes eller Woodgate.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #215 på: 28. Mai 2006, 21:18 »
Syns dette blir litt av samme sort og. Det var trossalt han som skuffet mest der bak i år!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 29. Mai 2006, 13:21 »
Boumsong burde være meget ydmyk etter denne sesongen. Han fremstår som en jævla idiot spør du meg. "Jeg fikk alltid skylda" er det rart? En helt syk uttalelse som er helt usakelig. Ramage fikk sinn pepper han og, sammen med Elliott. For ikke å snakke om Bramble. Boumsong var den dårligste i år, han presterte meget lite og hadde mange blemmer som første til baklengs.Noen som husker Liverpool kampen? Er ikke rart, og jeg er overrasket over at han ikke skjønner at mye var hans feil.

Men det er ikke derfor jeg postet akkurat nå.Leste nettopp på den svenske newcastlesiden ang transfers og dette er interessant:

Barton, mittfältare
Klubb: Manchester City
Övergångsumma: £3m, £6m
Känns inte precis som det mest trovärdiga ryktet. Men det sägs att han skulle var på väg att skriva på för oss. Vilket också kan innebära att Butt kan gå åt andra hållet.
- Det här ter sig allt märkligare. I Newcastles lokalradio säger de att övergången är som gått klar. Men det står ingen annanstans.
Andra klubbar som länkats med honom:  -

Siden melder også at Ian Harte går på free transfer denne sommeren. Hvorfor slår vi ikke til? Bedre enn Babayaro!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

folesvert

• Gjest
« Svar #217 på: 29. Mai 2006, 15:03 »
Barton er jo et sjarmtroll ... med Bowyer, Dyer og Barton på midten kan det bli flere 'postive presseoppslag'.

folesvert

• Gjest
« Svar #218 på: 29. Mai 2006, 15:04 »
... og Ian Harte må da vel være godt over 30 nå (nærmere 40 spør du meg). Hvorfor skal vi kjøpe alle spillerne våre fra Leeds?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 29. Mai 2006, 16:08 »
Sitat fra: "Romance"

Siden melder også at Ian Harte går på free transfer denne sommeren. Hvorfor slår vi ikke til? Bedre enn Babayaro!

Har du drukket maling??? Ian Harte. Han er jo treigere enn Robbie Elliott på krykker. En katastrofal back som kan råtne en helt annen en plass enn i Newcastle...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #220 på: 29. Mai 2006, 16:33 »
Send ham til Sunderand  :lol:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 29. Mai 2006, 17:33 »
Mulig jeg er naiv nå :lol:  men faen a, morra mi hadde tatt fra Babayaro plassen på laget..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 29. Mai 2006, 17:35 »
Greit jeg innrømmer det, litt overmot der, men Babayaro er så dårlig at jeg faktisk er med på å hente praktisktalt hvem-som-helst!!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 30. Mai 2006, 13:10 »
Babayaro er ikke dårlig.
På langt nær.
Han er bedre defensivt enn Bernard, men altfor dårlig offensivt.
Babayaro er ikke mer enn en ok venstreback, og hadde egnet seg best som backup for Wayne Bridge. Jeg håper fortsatt at Roeder har til hensikt å kjøpe en back på hver side i sommer. Men å si at bestemor på noenogåtti hadde fratatt Babayaro plassen på laget er å overdrive voldsomt.

Babayaro har gjort en helt grei jobb i Newcastle ut ifra hva vi kunne forvente når vi fikk en avdanket reserve fra Chelsea. Likevel, Babayaro har sett flere venstrebacker komme og gå i Chelsea. Baba har vært der lenge, og overlevd dem alle. Frem til Bridge og Del Horno meldte sin ankomst. Men så er jo også de to mye, mye bedre enn noen andre tidligere venstrebacker på Stamfor Bridge siden Hoddles dager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
« Svar #224 på: 30. Mai 2006, 13:47 »
... leser på Nettavisen at Manchester United nå snuser på Franck Ribery ... faen heller - hvorfor skal vi drive andresortering.