20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 234436 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #195 på: 27. Mai 2006, 17:30 »
... jeg synes nå det er enkelte poteter på Newcastle også - både spanske og britiske - så da bør vi kanskje heller snakke om patata og potatoes?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 27. Mai 2006, 17:55 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg skjønner ikke helt denne potetmetaforen.
Jeg kjenner kun én fotballpotet.
Han kommer fra Frosta, og spiller for tiden midtstopper på et vaklende Rosenborg-lag.
Der har vi en potet.

Hva er dette tullet med spanske og tyrkiske poteter i Newcastle?
Vi hadde en slags potet. Han spiller nå i West Brom, og ble sist sett i Shearers testimonial.

Vi hadde vel en slags forsvarspotet i år som hadde rødt kort hår og var ca 21 år(?)

Noreng

• Gjest
« Svar #197 på: 27. Mai 2006, 20:37 »
INN:
Matthew Upson
Curtis Davies
Milner
Matt Taylor
Robert Koren
Klasnic
Dirk Kujt

UT:
Jean-Alain Boumsong
Huntington(LÅN)
Lee Clark
Luque(Dessverre)
Faye(Trade Taylor)
Butt
Chopra(Gi ny 5-års kontrakt og lei ut)

-------Given-------
-Carr-Taylor-Upson/Moore-Taylor
-Milner/Solano-Parker-Emre-NZogbia
---------Klasnic/Kuyt/Owen----

folesvert

• Gjest
« Svar #198 på: 27. Mai 2006, 20:44 »
Klasnic og Koren ... er det noen det har vært skrevet noe om i avisene? Koren ikke god nok - Klasnic kjenner jeg ikke til.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 27. Mai 2006, 22:12 »
koren?????

jeg er lei av at folk vil ha backupspillere til klubben. vi trenger spillere som går rett inn på laget som woodagte, som kuyt! så får heller de som har spelt en god del i år som ameobi og moore være backups. det er på den måten vi blir bedre. ikke ved og hente folk som vi vet sitter på benken.
koren danker aldri ut nzogbia, mens wright phillips derimot danker nok ut solano!
lt;3 Newcastle <3

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #200 på: 27. Mai 2006, 22:20 »
IKKE Koren hvertfall! Da beholder vi heller Faye.

Her er de overgangene jeg håper på:

Inn: Woodgate/Mexes
       Bridge
       Kuyt
       Defoe/Bent/Gudjohnsen
       Milner tilbake fra lån, hvis ikke Wright-Phillips på 1års lån med opsjon.
       Michael Carrick

UT: Boumsong (kanskje i bytte ham + penger mot mexes?)
      Faye
      Butt
      Chopra
      Dyer (trenger pengene og han er jo skada hele tiden så det gjør ikke så mye)
      Og TIL NØDS Luque eller Bowyer til en god pris.

Dette vil gi oss en veldig god stall, selv om det kanskje er litt urealistisk med Carrick, men skulle Tottenham kreve en akseptabel pris for ham så skulle det ikke vært noen problem å få ham til Newcastle, han er tross alt fra Newcastle og NUFC er favorittlaget hans! Kanskje det var litt urealistisk i forhold til hva de som skulle kommet koster og det de som forsvinner gir oss, men dette er i hvertfall de spillerne jeg ville prøvd å hente hvis jeg var manager i Newcastle!

Hadde i såfall blitt denne startoppstillingen:

Given
Carr,Mexes/Woodgate,Taylor,Bridge
Solano/Milner/SWP,Parker,Emre/Carrick,Zog/Luque
Owen, Kuyt
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 28. Mai 2006, 00:23 »
Boumsong skal for guds skyld ikke ut av Newcastle. Jeg forstår ikke dere idioter som vil ha ham ut. Han er en stopper av lklasse, og som Newcastle kan få meget godt bruk for i årene som kommer. Han er solid og på sitt beste er han veldig veldig god.

Det hadde vært en ren skandale hvis denne mannen hadde blitt solgt
Håper Roeder ikke tenker likt dere som vil ha han ut!

Boumsong og Taylor ftw!

Mexes hadde dog kunnet vært et bra kjøp, hvis det hadde latt seg gjøre!  :twisted:
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 28. Mai 2006, 00:28 »
Forstår at du vil la ham bli i klubben, jeg vil og helst det. Men han er en av de som er aktuelle og selge som vi kan få mest penger for, og dette er penger som kan være gode å ha senere. Et annet godt argument for å selge ham er at da vil vi forhåpentligvis få inn en bedre stopper som erstatter og at han har hatt en elendig sesong og at han har sagt noe i media om at han hadde vært bedre om han ikke hadde hatt så dårlig makker i forsvaret.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 28. Mai 2006, 13:42 »
Koren er en grei back-up for Emre!! Newcastle har ikke penger til å hente spillere for mange 100 millioner lenger.. Koren virker utrolig undervurdert av enkelte her inne..

Sikkert de samme som sa at Scharner kom til å floppe i PL også!!

Noreng

• Gjest
« Svar #204 på: 28. Mai 2006, 13:49 »
Takk, Thomas! Vi kan ikke ha 11-spillere. Vi må ha mye mer, og Emre er mye skadet, og da har vi 2 back-ups, nemlig Koren og Bowyer

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #205 på: 28. Mai 2006, 15:16 »
Koren er langt ifra så god backup som Bowyer er dessuten så har vi Dyer og Koren når ikke en av disse to opp til anklene. Dyer er jo mye skadet,men da har vi Pattison, kanskje Faye, forhåpentligvis ikke Butt og Clark kan jo også trø til siden han uansett sikkert får en trenerrolle. Koren er bedre enn Clark og kanskje litt bedre enn Pattison, men Pattison er yngre og vil bli bedre enn Koren er. Og vi skal ikke se bort ifra at Roeder kanskje henter en billig og ok backup elle en god sentral midtbanespiller, selv om jeg tror han vil bruke pengene på noe annet.

Men for all del, jeg tror ikke at Koren vil floppe i Premier League, men han er ikke god nok for et lag som har som mål å avslutte blant de 5-6 beste. Har på følelsen av at han hadde gjort det bedre i Tyskland, Frankrike eller Spania. Jeg var ikke skeptisk til Scharner heller jeg, jeg mente at han var god nok for et ''midt-på-treet-lag'' i PL. Men det blir tåpelig å bruke ham som argument for at en spiller skal slå igjennom hver gang han går fra Tippeligaen til Premier League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #206 på: 28. Mai 2006, 16:22 »
SELG SELG SELG

Igjen viser Boumsong ingen repsekt for laget. Kan ha ikke bare innrømme at han hadde en dritt sesong?

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #207 på: 28. Mai 2006, 16:25 »
Tydeligvis ikke. Og det plager meg. Skulle bare ønske han var den sympatiske mannen med en syk familie, slik jeg alltid har sett på han. Men det er han visst ikke. Hvis han absolutt skal selges får vi da inderlig håpe at vi ikke TAPER penger på salget. Uansett er jeg fortsatt villig til å gi han en liten sjanse også neste sesong. Naiv som jeg er...
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 28. Mai 2006, 16:43 »
Ser ikke hva som var så veldig galt i de uttalelsene der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #209 på: 28. Mai 2006, 16:47 »
Når du sier det så. Men han overdramatiserer kanskje litt når han sier at han føler han fikk "all skylden hver gang noe gikk galt defensivt". For det er jo ikke sant.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!