20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 234316 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #150 på: 25. Mai 2006, 20:03 »
Stewart Downing er venstrekant ja... Synes ikke vi trenger å bruke masse penger på en ny ving når vi har Zoggy og evt Luque...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #151 på: 25. Mai 2006, 20:40 »
Downing er en kjempespiller, men N'Zogbia kommer til å bli mye bedre!

Konklusjon : Downing bør ikke bli Newcastle spiller
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #152 på: 25. Mai 2006, 21:17 »
Er vel forsåvidt enig idet.

Men jeg regner ikke med at N'Zogbia blir i Newcastle resten av karrieren. For han er vel et av de største talentene i PL.

Det jeg synes vi trenger er en solid stopper og eg god venstreback. Det er jeg vel heller ikke alene om. Men jeg synes at dette burde komme foran et spisskjøp. Owen er top 5 spisser i PL, og da synes jeg det er tåpelig å bruke hele transferbudsjettet på en til god spiss. Ameobi har tross alt skåret like mange mål som Cisse.

Når vi har hentet en back, og en stopper, burde en spiss prioriteres. Ettersom vi mest sannsynlig får inn ca. 4 mill £ av spillersalg, burde dette holde til alle tre posisjonene.

Jeg er klar over at Roeder har fått penger til å hente en erstatter til Shearer. Men MÅ disse pengene bli brukt på en spiss? Eller kan Roeder bruke de på hva han vil?

Forsvaret har, så lenge jeg har hodt med Newcastle, vært lagets svakeste del. Det er det fremdeles. Derfor burde dette vært hovedmålet for dette transfervinduet.

Får nok endel pepper for dette innlegget, men det får gå...
 :wink:

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #153 på: 25. Mai 2006, 21:20 »
For det første: Hva skal vi gjøre hvis Owen blir skadet da?
For det andre: Du kan vel ikke med hånden på hjertet påstå at Cisse har vært en suksess i Liverpool?
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 25. Mai 2006, 21:21 »
Hehe. Det skulle jeg rolig mene du kommer til å få ja...

Vi MÅ ha en spiss av ypperste klasse. I tillegg som du sier, en venstreback og en midtstopper (Woodgate) hadde heller ikke vært å forakte :)

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #155 på: 25. Mai 2006, 21:23 »
Men FØRST OG FREMST en spiss! Det er helt vitalt.
Tore Eikeland,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 25. Mai 2006, 21:25 »
Sitat fra: "Journalisten"
For det første: Hva skal vi gjøre hvis Owen blir skadet da?
For det andre: Du kan vel ikke med hånden på hjertet påstå at Cisse har vært en suksess i Liverpool?

Han sa jo ikke det heller. Han sa att Cisse hadde scoret like mangen mål som Ameobi, noe som ikke er positivt.
iverpool FC

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #157 på: 25. Mai 2006, 21:29 »
Er fullt klar over at vi trenger en spiss. Men vi klarer aldri en topp 4 plassering ed det forsvaret som vi har nå. Det kan vi klare med et nytt forsvar uten en ny spiss (hvis Owen holder seg skadefri). Men husk at vi klarte å vinne kamper med Owen skadet på tampen av sesongen. Men da var Shearer på banen, selvom om han ikke skårte så mange mål...

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #158 på: 25. Mai 2006, 21:29 »
Sitat fra: "Du må lese hva Christian A"
Owen er top 5 spisser i PL, og da synes jeg det er tåpelig å bruke hele transferbudsjettet på en til god spiss. Ameobi har tross alt skåret like mange mål som Cisse.

Dette tolker da jeg absolutt som et argument i positiv favør Ameobi. Skjønner ikke hvordan du kan få det til å være negativt ment. Og det er klart jeg reagerer på det da. Og jeg venter på at Christian selv skal svare på spørsmålene mine.
Tore Eikeland,

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #159 på: 25. Mai 2006, 21:33 »
Sitat fra: "Christian A"
Er fullt klar over at vi trenger en spiss. Men vi klarer aldri en topp 4 plassering ed det forsvaret som vi har nå. Det kan vi klare med et nytt forsvar uten en ny spiss (hvis Owen holder seg skadefri). Men husk at vi klarte å vinne kamper med Owen skadet på tampen av sesongen. Men da var Shearer på banen, selvom om han ikke skårte så mange mål...

Så du mener at paret Ameobi/Owen, eller Owen/Chopra kommer til å bøtte inn mål så mye at Newcastle kan klare topp 4, bare vi får en ny forsvarsspiller? Er du helt gal? Vi MÅ simpelthen ha en ny spiss.
Tore Eikeland,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #160 på: 25. Mai 2006, 21:33 »
Jeg leste klart og tydelig hva han skrev men tolket det feil.
Uansett så har vel aldri Ameobi scoret flere mål enn hva han har gjort i år?
Jeg har ikke bevis så ikke kritiser meg dersom det er feil. Men hvis det stemmer har han vel hatt en grei sesong, spesielt med tanke på att han har blitt misbrukt på vingen. Nå snakker jeg om Ameobi vel og merke.
iverpool FC

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #161 på: 25. Mai 2006, 21:35 »
Hvis det bare er spissene som skårer på laget, så har vi et problem. Men sånn er det heldigvis ikke.

Husk at det ikke nytter å skåre 3 mål i hver kamp, hvis du slipper inn 4!

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #162 på: 25. Mai 2006, 21:37 »
Vi har da Luque hvis Owen blir skada (hvis ikke han blir solgt selvfølgelig). Påstår ikke at Cisse har vært en suksess i Lpool. Men han er vel en klassespiss?

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #163 på: 25. Mai 2006, 21:38 »
Sitat
Men han er vel en klassespiss?

Nei.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 25. Mai 2006, 21:56 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Jeg leste klart og tydelig hva han skrev men tolket det feil.
Uansett så har vel aldri Ameobi scoret flere mål enn hva han har gjort i år?
Jeg har ikke bevis så ikke kritiser meg dersom det er feil. Men hvis det stemmer har han vel hatt en grei sesong, spesielt med tanke på att han har blitt misbrukt på vingen. Nå snakker jeg om Ameobi vel og merke.

Du har riktig i dette. Ameobi har aldri scoret flere seriemål enn han har gjort i år. Og det innebærer at han har hatt en god sesong, med tanke på at han har blitt misbrukt på vingen. Det skal også sies at flertallet av målene, etter det jeg kan huske i farta, har kommet etter 2. februar. Altså den dagen vi skiftet manager.

Men verken Ameobi eller Chopra er gode nok til å score det samme antall mål som for eksempel Dirk Kuyt vil kunne bidra med. Og de målene trenger vi skal vi bli topp 4.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon