20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 234082 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #120 på: 23. Mai 2006, 09:03 »
Van Nistlelrooy er ikke verdig å pusse skoa til Rooney en gang...

Bent for 6 mill hadde ikke vært dumt, men kanskje ikke veldig realistisk?

Kan jo se ut som om Dirk Kuyt ønsker seg til Newcastle nå, hadde jo vært fantastisk om det hadde stemt...

btw: Souness er linket som ny manager i Crystal Palace...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #121 på: 23. Mai 2006, 09:11 »
Heller Kuyt enn Bent. Føler meg ganske sikker på at Kuyt kommer, håper bare vi signer ham fort.

Haha, Souness som manager i Palace, haha der vil han ikke få hentet gode spillere en gang som er det eneste han kan, siden de er i championship  :lol:. han blir manager kan jeg love dere at Palace rykker ned første året!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #122 på: 23. Mai 2006, 10:21 »
Av alle spissene Newcastle har blitt linket til er det Kuyt som høres ut som den beste erstatteren for Shearer. Ikke noe Bent eller Cisse.

folesvert

• Gjest
« Svar #123 på: 23. Mai 2006, 14:51 »
http://www.nettavisen.no/sport/pl/manutd/article643576.ece

... ikke hørt mye om denne Giles Barnes jeg, men 17 åring som alle er ute etter bør vi også være ute etter

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 23. Mai 2006, 14:55 »
«Den nye Walcott»

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/manutd/article643576.ece

Synst det er spennende om Newcastle henter flere unge talenter til klubben! Vi har N`Zogbia,Milner og Taylor som våres største talenter men ellers er det ikke mange å ta av. (kan jo kanskje ta med Ramage og Alen O`Brien da) Men kunne tenkt meg noen 18 åringer også!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 23. Mai 2006, 15:13 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Jeg anser han som langt bedre enn de Kristoffer nevner, ja, jeg anser Rooney som en verdensklassespiss. God målscorer og fantastisk lagspiller, genial spiller. Liker han ikke men hva har det med ferdigheter å gjøre?

Edit; Når jeg sier han er langt bedre tenker jeg selfølgelig på hvor god han er når han er på sitt beste. Men jeg føler hna er bedre enn Ruud, Owen og hakket under Henry kanskje sånn generelt.

Jeg føler meg skamfull over ikke å ha nevnt Rooney ja. Beklager. Han er såklart blant de 4 beste i PL, og kommer nok på plassen bak O'Store Henry.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #126 på: 24. Mai 2006, 12:23 »
Fikk bare lys til å vise mine ønsker til neste sesong.....

1.Given
12.Harper
24.Craig
?. Krul

2.Carr
3.Bridge
6.Woody
15.C.Davies
18.Moore
19.Bramble
26.Ramage
27.Taylor
33.Babayaro

4.Solano
5.Emre
7.Parker
8.Dyer
11.Bowyer? (Mulig inn med en erstatning her....)
14.N'Zogbia
16.Milner
20.Luque

9.Kuyt
10.Owen
22.Gudjohnsen
23.Ameobi
28.Chopra

Realistisk? Tja, visst Roeder og Sheppy legger ned litt arbeid i drømmene mine så... :D
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 25. Mai 2006, 03:28 »

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #128 på: 25. Mai 2006, 08:12 »
Jeg har og fått den følelsen i år, han har virket veldig klønete de kampene han har spilt!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 25. Mai 2006, 09:56 »
Tror ikke Shearer vil bli for glad for å se Huth heller... Ranieri hadde jo gitt ledelsen beskjed om at Huth ikke skulle være Chelseaspiller neste sesong etter det han gjorde mot Shearer...

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=153137

Står at Roeder har avslått å hente tilbake Woodgate. Aner ikke hvor forbanna jeg blir om dette stemmer... Da kan i allefall ikke Roeder regne med min sympati når målene renner inn...

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 25. Mai 2006, 12:32 »
deter helt riktig. Roeder ønsker å endre newcastle sin kjøp av spillere polise. Hadde det vært ifjor eller for ifjor så hadde garantert woodgate kommet hit. Men nå ønsker Roeder å handle for framtiden og satse på unge lovende spillere der han kan.
Andreas Martins

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 25. Mai 2006, 13:10 »
Fat Fred aviser at Newcastle har sagt nei til å hente Woody!

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~833061,00.html

"The club has a great relationship, both with Jonathan, who was a very popular player in his time at Newcastle, and with Real Madrid, after our transfer dealings involving both Jonathan and Michael Owen in recent times.

"But stories saying we have been offered Jonathan back - and that we have also rejected him - are completley inaccurate.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 25. Mai 2006, 13:30 »
Fantastisk godt å høre... Hadde vært så utrolig deilig å fått ham tilbake...
Woodgate er jo relativt ung da, så vil ikke se på det som noe problem. Billig blir han også. Og så ufattelig god som han er når han er skadefri ser jeg ingen som helst grunn i verden til ikke å hente ham tilbake...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #133 på: 25. Mai 2006, 14:22 »
Vær så utrolig vennlig å lær hvordan man skal linke, folkens! (thomas i dette tilfellet). Det er UTROLIG irriterende å lese slike tråder når de er som dette!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 25. Mai 2006, 14:49 »
Da har du ikke så forferdelig mye å irritere deg over Lasse! Du får gå foran med et godt eksempel og lage en guide på forumet om hvordan man gjør det "riktig"  :wink:  

Hvis det er så utrolig viktig for deg
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic