20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bytt Owen og Anelka  (Lest 12473 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #30 på: 15. Jan. 2006, 19:49 »
Sitat fra: "Joakim"
Og jeg tviler på at han er misfornøyd med lønna, når han sannsynligvis tjener bedre enn de aller, aller fleste i klubben.

>> SÅ har det da heller aldri vært snakk om misnøye med lønna. Det var VG som oversatte feil. Alt Owen har sagt er at han ikke er fornøyd med klubben.

Og igjen: HVORFOR SKAL HAN VÆRE FORNØYD MED KLUBBEN?

Owens hjerte er knallrødt. Det er i Liverpool han egentlig ville være, men i stedet sitter han med brukket tå og ser på the Rafa-lution på tv'en. Samtidig sliter hans nåværende arbeidsgiver enormt, og det er overhodet ingen lyspunkter å spore; Newcastle er et nitrist og grått lag. Som supporter av dette laget er galgenhumor eneste måte å holde motet oppe på for tiden.  

Tror du virkelig at en av Englands beste spisser ser frem til enda en sesong uten E-cupfotball? NEI! Owen kommer til å søke en overgang i sommer, det er jeg hellig overbevist om. Spørsmålet er bare om noen kommer til å matche Newcastles pengekrav.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #31 på: 15. Jan. 2006, 19:51 »
Jarle, alle er inneforstått med at situasjonen newcastle befinner seg i nå er ekstremt dårlig, og det er INGEN som er fornøyd med det. Ikke engang Souness. Og vi kan garantere at Alan Shearer og Michael Owen er ganske enige hva angår Newcastles situasjon for tida, den er uholdbar.
Heller ikke Shearer trives når det går nedenom og hjem med klubben.

>> Siden du adresserer den direkte til meg: tror du det du skriver er nye opplysninger for meg?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #32 på: 15. Jan. 2006, 19:56 »
Sitat fra: "Jarle"
Og jeg tviler på at han er misfornøyd med lønna, når han sannsynligvis tjener bedre enn de aller, aller fleste i klubben.

>> SÅ har det da heller aldri vært snakk om misnøye med lønna. Det var VG som oversatte feil. Alt Owen har sagt er at han ikke er fornøyd med klubben.

Og igjen: HVORFOR SKAL HAN VÆRE FORNØYD MED KLUBBEN?

Owens hjerte er knallrødt. Det er i Liverpool han egentlig ville være, men i stedet sitter han med brukket tå og ser på the Rafa-lution på tv'en. Samtidig sliter hans nåværende arbeidsgiver enormt, og det er overhodet ingen lyspunkter å spore; Newcastle er et nitrist og grått lag. Som supporter av dette laget er galgenhumor eneste måte å holde motet oppe på for tiden.  

Tror du virkelig at en av Englands beste spisser ser frem til enda en sesong uten E-cupfotball? NEI! Owen kommer til å søke en overgang i sommer, det er jeg hellig overbevist om. Spørsmålet er bare om noen kommer til å matche Newcastles pengekrav.

Mulig jeg er naiv Jarle, men jeg tror Owen er større enn som så. Tviler på at han flykter fra Newcastle etter å ha spilt 10-15 kamper. Newcastle betalte ca 200 millioner i overgangspenger og har gitt han over 50 millioner i lønn. Hadde vi snakket om Anelka hadde jeg vært enig, men jeg tror Owen gir Newcastle og den nye manageren en ny sjanse.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #33 på: 15. Jan. 2006, 20:28 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Men jeg tror Owen gir Newcastle og den nye manageren en ny sjanse.

>> Jaså? Vil du ha ny manager nå plutselig? ;)

Faktisk er det bare en ny manager som skal til for å snu pessimisme til optimisme for meg, og uendelig mange andre Toon-supportere.

For tross alt, drit i skadene. Se her:

Given - Ramage, Bramble, Boumsong, Babayaro - Solano, Bowyer, Clark, N'Zogbia - Shearer, Luque

Dette laget SKAL kunne bite fra seg:

- Boumsong er fransk landslagsspiller.
- I Solano har vi en av de største assist-kongene i ligaen de siste årene.
- N'Zogbia har nok av "flair", og kan avgjøre kampene på egenhånd.
- Lee Clark blør så mye for klubben at han trolig ville amputert en skadet arm dersom den kunne hindret ham i å spille en kamp
- Albert Luque har massevis av talent
- Alan Shearer sier seg selv.

For å si det slik: dette laget er bedre enn Wigans! Selv med disse skadeproblemene mener jeg at 13. plassen ikke kan forsvares.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #34 på: 15. Jan. 2006, 20:35 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Men jeg tror Owen gir Newcastle og den nye manageren en ny sjanse.

>> Jaså? Vil du ha ny manager nå plutselig? ;)

Faktisk er det bare en ny manager som skal til for å snu pessimisme til optimisme for meg, og uendelig mange andre Toon-supportere.

For tross alt, drit i skadene. Se her:

Given - Ramage, Bramble, Boumsong, Babayaro - Solano, Bowyer, Clark, N'Zogbia - Shearer, Luque

Dette laget SKAL kunne bite fra seg:

- Boumsong er fransk landslagsspiller.
- I Solano har vi en av de største assist-kongene i ligaen de siste årene.
- N'Zogbia har nok av "flair", og kan avgjøre kampene på egenhånd.
- Lee Clark blør så mye for klubben at han trolig ville amputert en skadet arm dersom den kunne hindret ham i å spille en kamp
- Albert Luque har massevis av talent
- Alan Shearer sier seg selv.

For å si det slik: dette laget er bedre enn Wigans! Selv med disse skadeproblemene mener jeg at 13. plassen ikke kan forsvares.

Jepp, jeg har byttet mening og mener at det beste for både Souness og Newcastle er at det kommer inn en ny kvalitetsmanager. La Peter Beardsley få prøve seg fram til sommeren, så kan Martin O eller Big Sam ta over i mai mnd.

Skulle Bruce eller DOL bli den nye Newcastle manageren vet jeg ikke hva jeg gjør. Da kan vi like godt ansette Ola By Riise eller Nils Johan Semb.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #35 på: 15. Jan. 2006, 20:36 »
Mye rett der Jarle, uansett: Shearer er ferdig til sommer'n. Det vet vi. Å klandre seg fast til at han skal ta en sessong til nå syns jeg er dumt. Man ser at hans "tid er kommet nå". Og hva Solano angår har du rett, men også han blir eldre og er nok over det beste nå, det må vi nok bare innse. At Shearer blir borte er et stort tap, og slik det har blitt etterhvert ser vi klart at Newcastle neppe er en klulbb med kapasitet og merittliste til å hente en like god spiss i sommer.

Er også enig i at laget tross skader skal vere gode for noe mer enn en 13 plass. Men ser du bak resultatene og ser på spillet og det Newcastle presterer som lag er det STOR grunn til bekymring.

Håper også det du sier om Owen er riktig Asbjørn, men det er jo en meget tynn gren å klamre seg fast til og sette sin lit til det også. Men såklart ønsker jeg at du har rett

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #36 på: 15. Jan. 2006, 20:41 »
Sitat
mener at det beste for både Souness og Newcastle er at det kommer inn en ny kvalitetsmanager. La Peter Beardsley få prøve seg fram til sommeren, så kan Martin O eller Big Sam ta over i mai mnd.

Som jeg sa på en tråd i hoved-rommet: det er et godt forslag som jeg stiller meg bak.
Sitat
Skulle Bruce eller DOL bli den nye Newcastle manageren vet jeg ikke hva jeg gjør. Da kan vi like godt ansette Ola By Riise eller Nils Johan Semb.

og gråte over at Ålesund snappet Perry foran nesen på oss?  :wink:

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
lt;3 Newcastle <3

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #38 på: 16. Jan. 2006, 12:37 »
For øvrig faller uttalelsen på sin egen urimelighet egentlig. For hvordan i himmelens navn kan Owen være fornøyd i Newcastle? Klubben er i sportslig krise, og ligger 9 poeng over direkte nedrykk. Både spillemessig og resultatmessig ligner man et nedrykkslag. Skadelisten er uendelig, og ligaens mest udugelige manager sitter ved roret.

Nei, INGEN kan være fornøyd med å være i Newcastle for tiden; ihvertfall ikke en spiller som Owen, hvis ambisjoner er skyhøye.

Fullstendig enig her.

At Owen er en ambisiøs mann trenger mann ikke gå langt tilbake i tid for å finne ut. Owen maste til stadighet om at Liverpool måtte gjøre framgang i ligaen og Europa, ellers så var han fristet til å finne seg en annen klubb som kunne oppfylle disse ønskene.

Til tross for en 4.plass i 2003/2004 som resulterte i en påfølgende CL-plass, så forlot Owen som kjent Liverpool til fordel for Real Madrid.

Owen er misfornøyd med situasjonen i Newcastle. Han forlot ikke Real Madrid ene og alene for å spille regelmessig førstelagsfotball, men også for å spille på et topplag.

Per dags dato er Newcastle i ingenmannsland på tabellen, og det er svært lite som tyder på at Newcastle forbedrer seg noe særlig i løpet av kort tid. At han forsvinner til sommeren er langtfra usannsynlig, men en ny manager som kan få Owen til igjen å få troen på Newcastle kan endre det synet.
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #39 på: 16. Jan. 2006, 19:40 »
Jeg sier på ingen måte at det er usannsynlig at Owen forsvinner i sommer. Men jeg prøver å få frem at det Owen er misførnøyd med, er klubbens sportslige prestasjoner. Og han misliker sikkert også at han får såpass få sjanser i løpet av en kamp.

Men jeg tror ikke han er misfornøyd med klubben, det sosiale livet i garderoben, eller med fansen. Jeg tror Owen virkelig liker å føle seg verdsatt. Noe han så absolutt ikke var i Madrid. Men jeg har aldri benektet muligheten for at han bare ser på Newcastle som en mellomstasjon.

Men for at Owen skal bli, så må vi nok sparke Souness ganske kjapt, og få inn en ny kar straks sesongen er over. Hvis Greame Souness fortsatt er manager når sesongen er ferdig og spillerne drar med familien på ferie, eller drar til VM med sine respektive landslag, så tror jeg Owen vil være rød igjen når den nye sesongen starter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #40 på: 16. Jan. 2006, 22:35 »
Jeg tror heller ikke at Owen er særlig fornøyd med det sportslige Newcastle har prestert i årets sesong,men hadde han vært fornøyd med den kunne jo en begynne å lure!
Men Owen har kontrakt med Newcastle og det betyr at Owen ikke bare kan forsvinne. Newcastle må først få et bud og akseptere det før evt. Owen kan forsvinne. Jeg tror ikke Fat Fred selger Owen billig heller!!

Dette tror jeg kan skje:

1.) Liverpool byr på Owen og tilbyr oss Cisse.. Owen blir kåt på tanken og Newcastle føler de må gi etter.

2.) Newcastle sparker Souness og annsetter ny manager.. Fat Fred sier at det ikke finnes penger i kassa til å handle inn nye spillere og Owen offres!!

Men som alle vet så legger Shearer opp i sommer, da håper og tror jeg at Newcastle innser at de ikke kan stå uten en eneste kvalitet spiss i stallen til sommeren! Blir jo dyrt å handle inn 2-3 spisser når en i tillegg trenger stopper og backer!

plebbster

• Gjest
Bytt Owen og Anelka
« Svar #41 på: 16. Jan. 2006, 22:49 »
Det andre alternativet ditt tviler jeg på, Thomas. En nyinnkjøpt superspiss er nok ikke den som blir ofret først hvis det bare er snakk om penger til kjøp av andre spillere. Om klubben hadde hatt en ûbergjeld på to milliarder ville jeg forstått det.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #42 på: 16. Jan. 2006, 23:31 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"

Dette tror jeg kan skje:

1.) Liverpool byr på Owen og tilbyr oss Cisse.. Owen blir kåt på tanken og Newcastle føler de må gi etter.

Skjer det
 Melder eg meg inn I Cambride :!:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #43 på: 17. Jan. 2006, 00:54 »
Cambridge er ingen dum klubb Benson!! Har ført de til pokaler her og der på tidligere CM spill!! Ikke dumt alternativ til Newcastle det!! Pr.dags dato er jo laga jevngode!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #44 på: 17. Jan. 2006, 01:18 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Cambridge er ingen dum klubb Benson!! Har ført de til pokaler her og der på tidligere CM spill!! Ikke dumt alternativ til Newcastle det!! Pr.dags dato er jo laga jevngode!!

Haha du og  :lol:  8)  :)
Eg har oxo spilt Cm med Cambridge. Er det laget digger mest. i lavere divisjoner. Spilte Med Cambridge så lang tilbake som Cm92/93 8)  Beste CM ever :!:

Tok dei oxo til topps I PL i ein seinare utgave  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]