20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bytt Owen og Anelka  (Lest 12429 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #45 på: 17. Jan. 2006, 16:57 »
Sitat fra: "plebbster"
Det andre alternativet ditt tviler jeg på, Thomas. En nyinnkjøpt superspiss er nok ikke den som blir ofret først hvis det bare er snakk om penger til kjøp av andre spillere. Om klubben hadde hatt en ûbergjeld på to milliarder ville jeg forstått det.

Der holder jeg med deg.
Jeg tror ikke vi kommer til å ofre Owen på noen måte. Dessuten tror jeg ikke Freddie vil si til en ny manager at det ikke finnes penger i kassa. Vi har penger. Men grunnen til at Souness ikke får noe, er fordi han ikke har fått laget til å prestere etter å ha brukt haugevis av millioner i sommer. Vi kan ikke føre en uansvarlig økonomisk politikk, og jeg tolker dette som at Souness sitter utrygt. Jeg tror og håper at det vil bli gjort noen millioner i transfermidler tilgjengelig til en ny manager i sommer.

Ikke at vi skal bruke nye 50 mill. Halvparten er mer enn nok. Sett av ca. £20 mill. til en ny manager i sommer, Fatty. Så har vi nok til å forsterke oss der vi trenger det. Men da må vi kjøpe forholdsvis billig, selvsagt. Noe vi bør klare. Wigan er jo et solid bevis på at du ikke trenger å kjøpe verdens beste fotballspillere for å lykkes. Det viktigste er at du kjøper spillere som passer inn i systemet og som kan heve klubben. Navnet og prislappen er uviktig. Men det har ikke Souness skjønt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #46 på: 18. Jan. 2006, 13:17 »
Flere av dere gjør meg så jævlig forbanna,tror dere virkelig Michael Owen bryr seg bare om penger?I alle intervjuer og i alle artikler jeg noen gang har lest om han så gir han inntrykk av å være en rolig, beskjeden kar,jordnær og sympatisk. Og hvordan kan det sies at han er "helrød" ennå?Hva faen vet du som skrev det om den saken?Han ble jo i sin tid SOLGT fra Liverpool, ble han ikke?Owen forsvinner ikke til sommeren,det er jeg overbevist om, og alle dere pessimister og bedrevitere kan bare dra til helvete og dø hvis dere ikke har bedre tro på den kanskje største spilleren vår.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #47 på: 18. Jan. 2006, 13:24 »
Owen er en sympatisk herremann og svigermors drøm. Det skal jeg si meg enig i.

Samtidig så er Owen en ambisiøs fotballspiller som vil vinne noe med klubblagene han spiller for. Han gjorde ikke det de siste årene i Liverpool, og han hadde mistet troen på at det kom til å skje i løpet av kort tid. Noe historien senere viser at Liverpool faktisk gjorde. Han ville ikke forlate Liverpool i utgangspunktet, men manglende suksess gjorde at han ikke kunne vente i evighet.

Han signerte for en av de største klubbene i verden, men her fikk han ikke tilstrekkelig med spilletid. Så var det Newcastle, som er en av de største klubbene i England. Per dags dato ligner vi mer på en nedrykkskandidat enn en medaljekandidat, og at Owen er særdeles misfornøyd er vel ingen overraskelse. Samtidig så har jeg en følelse av at Owen er villig til å gi Newcastle tid.

Penger har Owen nok av, så det er nok først og fremst den sportslige situasjonen som gjør en overgang vekk realistisk. Det andre spørsmålet er hvor "rød" Owen egentlig er, og om Liverpool frister han vekk fra St. James Park i sommer. Alt foruten det sportslige er nok Owen fornøyd med.
Carr har altfor få landskamper for England!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #48 på: 18. Jan. 2006, 14:20 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Flere av dere gjør meg så jævlig forbanna,tror dere virkelig Michael Owen bryr seg bare om penger?I alle intervjuer og i alle artikler jeg noen gang har lest om han så gir han inntrykk av å være en rolig, beskjeden kar,jordnær og sympatisk. Og hvordan kan det sies at han er "helrød" ennå?Hva faen vet du som skrev det om den saken?Han ble jo i sin tid SOLGT fra Liverpool, ble han ikke?Owen forsvinner ikke til sommeren,det er jeg overbevist om, og alle dere pessimister og bedrevitere kan bare dra til helvete og dø hvis dere ikke har bedre tro på den kanskje største spilleren vår.

Herregud. Kan denne brukeren bli sperra fra forumet?? Sånne som han her trenger vi ikke...

og for å svare på det du skriver? Hva vet DU om denne saken?? Hvis du hadde fulgt med litt så hadde du visst at Owen flere ganger har uttalt at Liverpool alltid kommer til å være klubben i hans hjerte og at han hadde valgt Liverpool fremfor Newcastle hvis Liverpool hadde lagt inn et godt nok bud.

Men, jeg håper du blir kastet ut fra forumet, haaade bra.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #49 på: 18. Jan. 2006, 16:15 »
Hadde du vært litt smartere, Kesse, hadde du holdt deg for god til å angripe person.

Tommy Sten må da få lov til å sette en glorie på Owen og opphøye han i det uendelige om han vil.

Det er korrekt at det ikke er helt bra av Tommy Sten å kalle alle som ikke er enige med ham for bedrevitere og be dem "dra til helvete og dø", men du trenger ikke synke ned på samme nivå.

Men tilbake til sak.
Owen er så utvilsomt Liverpoolsupporter, men jeg tilhører dem som nekter å tro at alt han tenker på er penger. Og jeg tilhører dem som klamrer meg fast til troen på at det Owen selv sier, er sant. Og at han ikke kommer til å dra noen sted i sommer, bortsett fra til Tyskland for å spille for England i VM.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #50 på: 18. Jan. 2006, 16:24 »
Joakim: Beklager det... Men blir bare så forbanna når det skjer gang på gang. Det er ikke førstegang han går på personangrep, og det er ikke første gang han får advarsler fra folk på forumet.

Men å be folk om å dra til helvette å dø syntes jeg blir latterlig! Syntes også det er helt utrolig at folk ikke reagerer på det... Det burde være mulig å ha en viss folkeskikk selvom man er på et forum, da tenker jeg på språkbruk osv.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #51 på: 18. Jan. 2006, 16:26 »
Sitat fra: "kesse"
Joakim: Beklager det... Men blir bare så forbanna når det skjer gang på gang. Det er ikke førstegang han går på personangrep, og det er ikke første gang han får advarsler fra folk på forumet.

Men å be folk om å dra til helvette å dø syntes jeg blir latterlig! Syntes også det er helt utrolig at folk ikke reagerer på det...

Jeg skjønner det. Er enig med deg i at det ikke er måten å diskutere på. Skal dette være et diskusjonsforum, må det være rom for å ha forskjellige meninger. Også om St. Michael.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #52 på: 18. Jan. 2006, 17:49 »
Å herregud,for noe sutring

Personangrep? For at noe skal være et personangrep må jeg vel nesten gå verbalt til angrep på en person, eller hva? Jeg nevnte ingen navn jeg.
Det jeg mente var at det var en generell dårlig innstilling overfor Owen,og sånt gjør meg forbanna når du ser hva han faktisk har gjort for klubben mens han har vært her. Og nå har han jo også sagt at han stortrives i klubben,så æda-bæda :wink:
Og for guds skyld : Ta ikke alt så personlig. Når jeg ber folk dra til helvete og dø er det jo ikke noe jeg mener,jeg kjenner jo ikke noen innpå her engang,hadde jeg gjort det hadde det vært mer alvorlig.
Debatter skal engasjere folk, og hvis noen folk (som meg) velger å bruke et litt "fargerikt" språk for å understreke meningen sin, så er vel ikke det så farlig?
 Tåler dere ikke sterke meninger så får dere mekke dere et Sesam Stasjon-forum der dere kan hive smileys til hverandre og koseprate
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #53 på: 18. Jan. 2006, 19:38 »
- Ved bruk av du/dere så er det personangrep.
- Det har også vært andre tråder hvor det er unødvendige innlegg fra deg syntes jeg, liker spesiellt denne "du som lagde denne topicen her: Var det en dårlig spøk eller har du røyka noe?". Ikke det at det er så farlig, men det er så UNØDVENDIG. Ser ikke poenget med å poste hvis det er alt du har å si.
- Det er ingen grunn til å banne eller be folk dra til helvette og dø for å fremme poenget sitt.
- Hvis du leser igjennom andre tråder så ser du at mange av diskusjonene er ganske "heftige", så det er ikke noe "sesamstasjon forum". Men det er en mellomting. Se feks på fotball diskusjonen på vg-nett og DB, der er det helt texas og det kommer sjeldent noe saklig ut av det!

Når det gjelder Owen; Han kan være "helrød" selvom han trives i Newcastle. Hvis han hadde fått valget den dag i dag: Liverpool eller Newcastle? Jeg setter høyrearmen min på at han hadde gått til Liverpool.

Til slutt hvis jeg beklage mitt tidligere innlegg, ble bare så provosert der og da. Sorry!

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #54 på: 18. Jan. 2006, 19:49 »
For min del hadde det gjort fint lite om Owen hadde gått til bake til Liverpool og vi hadde fått Anelka. Ja, Owen er svært god og han scorer mål. Men han tåler jo ingen verdens ting ! Tassen blir jo skadet i annenhver duell han er i ! Det er rett og slett håpløst.
Klarer Owen å holde seg skadefri etter at han kommer tilbake skal jeg med glede trekke tilbake det jeg nå skriver, for Owen er en meget dyktig spiller.
Men det er også Anelka
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #55 på: 18. Jan. 2006, 22:20 »
Owen sier at han trives i Newcastle og vil bli værende. Selvsagt sier han det. Hva skal han ellers si?

"Jeg mistrives i Newcastle. Laget ligger alt for langt nede på tabellen. Vi har ikke gode nok spillere i forsvar og manageren er udugelig. Grunnene til at jeg valgte Newcastle er fordi min gode venn Shearer overtalte meg, at jeg trengte spilletid før VM og fordi lønnsbetingelsene var meget gode. Etter VM vil jeg lytte til alle klubber som er intereserte"

Hadde han kommet med en slik uttalelse ville han blitt mislikt blant fansen, og det er ikke sikkert han ville fått den samme oppfølgingen innad i klubben. Owen har alt å vinne på å si at han trives i Newcastle. Så kan han heller gå i samtaler med en annen klubb når den tid kommer.

Jeg sier ikke at det er slik det er, men at Owen sier at han trives i Newcastle kan man ikke ta for god fisk. Vi får bare tro og håpe.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #56 på: 19. Jan. 2006, 16:40 »
Det er sant det du sier det der Supersylthe! Håper og tror at han ikke har det så ille:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #57 på: 19. Jan. 2006, 21:56 »
Hadde Owen uttalt sin misnøye i klare ordelag, så hadde han ikke vært Newcastlespiller, for å si det sånn.

Vi vet alle hvordan det gikk med Robert, som aldri la noe imellom.
Robert ville sagt at "klubben gjør det elendig, manageren er udugelig og han bør skiftes ut snarest". Det var jo nettopp det han gjorde i fjor. Og da ble han selvsagt kastet på dør av Souness. Noe enkelte er sjeleglade over, og stadig skåler og jubler høyt over.

Owen holder kjeft. I likhet med Alan Shearer. Og det er helt klart det beste.
Men for meg er det ikke tvil overhodet om at både Shearer og Owen er svært misfornøyd med at klubben ikke presterer.

DanMan

• Gjest
Bytt Owen og Anelka
« Svar #58 på: 31. Jan. 2006, 15:06 »
Sitat fra: "Joakim"
Robert ville sagt at "klubben gjør det elendig, manageren er udugelig og han bør skiftes ut snarest". Det var jo nettopp det han gjorde i fjor. Og da ble han selvsagt kastet på dør av Souness. Noe enkelte er sjeleglade over, og stadig skåler og jubler høyt over.

SKÅL!  :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bytt Owen og Anelka
« Svar #59 på: 31. Jan. 2006, 18:27 »
Dessverre, DanMan. Er det noe jeg ikke skåler over, så er det at en av klubbens aller beste spillere er borte.