20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Blackburn  (Lest 37043 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #150 på: 21. Jan. 2006, 23:52 »
Jeg tenkte meg at du ikke svikter på dette området, Mack. Og jeg antar at Beate Jenssen forer sine håpefulle med samme informasjon, selv om de antakelig er yngre enn de Mack har tatt seg av.

For alle som er opptatt av fotball skal det være barnelærdom at Alan Shearer hører hjemme inne i feltet, og ikke utenfor. Men det virker ikke som Greame Souness har fulgt med i timene.King Kev, kan du ikke se til å banke litt vett inn i din kollega fra tiden på Merseyside?

Og dette med vingene burde også være barnelærdom for alle som tenker seg en karriere innen fotballen. Enten det er som fotballkommentator, fotballtrener eller fotballspiller. Når du skal spille ballen til en fremadstormende ving, så skal du spille ballen FORAN ham. Ikke bak ham.
Ikke sjanse i havet om at du hadde fått David Ginola til å plukke opp en ball som ble spilt bak ham. Slike baller kan du GARANTERE at Ginola hadde gitt blanke i. Sannsynligvis gjelder deg også Robert. At Luque i det hele tatt gidder å løpe tilbake for å plukke opp de ballene burde fortelle oss at han har en stor fremtid på St. James' Park¨.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #151 på: 22. Jan. 2006, 12:03 »
Vet ikke om det er postet her allerede (tror ikke det), i såfall beklager jeg, men for de som er interessert:
Souness sine geniale uttalelser etter kampen

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle-Blackburn
« Svar #152 på: 22. Jan. 2006, 14:03 »
Sitat fra: "Souness"
"Right now we're missing key players but the guys out there gave me everything," he commented.

"We need to get players back as quickly as possible. Shola Ameobi is coming back to training and Emre should be back next week."

Er det rart spillerne som er på banen nå blir demotivert når manageren går og venter på å få tilbake stjernespillere som Shola Ameobi? Den stakkars mannen vet veldig lite om motivering.
Toon, Toon,
Black and white army

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #153 på: 22. Jan. 2006, 14:26 »
Sitat fra: "Mack"
Sitat fra: "Souness"
"Right now we're missing key players but the guys out there gave me everything," he commented.

"We need to get players back as quickly as possible. Shola Ameobi is coming back to training and Emre should be back next week."

Er det rart spillerne som er på banen nå blir demotivert når manageren går og venter på å få tilbake stjernespillere som Shola Ameobi? Den stakkars mannen vet veldig lite om motivering.

Hehe, den sier vel litt om hvor lite Souness har peiling på det han driver med i det hele tatt. Er jo ikke den eneste *geniale* kommentaren han har kommet med. Den jeg leste her inne et sted for lenge siden hvor han sa no' sånn som "I don't believe in tactics" er også et gullkorn.
Dette med at Emre er på vei tilbake tar jeg forresten med en klype salt. Var jo samme visa allerede i forkant av romjulskampene: vi håper å ha ham tilbake til denne kampen. Og siden den gang har det vært samme visa hver gang. HVa driver de egentlig med på St.James Park om dagen?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #154 på: 22. Jan. 2006, 18:42 »
Emre er jo bestandig tilbake "neste uke".
Men hvis det skal stemme, så tror jeg denne uka må være fryktelig lang. Mer enn bare 7 dager. Tror heller vi kan begynne å snakke om 70.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #155 på: 22. Jan. 2006, 19:06 »
Sitat fra: "Joakim"
Emre er jo bestandig tilbake "neste uke".
Men hvis det skal stemme, så tror jeg denne uka må være fryktelig lang. Mer enn bare 7 dager. Tror heller vi kan begynne å snakke om 70.

NETTOP!
Det er dette som gjør at jeg begynner å stille spørsmål ved hva Souness og apperatet hans driver med... Vi begynner jo å se de samme tendensene med Moore og Dyer også. "2 uker unna...." Er ikke første gang vi hører den heller. Men Emre som var utgangspunktet her: han er veldig god når han er på banen og har allerede bevist ved et par anledninger at han kan være tungen på vekstskålen. Men får vi igjen nok av Emre som spiller kontra det han koster oss? Fortsetter det slik som det har vært til nå heller jeg mot et klart og tydelig NEI, og da bør vi vurdere om vi virkelig har råd til å ha Emre....

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #156 på: 22. Jan. 2006, 20:06 »
Jeg ble så sur da jeg så den kleine nordlands-homoen gamst pedersen tok en maradona at jeg klarte ikke å sove!!!!! Jeg ser for meg det plastikk-trynet og den lille svake tromsø dialekten (som kunne minne om ei lita skolejente) . Jeg for lyst å reise til england å få den femi jævelen til å begynne å gråte!!!!!! :x  :evil:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #157 på: 22. Jan. 2006, 20:21 »
Hvordan i helvette kan du forbinde det jævla kjerringtrynet til Gamst Pedersen med Norges beste fylke????!?!
Gamst Pedersen er ikke noen Nordlands-kar, men en jævla finnmarking, som nesten er like ille som en tromskar....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

mackemmania

• Mackem
  • Supersub
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #158 på: 22. Jan. 2006, 20:49 »
Gamsten sa i ettertid at han ikke husket hvordan den gikk i mål:)Snakk om taper.
img]http://www.jagels.com/safc/html/themes/Odyssey/images/logo.gif

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #159 på: 22. Jan. 2006, 20:57 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Hvordan i helvette kan du forbinde det jævla kjerringtrynet til Gamst Pedersen med Norges beste fylke????!?!
Gamst Pedersen er ikke noen Nordlands-kar, men en jævla finnmarking, som nesten er like ille som en tromskar....

Hehe. Vel. Hans far er jo en trofast herre i Glimt, da. Så det er fort gjort for uvitende idioter å forbinde Gamst med nordland da.
Forøvrig så er jo de aller fleste av Tromsøs beste spillere finnmarkinger.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle-Blackburn
« Svar #160 på: 22. Jan. 2006, 21:46 »
Vi skaper alt for lite sjanser. Jeg hørte kampen på radio, og det var ikke så alt for mange "clean-cut-chances" vi fikk høre om. Derfor skal det bli godt å få vår tyrkiske trollmann EMRE tilbake, forhåpentligvis til neste kamp. Håper han får seg minst èn omgang mot Cheltenham i FA-cupen, for så å komme tilbake for fullt i Premier League. Kanskje får han seg fem-seks kamper før han påny blir skadet, er jeg redd...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #161 på: 23. Jan. 2006, 12:10 »
Hvis vi blir kvitt Souness i løpet av dagen, så er Emre tilbake til Cheltenham, og jeg tør nesten sette penger på at han ikke blir skadet mer enn maks én gang til i løpet av våren. Men da blir han bare ute et par/tre uker.

Jeg tror faktisk at mye vil endre seg straks vi får bort Souness.
Det hjelper ikke at Lee Clark stadig vekk sier at laget står bak sin manager, og snakker om en samlet garderobe. Det tror jeg ingenting på. Jeg føler meg overbevist om at en del utlendinger gjerne kunne tenkt seg noe nytt.

AFC

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #162 på: 23. Jan. 2006, 13:46 »
Jeg tenkte meg at du ikke svikter på dette området, Mack. Og jeg antar at Beate Jenssen forer sine håpefulle med samme informasjon, selv om de antakelig er yngre enn de Mack har tatt seg av.

For alle som er opptatt av fotball skal det være barnelærdom at Alan Shearer hører hjemme inne i feltet, og ikke utenfor. Men det virker ikke som Greame Souness har fulgt med i timene.King Kev, kan du ikke se til å banke litt vett inn i din kollega fra tiden på Merseyside?

Og dette med vingene burde også være barnelærdom for alle som tenker seg en karriere innen fotballen. Enten det er som fotballkommentator, fotballtrener eller fotballspiller. Når du skal spille ballen til en fremadstormende ving, så skal du spille ballen FORAN ham. Ikke bak ham.
Ikke sjanse i havet om at du hadde fått David Ginola til å plukke opp en ball som ble spilt bak ham. Slike baller kan du GARANTERE at Ginola hadde gitt blanke i. Sannsynligvis gjelder deg også Robert. At Luque i det hele tatt gidder å løpe tilbake for å plukke opp de ballene burde fortelle oss at han har en stor fremtid på St. James' Park¨.

Er nok stygt redd for at Beate ikke blir alene om å fôre de unge håpefulle - jeg har noe jeg skulle ha sagt jeg også....dessuten vil Shearer ha lagt skoene sine på hylla innen vi får noen etterkommere, og hvem vil de da se opp til? Blir etter all sannsynlighet en spiller i rødt og hvitt om ikke dere ser til å få senket Souness i river Tyne.

-mvh Lasse som nok en gang skal på St.James' Park (i april) og riste på hodet over Souness' disposisjoner
B10 Waarom vliegen? Als je over water kunt lopen!
Takk for alt, Dennis!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #163 på: 23. Jan. 2006, 19:10 »
Hehe. Du skal være glad du holder med feil lag, Lasse.

Forøvrig tenkte jeg mer på de unge, håpefulle Beate møter i sin jobb, enn de unge, håpefulle dere forhåpentligvis måtte få sammen. Av dere forventer jeg ikke mer enn at dere lærer opp deres fremtidige håpefulle, slik at én blir geordie, og en annen blir gooner.

AFC

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #164 på: 25. Jan. 2006, 11:59 »
Hehe. Du skal være glad du holder med feil lag, Lasse.

Forøvrig tenkte jeg mer på de unge, håpefulle Beate møter i sin jobb, enn de unge, håpefulle dere forhåpentligvis måtte få sammen. Av dere forventer jeg ikke mer enn at dere lærer opp deres fremtidige håpefulle, slik at én blir geordie, og en annen blir gooner.

Er ikke så utrolig mange lyspunkter som AFC-supporter for tiden heller, i går gikk det på hue og ræva ut av CC(for et fantastisk kjempende Wigan - utrolig moral i det laget!), skrekken er at Yidsn på N17 tar 4.plassen fra oss... Men greit med masse unge flotte talenter! Er stygt redd for at vi nok må oppdra dem til enten å være medgangssupportere av begge lag (er vel lett at de ender opp som AFC-fans da, hehe), en av hver, eller la dem velge selv. Skrekken da er at de ender opp som Mackems, Yids, Lokomotiv Chelskij eller ManUre-fans. Så det siste er egentlig ikke aktuelt, blir inndoktrinering på et høyt plan her ja!
B10 Waarom vliegen? Als je over water kunt lopen!
Takk for alt, Dennis!