20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Blackburn  (Lest 37074 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« på: 14. Jan. 2006, 21:40 »
lørdag 21/1 16.00
Newcastle - Blackburn | PREMIER LEAGUE
Direkteoverføring fra St.James Park.

2 lag som Souness har styrt før. Forskjellen? Blackburn vinner, Newcastle taper! Bellamy ut? Hvorfor? Dickov? Pedersen? Skader?
ax

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #1 på: 14. Jan. 2006, 22:29 »
Forskjellen på Blackburn i dag og under Souness er at Hughes har vært meget flink med å organisere Blackburn. Dagens Blackburn-stall har svært få store spillere, selv om jeg kanskje vil legge til Gamst'n i den kategorien med tanke på det han har prestert for Blackburn den senere tid. Tugay og Friedel har også holdt et godt nivå de siste sesongene, men karrierene er nok på vei nedover for begge. Ellers består stort sett hele laget av slitere og innsatsfyllte spillere. Et lag med Savage, Thompson, Neill, Matteo og Tugay er ikke ukjent med kort i høstens farger.

Blackburn er et vanskelig lag å møte. Men, vi skal være bedre enn Rovers, og 3 poeng er langtfra et uoppnåelig mål. I alle fall på det berømte papiret...

I motsetning til oss er Blackburn i form, noe som er verdt å ta med i forhåndsanalysen.

Du burde kanskje ta med i startinnlegget hvor man kan få sett kampen på tv'en, og eventuelle siste nytt om lagene(skader/suspensjoner osv)
Carr har altfor få landskamper for England!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #2 på: 14. Jan. 2006, 22:51 »
Bellamy har i allefall karantene. Newcastle forventer å få Bramble tilbake, mens Carr nok er skada...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #3 på: 14. Jan. 2006, 22:55 »
Vi banka dem på bortebane.
Riktignok spilte Owen da, og han er jo så og si hele angrepet vårt alene.
Men vi skal klare å tippe denne i vår favør likevel. Tap mot Fulham i London er så sin sak. Tap mot Blackburn hjemme kan derimot ikke aksepteres under noen omstendigheter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #4 på: 15. Jan. 2006, 01:03 »
Souness satser vel defensivt i denne kampen og karrer til seg 1 poeng.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #5 på: 15. Jan. 2006, 11:22 »
Svennis skal ifølge flere britiske aviser ha sagt at Aston Villa er til salgs, at David Beckham er beredt til å komme tilbake til England hvis Eriksson ber ham om det, og at Michael Owen langt fra er fornøyd med sin kontrakt i Newcastle.

Håper dette er noen dårlige rykter ass! hvorfor er han ikke fornøyd med kontrakten mon tro? Dårlig tegn for Newcastle supportere!!
ax

Noreng

• Gjest
Newcastle-Blackburn
« Svar #6 på: 15. Jan. 2006, 11:24 »
Link?? Dette tviler jeg på!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #7 på: 15. Jan. 2006, 11:26 »
Sitat fra: "Noreng"

www.vg.no

ANELKA: I WANT TO JOIN MAGPIES
www.skysports.com
ax

Noreng

• Gjest
Newcastle-Blackburn
« Svar #8 på: 15. Jan. 2006, 11:31 »
NEI! DETTE ER KRISE!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #9 på: 15. Jan. 2006, 12:24 »
Det kommer vel som ingen bombe at Owen vil bort fra en middelmådig klubb!:( La oss bare håpe at vi får en ny manager som snur skuta i tide. Slik at Newcastle blir en klubb som matcher Owen sine ambisjoner...

Men hvis han ikke vil være her, så får han bare dra.

LoTec

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #10 på: 15. Jan. 2006, 12:43 »
Sitat fra: "Noreng"

http://www.newsoftheworld.co.uk/story_pages/news/news1.shtml

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #11 på: 15. Jan. 2006, 12:51 »
Dersom dere skal diskurere dette så lag et nytt tema. Dette har overhode ingenting med Blackburn kampen å gjøre!

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #12 på: 15. Jan. 2006, 12:54 »
And he SPILLED private conversations with them to impress his new contacts. He said of Newcastle's record signing Michael Owen: "I asked him if he was happy. He said, ?Not really with the club', then hinted he was only there for the money."

Hvis dette er sant henger jeg meg sjøl....

Hadde jeg ikke trodd om Owen.... :cry:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #13 på: 15. Jan. 2006, 12:54 »
Nei, dette har jeg allerede nevnt flere ganger før: Owen kommer til å forlate oss dersom det ikke skjer en drastisk forbedring. Og slik situasjonen er idag er det INGEN VERDENS ting som tyder på at en slik nødvendig forandring vil skje.

Nok et begredelig tap for Fullham igår, jeg fulgte kampen svært lite, "hadde bedre ting å gjøre". Og det er ikke en fleip når jeg ser hva Newcastle som lag presterer idag. Hadde håpet på kanskje et poeng men det ble det ikke, og jeg ble ikke overrasket. Var jo ingenting som skulle tyde på det heller. Vi må for alldel bare sitte og klamre oss fast til denne håpløse skotten med det desperate ansiktsuttrykket, men skal vi ha ambisjoner om å bli mer en et midt-tabell lag er det bare å innse det: den mannen MÅ vekk, og det er ikke noen grunn til å vente med det, og ikke har vi tid til det heller!

Vel, det var mitt lille utbrudd, over til Blackburn kampen. Ny kamp og nye muligheter (hvorvidt det er gjeldende for dagens Newcastle kan man jo selv vurdere). Er redd vi ikke kan håpe på no' mer en ett poeng her heller. Blackburn er i form om dagen og viser lovende takter. Dessverre er Newcastle den rake motsetningen og med alle skadene vi har må vi nok si oss fornøyd med ett poeng her. Høres trist ut, men slik er det faktisk!

(deprimert over dagens situasjon)

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #14 på: 15. Jan. 2006, 13:48 »
Sitat fra: "Espen Engebakken"
And he SPILLED private conversations with them to impress his new contacts. He said of Newcastle's record signing Michael Owen: "I asked him if he was happy. He said, ?Not really with the club', then hinted he was only there for the money."

Hvis dette er sant henger jeg meg sjøl....

Hadde jeg ikke trodd om Owen.... :cry:

Jeg vet, fyy faen å deprimert jeg ble daq jeg hørte det. Hvsi det er sant, så blir han buuet i hver kamp!!
ax