20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Blackburn  (Lest 37096 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Newcastle-Blackburn
« Svar #30 på: 19. Jan. 2006, 15:25 »
Bellamy skal ha pådratt seg en hamstring skade og hadde vært ute selvom han ikke hadde vært suspendert.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #31 på: 19. Jan. 2006, 15:51 »
Oi. Nå fikk jeg vondt i smilebåndene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #32 på: 20. Jan. 2006, 18:47 »
Leste nettop "preview-en" på hovedsiden, trist (men realistisk) å se at man tipper 1-2.....

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #33 på: 20. Jan. 2006, 18:59 »
Sitat fra: "chickenman"
Leste nettop "preview-en" på hovedsiden, trist (men realistisk) å se at man tipper 1-2.....

Er det noe jeg hater er det å gå mot laget mitt på den måten, men samtidig må jeg være en smule objektiv når jeg tipper resultat. Det greide jeg ikke. Skulle jeg vært objektiv hadde jeg tippet 0-2. Men har et lite håp om at en av spillerene våre, helst Shearer, er heldige og priker en ball i nettet. Jeg vet jeg er veldig negativ nå, men har vanskelig for å tro på noe som helst for tiden. Men det hadde vært utrolig deilig med en liten opptur nå.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #34 på: 20. Jan. 2006, 19:04 »
Sitat fra: "thepaul"

Er det noe jeg hater er det å gå mot laget mitt på den måten, men samtidig må jeg være en smule objektiv når jeg tipper resultat. Det greide jeg ikke. Skulle jeg vært objektiv hadde jeg tippet 0-2. Men har et lite håp om at en av spillerene våre, helst Shearer, er heldige og priker en ball i nettet. Jeg vet jeg er veldig negativ nå, men har vanskelig for å tro på noe som helst for tiden. Men det hadde vært utrolig deilig med en liten opptur nå.

Haha, nesten komisk. Var nær ved å tilføye at at jeg hadde liten tro på at vi skulle klare å score  :wink:
For all del, var på ingen måte noen "klage", bare trist at laget vårt er blitt så trist at vi som supportere ikke har troen på noe bedre enn det resultat hjemme mot Blackburn. Ellers: keep up the good work. Dere gjør en strålende jobb!

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #35 på: 20. Jan. 2006, 19:12 »
For all del, var på ingen måte noen "klage", bare trist at laget vårt er blitt så trist at vi som supportere ikke har troen på noe bedre enn det resultat hjemme mot Blackburn. Ellers: keep up the good work. Dere gjør en strålende jobb!

Hehe skjønte at det ikke var en klage og tusen takk for fin tilbakemelding. Vi får bare håpe på bedre tider snart. Men de fleste er vel klar over hva som må skje for at det skal skje. Sou out.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #36 på: 20. Jan. 2006, 19:28 »
Bare hyggelig. Siden jeg startet her i høst har jeg vært meget fornøyd. Dessverre vet vi alle som må til ja, og dessverre er jeg nå redd vi må slite med pesten ut sessongen. Vet ikke hvor mye som kan reddes av den gjenværende sessongen uanset. Men nok "klaging" fra meg nå. Får heller prøve å se frem til kampen her og håpe på et mirakel. Leste i en artikel på nettavisen at også Luque er skadet, stemmer dette slik at han også er uaktuaell i mårra?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #37 på: 21. Jan. 2006, 00:09 »
Jeg skal forresten på jobb i morgen og erfaringsmessig så vinner Newcastle kamper da!!

Blackburn er jo i knallform om dagen så det blir ingen enkel kamp med de skadene vi har.. Uansett så forventer jeg seier og 3 poeng. Uavgjort er også uaktuelt.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle-Blackburn
« Svar #38 på: 21. Jan. 2006, 00:23 »
Det blir en tøff kamp mot et hartkjempende Blackburn-lag, som alltid gir alt i alle dueller. Det må også Newcastle gjøre hvis vi skal ha noe som helst håp på seier.

Blir spennende å se om Emre rekker kampen eller om han sitter på benken. Hvis han starter, bør han være 100% frisk, hverken mer eller mindre. På benken kan han være en joker og komme inn i 2.omg å løse opp angrepsflokene som helt sikkert kommer. Men uansett så skal vi ikke forvente alt for mye av Emre etter lang tid ute med skade.

Selv tipper jeg vi vinner 1-0, men frykter en gørr kjedelig 1-1-kamp  :lol:

Håper å se dette laget:

Given
Ramage Bramble Boumsong Babayaro
Solano Bowyer Emre N'Zogbia
Shearer Luque

Bramble skal vel også testes før kampstart.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #39 på: 21. Jan. 2006, 13:23 »
Sitat fra: "NUFCern"

Selv tipper jeg vi vinner 1-0, men frykter enn gørr kjedelig 1-1-kamp  :lol:

Fint at noen er positive :P
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #40 på: 21. Jan. 2006, 13:26 »
Vi slår Blackburn. 2-1 eller 2-0.

Luque får sitt første mål i dag!!! :D

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #41 på: 21. Jan. 2006, 13:29 »
Sitat fra: "kesse"
Vi slår Blackburn. 2-1 eller 2-0.

Luque får sitt første mål i dag!!! :D

Enda en, he he.

Jeg tror desverre Burn kommer til å kjempe seg til en U i denne kampen, men tviler ikke på at moralen i NUFC er på bunnpannenivå, og derfor atpåtil kan tape :(

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #42 på: 21. Jan. 2006, 13:31 »
Sitat fra: "NUFranC"

Jeg mente et gørrkedelig 1-1 resultat. Kampen kan i og for seg være underholdende. Men uavgjort er alltid så kjedelig. Bedre enn å tape uansett da  :?

Noen som har en stream-link på lur?

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #43 på: 21. Jan. 2006, 13:34 »
Sitat fra: "NUFranC"

Jeg mente et gørrkedelig 1-1 resultat. Kampen kan i og for seg være underholdende. Men uavgjort er alltid så kjedelig. Bedre enn å tape uansett da  :?

:lol: Joda, skjønte det ,men kanskje SOU(long,) Bye bye! er fornøyd med 1-1 han?

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #44 på: 21. Jan. 2006, 13:40 »
Souness er vel fornøyd med alle poengene han får. Men jeg er ikke fornøyd med kun ett poeng i dag, hjemmekamp mot Blackburn skal egentlig være en grei trepoenger. Men i det siste så har ingen kamp vært en "grei trepoenger" dessverre.