20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Blackburn  (Lest 37168 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle-Blackburn
« Svar #15 på: 15. Jan. 2006, 15:40 »
Ikke overasket. Trodde dere virkelig at Owen hadde kommet for å bli?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #16 på: 15. Jan. 2006, 16:10 »
Nei, jeg er heller ikke overrasket. Ett av målene burde vært å avslutte såpass bra at Owen så muligheter i klubben og laget som ville fått ham til å bli, men det er det ingenting som tyder på at vi skal klare.
Det som vil overraske meg er dersom vi ikke mister ennå flere spillere ved sessong-slutt.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle-Blackburn
« Svar #17 på: 15. Jan. 2006, 16:17 »
Tilbake til kampen!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #18 på: 15. Jan. 2006, 16:21 »
bare bra at bellamy ikke spiller...han er et mareritt for forsvaret vårt

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #19 på: 15. Jan. 2006, 17:54 »
Jeg vil ikke si stort mye om denne Owen-saken, i og med at det har null og niks med kampen å gjøre. Men jeg hinter bare til at det er snakk om news of the world her.
Bare sånn at man vet det...

Når det gjelder Blackburn-kampen har jeg ikke for mye å si i dag. Men jeg er helt enig i at vi er heldige som slipper Bellamy. Med vårt forsvar kunne han ikke ha unngått å score på alle sjansene han kunne kommet til å få.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #20 på: 16. Jan. 2006, 11:14 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg vil ikke si stort mye om denne Owen-saken, i og med at det har null og niks med kampen å gjøre. Men jeg hinter bare til at det er snakk om news of the world her.
Bare sånn at man vet det...

Når det gjelder Blackburn-kampen har jeg ikke for mye å si i dag. Men jeg er helt enig i at vi er heldige som slipper Bellamy. Med vårt forsvar kunne han ikke ha unngått å score på alle sjansene han kunne kommet til å få.

ja enig. Men idag leste jeg at han hadde fått hus+bil. Og bedre lønn enn i Real Madrid. Så hadde han sagt:De måtte han gitt meg det, ellers så ville jeg ikke valgt dem.
ax

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #21 på: 17. Jan. 2006, 14:01 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Ikke overasket. Trodde dere virkelig at Owen hadde kommet for å bli?

JA! Det har ahan sagt selv. HAn er veldig fornøyd med kontrakten sin, og alt det tøvet med at owen gikk til nufc for pengene er bare tull
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

DanMan

• Gjest
Newcastle-Blackburn
« Svar #22 på: 17. Jan. 2006, 14:53 »
Sitat fra: "Rolfern"
Et lag med Savage, Thompson, Neill, Matteo og Tugay er ikke ukjent med kort i høstens farger.

Du glemmer Dickov og Todd!  :lol: Fy flate, Todd er seriøst en grisete spiller.

Forventer seier her, rett og slett.

[qoute="Joakim"]Men jeg hinter bare til at det er snakk om news of the world her.
Bare sånn at man vet det... [/quote]

Joda, News of The World er utvilsomt den nest største søppelblekka (etter the one and crappy The Sun) jeg kommer på, men det eneste gale de har gjort her er å ha brutt etiske spilleregler. De fanget såvidt jeg har forstått opp rubb og rake på skjult kamera, og da er det lite trolig de hadde tatt sjansen på å "avsløre" noe som ikke vises. Jeg er selv svært skufet over Owen dersom dette stemmer, selv om vi alle forsto det ikke var hans kjærlighet for Newcastle som førte ham hit.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #23 på: 17. Jan. 2006, 16:21 »
Har vel egentlig bare vært Shearer som med kjærlighet har kommet til oss!?Så som sagt, det er ikke noe bombe.. Men jeg blir meget skuffet hvis han drar igjen, har ikke akkurat gitt meg den tiltroen på den korte tiden til at jeg skal kalle han St.Michael.

Kampen:
Går på TV, har bedre ting å gjøre.. Tror nok dette blir nok ett katastofalt tap for gutta, så elendige som vi er om dagen.
Blir nok:

Given
Carr-Ramage-Boumsong-Babayaro
Solano-Bowyer-Clark-Zogbia
Shearer-Luque

1-2 er mitt tips
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #24 på: 17. Jan. 2006, 16:44 »
Jeg er mer skuffet over idioten Svennis, enn Michael Owen. Jeg tror ikke Owen bare er her for pengenes skyld, men det siste vi skal klage på er at han ikke er fornøyd med tingenes tilstand i klubben. Det sier seg selv at en spiller som Michael Owen ikke ønsker å spille for et lag på nedre halvdel av tabellen. Dessuten vet vi alle at Owen elsker Liverpool. Og det må vi akseptere.

Og det St. Michael sier til Svennis, skal ikke Svennis under NOEN OMSTENDIGHETER fortelle omverdenen. Ikke engang noen idioter på et hotell. Jeg kan ikke skjønne annet enn at journalistene fra News of the world har spurt Svennis noen spørsmål. Jeg kan ikke skjønne at svensken er idiot nok til å åpne kjeften og bable avgårde om ting han normalt sett har taushetsplikt på, uten at noen tar initiativet.
Og jeg vil helst unngå å se en så idiotisk fyr som manager for mitt kjære Newcastle United!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #25 på: 17. Jan. 2006, 21:55 »
Angående denne kampen velger jeg bare å sitere Vitalfootball:

"Shepherd welcomes his manager's former employees Blackburn to St James? Park this weekend, with a certain irony that Mark Hughes? team are challenging for a European place and when Souness left them they were BOTTOM of the Premiership! And how the Blackburn fans would love to see Souness fall flat on his face on Saturday."

Har vondt for å se at vi vinner denne kampen. Blackburn kommer nok for uavgjort, og med litt skal de nok også klare seier. Tross alt er de i form, og duellen Peter Ramage vs. Morten Gamst-Perdesen er ikke akkurat noe jeg ser frem til.

Treffer spikeren gjørt for øvrig også Tony Cascarino i The Times:

"The Scot?s excuse of choice is Newcastle?s injury list. He is right, of course, there are a lot of key players missing. But what are managers paid for? To overachieve, to coax performances and secure results above expectations.

"Even below-par teams, if they are well coached, can mesh into a unit, can be organised and can execute tactics. Newcastle resembled a bunch of lads just slung on the pitch any old how. It was hard not to conclude that even if Newcastle had a full-strength team, victories would owe more to the natural ability of their stars than to the way they were instructed.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #26 på: 17. Jan. 2006, 22:37 »
Sitat fra: "Jarle"

"Even below-par teams, if they are well coached, can mesh into a unit, can be organised and can execute tactics. Newcastle resembled a bunch of lads just slung on the pitch any old how. It was hard not to conclude that even if Newcastle had a full-strength team, victories would owe more to the natural ability of their stars than to the way they were instructed.

Fy faen, der snakker vi om presisjon med hammeren!
Who else...... Alan Shearer

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #27 på: 17. Jan. 2006, 23:50 »
Sitat fra: "NUFranC"

Snakk om å treffe spiker'n på hodet, eller prikken over i-en.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #28 på: 18. Jan. 2006, 14:32 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "NUFranC"

Snakk om å treffe spiker'n på hodet, eller prikken over i-en.

Der er svaret!

Hmm hører rykter om at Luqe er skadet igjen! Skulle ikke forundre meg? Carr er oxo ute i flere uker! Stemmer det?
ax

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Blackburn
« Svar #29 på: 18. Jan. 2006, 14:47 »
Carr skal visstnok være skadet. Men Luque vet jeg ikke... håper ikke det!! :(