20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?  (Lest 18897 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #45 på: 26. Nov. 2007, 22:16 »
Hva med han derre Christian Weiseth?

Ja, han har jo massevis av erfaring!  :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 26. Nov. 2007, 23:09 »
Kem sko vert medlemmene da. Folka på dette forumet ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 26. Nov. 2007, 23:11 »
Tror du ikke at det finnes en verden utenfor newutd.no? Hva med alle som er medlemmer av NUSSC som ønsker et alternativ og andre fans som ikke er medlem av noen supportergruppe?

Noreng

• Gjest
« Svar #48 på: 27. Nov. 2007, 21:15 »

ja, hvorfor ikke?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #49 på: 27. Nov. 2007, 21:48 »
Foreslår å droppe utgivelse av medlemsblad i papirutgave. Mye enklere (og gratis) å lage en fanzine i pdf format og sende pr email. Dermed slipper man trykkekostnader og porto. Dessuten kan den sendes litt oftere sånn at sakene som står der ikke er 3 mnd gamle. Jeg stiller gjerne opp å hjelper med et sånt konsept, men dessverre reiser jeg så mye at jeg har ikke mulighet for å være "redaktør/ansvarlig" for et slikt konsept- i allefall ikke alene.

Synes vi bør starte litt i det små. Forumet er skikkelig innarbeidet og godt besøkt, hjemmesidene er også ok oppdatert. Neste steg føler jeg er f.eks. å stille eget lag i supportercupen (hvis vi får lov å delta der da) og et slags medlemsblad.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 27. Nov. 2007, 23:50 »
Enig i det du sier her, Ulf. Vi kan ikke gape over for mye på en gang. Å søke om tillatelse til å stille eget lag i Supportercupen kan være en begynnelse. Og et prøveprosjekt med medlemsblad i PDF hadde vært interessant. Jeg kan godt stille opp som redaktør, så lenge vi faktisk har en redaksjon og en grafisk avdeling.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 27. Nov. 2007, 23:52 »
Tror du ikke at det finnes en verden utenfor newutd.no? Hva med alle som er medlemmer av NUSSC som ønsker et alternativ og andre fans som ikke er medlem av noen supportergruppe?

Tror ikkje me får så mange medlemmer over fra nussc. Ser ikkje det heilt store behovet for og lage medlemmsklubb for såpsass liten gruppe, nå er det bare nyheter som blir oppdatert her åssen skal det gå når ein skal drive ein heil klubb?

Er dessuten klar over at det finnes ein verden utenfor newutd.no. For eksempel vg.no  :o
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]