20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?  (Lest 18895 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #30 på: 12. Mai 2006, 02:15 »
du sko hørt med st.james... altså noen som har med "magasiner" og gjøre.. og hørt hvor mye de sko hatt for og sendt deg utgaver av måneds blader osv.. og kanskje høyna prisen eller hatt to forskjellige medlems skap.. så sitt hvor mange så var med på og betale ekstra for et magasin.. og reint ut ca sum på så mange folk osv.. jaija giddakje forklara.. men get the point ??

Men har ingen prob med og betale 50kr..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Black'N'White
« Svar #31 på: 10. Aug. 2006, 16:55 »
Sitat fra: "Rissen"
du sko hørt med st.james... altså noen som har med "magasiner" og gjøre.. og hørt hvor mye de sko hatt for og sendt deg utgaver av måneds blader osv.. og kanskje høyna prisen eller hatt to forskjellige medlems skap.. så sitt hvor mange så var med på og betale ekstra for et magasin.. og reint ut ca sum på så mange folk osv.. jaija giddakje forklara.. men get the point ??
Men har ingen prob med og betale 50kr..

God idé. Hvorfor finne opp kruttet på nytt? Et medlemsblad/-magasin hadde vært stas det, men det krever mye ressurser.

Black'n'White er et godt, men ganske dyrt alternativ siden det kommer ut ofte. £110 per sesong for å abonnere for en nordmann. Her kunne NewUtd.com prøve å "deale" med NUFC. Hvilken pris tilbyr NUFC hvis  NewUtd.com formidler en samlet ordre på f.eks. 100 nye abonnement?
Hvis interessen er stor nok sendes bare adresseliste over, og NUFC sørger for distribusjonen.Men som sagt, prisen blir uansett ganske drøy samlet når det er så mange utgaver. Men man får dog et fantastisk fotballmagasin. -Et annet alternativ som NUFC tilbyr med Black'N'White er abonnement av enkeltmagasiner. Men her er det nok mindre sjanse for å få "samlerabatt". Slik at det er like greit for den enkelte å bestille direkte hos NUFC. Men det skader jo ikke å høre med dem.....
Livet er svart/hvitt!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #32 på: 10. Aug. 2006, 17:17 »
Siden vi ikke får kampbilletter denne sesongen så legger jeg dette prosjektet på is inntil videre. Hovedgrunnen til at vi hadde planer om å lage en medlemsklubb med kontigent på 50kr var ikke for å tjene penger, men for å beskytte de som bruker denne siden. Jeg mener at de som henger på forumet og bruker siden fast bør ha førsterett på kampbilletter og konkurranser med premier, men nå blir jo ikke dette en problemstilling. Det blir for idiotisk om vi skal ta 50kr for bare forum og enkelte konkurranser. Kampbilletter var nøkkelen til alt.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Beundringsverdig
« Svar #33 på: 10. Aug. 2006, 17:25 »
Sitat fra: "Nordin"
Siden vi ikke får kampbilletter denne sesongen så legger jeg dette prosjektet på is inntil videre. Hovedgrunnen til at vi hadde planer om å lage en medlemsklubb med kontigent på 50kr var ikke for å tjene penger, men for å beskytte de som bruker denne siden. Jeg mener at de som henger på forumet og bruker siden fast bør ha førsterett på kampbilletter og konkurranser med premier, men nå blir jo ikke dette en problemstilling. Det blir for idiotisk om vi skal ta 50kr for bare forum og enkelte konkurranser. Kampbilletter var nøkkelen til alt.

Beundringsverdig at du ønsker å holde dette som "non-profit" Nordin. Ingen nekter deg i det, og er nok veldig glad så lenge det varer.
Men skulle det ta så mye ressurser og tid at det ikke blir hobby lenger, så tror jeg de aller fleste har forståelse for å slenge inn en skjerv. Men som du selv er inne på: Da må man tilby en håndfast fordel.

Det er forskjell på å ta seg litt godtgjort for jobbing, og å gjøre alt for å snyte NUFC-supportere..... U see  8)
Livet er svart/hvitt!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #34 på: 19. Nov. 2007, 21:56 »
Jeg tar opp denne gamle tråden fordi jeg synes det er rett tidspunkt å tenke på å starte en ny supporterklubb

Hva med å begynne planlegningen av en supporterklubb allerede nå, slik at den kan være i drift til neste sesong?  Jeg vet at detfinnes mange ildsjeler på dette forumet, som er mer en villige til å trå til for å lage en ny supporterklubb, meg selv inkludert. Newcastle fansen i norge fortjener en supporterklubb hvor man får det man betaler for, og ved å starte en ny tror jeg flere vil gå over til den rette siden, og weiseth vil til slutt bli nødt å legge ned hele tjuveribedriften.

Det går jo an å starte i det små, med f.eks 4 utgaver årlig, og en medlemskontigent på f.eks 50 eller 100 kr. Men dette med pris går det jo an å ha en avstemning på.
Jeg kan selv ta ansvar for å sjekke om me trykkerier om pris ol, og hvordan man skal få sendt ut bladene osv.

men jeg mener bestemt at denne siden, og dette foumet bør danne grunnlaget for supporterklubben, og da hadde det jo vært fint om Nordin eller noen andre moderatorer hadde vært positive. Jeg vet at dere er opptatt med forskjellige ting, og at det kanskje blir mye ansvar.. Men det ville jo vært en drøm å fått til en skikkelig supporterklubb.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 19. Nov. 2007, 22:05 »
Holder vel med 1 supporterklubb..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 19. Nov. 2007, 22:17 »

Mener du at det holderme NUSSC?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 19. Nov. 2007, 23:09 »

Mener du at det holderme NUSSC?

Jepp.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 20. Nov. 2007, 00:51 »
Spennende tanke du setter frem der annern, og jeg er sikker på at det er mange sjeler der ute som har lyst til å hjelpe med å få til noe slikt. Er jo blitt utrolig mange forumbrukere her, så det bør være mange fornuftige idèer som kan komme opp som forslag.
Men er vel egentlig opp til de som driver siden om de har lyst til å videreføre dette.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 20. Nov. 2007, 11:28 »
Vi har diskutert dette litt i teamNewutd, og det er ingen av oss som er villige til å ta på seg den tunge oppgaven som "leder" av en ny supporterklubb. Alle har lyst, men de fleste av oss studerer, og da kan det bli litt tricky. Det beste hadde vært om én person hadde dratt igang, og så kunne garantert vi i teamet hjulpet til. Mange av dere andre er sikkert også lystne på å hjelpe til med et slikt prosjekt.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 20. Nov. 2007, 16:08 »
Kan ikke du legge ut en sak på forsiden, der vi søker etter leder, og litt om hva supporterklubben bør stå for. For prinsippene til en evt ny supporterklubb bør være de samme som på denne siden.

var ikke Siv Anita interesert? Hvem er Siv Anita egentlig?
« Siste redigering: 20. Nov. 2007, 16:11 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 20. Nov. 2007, 16:26 »
Vel, man kan jo selvfølgelig søke etter interesserte til en eventuell lederstilling i en ny supporterklubb. Dersom det er noen ildsjeler, som ikke er med i Team Newutd, som har tid og mulighet til å dra i gang et slikt ambisiøst prosjekt, så er jo det veldig gledelig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #42 på: 26. Nov. 2007, 00:17 »
Nå vet ikke jeg helt hvordan tingene er. Om dette er noe som blir tatt opp, for å så dø ut litt til noen tar tak i det 7mnd senere (bare et eksempel :P)
Men Joakim hadde vært en av mine favoritter til å styre en slik klubb. Mest fordi det er han jeg kjenner best til. Men om det er noen studier der, aner jo selvfølgelig ikke jeg!
Men også Siw-Anita kunne gjort en god jobb. Det er jeg overbevist om!
Nordin sier at det er mange som studerer, og jeg skjønner utmerket godt at studier går foran et slikt opplegg. Det bør vel de fleste :P
Men hva hvis flere samarbeider om den lederrollen da? 2 stk elns. Avgjørelser fattes i felles beslutninger, og slike ting. Dette er bare tanker jeg skaper meg her og nå, uten så mye omtanke rundt det. Hadde et slikt prosjekt blitt aktuelt, hadde jeg stilt opp med en gang! I en betraktelig mindre rolle vel og merke. Skribent i et evt blad elns. Jeg mener et slikt prosjekt bør vurderes, såfremt vi finner noen som kunne tenke seg å lede det selvfølgelig ;)
« Siste redigering: 26. Nov. 2007, 00:20 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 26. Nov. 2007, 15:41 »
Ikke bare er folk opptatt med studier og jobb. Spørsmålet er jo, er det noen som i det hele tatt vet "hvordan" man 1. etablerer en ny supporterklubb, som ikke vil kunne søke om medlemskap i Supporterunionen, noe som innebærer langt vanskeligere markedsføring, og 2. Hvordan man faktisk driver en supporterklubb på daglig basis?

Jeg har vært "aktiv" i NUSSC som skribent i en årrekke, og jeg har erfaring som skribent på newutd. Men det er absolutt alt jeg har noe som helst kunnskap om. Det jeg "kan", er å være redaktør for et evt. medlemsblad.

Første bud er vel å finne noen som vet noe som helst om hvordan man gjør dette, og en som har tid til å gjøre det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 26. Nov. 2007, 21:48 »
Hva med han derre Christian Weiseth?