20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Seier for Newutd  (Lest 6793 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Seier for Newutd
« på: 07. Jan. 2006, 19:49 »
Newutd.com var jo en alternativ forumside helt fra starten av, som supporterklubben så på som en stor trussel. En frustrert Weiseth valgte desperat å slette mange forummedlemmer på heggholmen.
Heggholmen har alltid vært en større og mer populær forumside enn Newutd, men ikke nå lenger. Newutd har 259 medlemmer på forumet og heggholmen bare 112.

Dette er ikke nytt. Men man skulle jo tro at heggholmen hadde flere aktive brukere, men det har de ikke. Newutd vinner der også.

Før når det var kampdager, samlet alle seg på kamptrådene på heggholmen. Nå har trenden snudd dramatisk.

Newutd har forresten alltid vært en bedre og mer seriøs forumside, men nå også mer populær. Utviklingen har vært dramatisk de siste to månedene.

Gratulerer Newutd.com!

Noreng

• Gjest
Seier for Newutd
« Svar #1 på: 07. Jan. 2006, 21:44 »
Gratulerer. Håper NUSSC går dunken snart

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Seier for Newutd
« Svar #2 på: 07. Jan. 2006, 21:48 »
Hehe, koselig med gode tilbakemeldinger gutter. Angående NUSSC, har alle godt av litt konkurranse. Det hever kvaliteten på siden.

Noreng

• Gjest
Seier for Newutd
« Svar #3 på: 07. Jan. 2006, 22:45 »
Sitat fra: "thepaul"
Hehe, koselig med gode tilbakemeldinger gutter. Angående NUSSC, har alle godt av litt konkurranse. Det hever kvaliteten på siden.

Godt av å gå konk!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Re: Seier for Newutd
« Svar #4 på: 07. Jan. 2006, 23:13 »
Hyggelig med skryt, GeordieOlav.

Sitat fra: "geordie-olav"
Newutd har 259 medlemmer på forumet og heggholmen bare 112.

Dette har sin forklaring. Etter hva jeg fikk med meg så slettet NUSSC alle brukerne som ikke var medlem av supporterklubben for en stund siden, for å forhindre at ikke-medlemmer skulle skremme bort de resterende medlemmene med sann "propaganda". De hadde hatt noen hundre brukere om dette ikke hadde skjedd.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07. Jan. 2006, 23:29 »
Sitat fra: "Nordin"
Hyggelig med skryt, GeordieOlav.

Dette har sin forklaring. Etter hva jeg fikk med meg så slettet NUSSC alle brukerne som ikke var medlem av supporterklubben for en stund siden, for å forhindre at ikke-medlemmer skulle skremme bort de resterende medlemmene med sann "propaganda". De hadde hatt noen hundre brukere om dette ikke hadde skjedd.

Han har glømt å slette meg då.
Fekk logga meg inn no, låg over 2000 nye meldingar og venta på meg dar.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Seier for Newutd
« Svar #6 på: 07. Jan. 2006, 23:32 »
Jeg har ikke vært inne i selve forumet på år og dag, men fikk med meg at rundt 100-150 brukere ble slettet når NUSSC annonserte at man måtte være medlem for å diskutere i forumet.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

plebbster

• Gjest
Seier for Newutd
« Svar #7 på: 07. Jan. 2006, 23:32 »
Nordin: De tørr ikke slette meg og Mack. Da blir det bank på Weiseth-gutten.

Newutd.com er en mye bedre side enn newcastle.no. Sist nyhet på hovedsiden hos newcastle.no er skrevet 27. Januar. På denne siden kommer det nyheter daglig som jeg villig leser.

Jeg tror Weiseth har forstått at konkurransen blir for stor og at han må stenge bedriften snart. Jeg tror en av bærebjelkene for Weiseth var å ha Joakim Leistad med i bedriften. Joakim skriver, som jeg har forstått, ofte i " supporterklubbens " medlemsblad, og jeg ville tro det nesten er det eneste gjennomtenkte som står i det bladet.

Nå skriver Joakim Leistad her på newutd.com, og det syntes jeg er en av de store plussene ved denne siden. Kanskje dere bør tenke tanken ved å lage supporterblad når dere har så gode skribenter tilgjengelig?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Seier for Newutd
« Svar #8 på: 08. Jan. 2006, 00:05 »
Har ikkje noko behov for eit blad eg da. Synes newutd fungerer ypperleg som det der er den beste Newcastle nettsida i Norge. Med det beste forumet.

Ps Nordin: Eg tror det var noko med at gamle brukerar ikkej blei sletta eller noko i den dur. Men driter i det. Følgjer ikkje akkurat med på kva som skjer på den fronten lenger.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #9 på: 08. Jan. 2006, 11:28 »
Sitat fra: "Nordin"

Det stemmer Nordin, men vi har langt flere aktive brukere, og flere innlegg blir postet her per dag.

Før måtte man vente en hel dag før man fikk svar på innlegg.(for 1 år siden) Slik er det ikke lenger.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Seier for Newutd
« Svar #10 på: 08. Jan. 2006, 12:54 »
Sitat fra: "plebbster"
Sist nyhet på hovedsiden hos newcastle.no er skrevet 27. Januar.

Då er dei verkeleg gode... Eg skriv 8. januar i dag, eg :P

mackemmania

• Mackem
  • Supersub
    • Vis profil
Seier for Newutd
« Svar #11 på: 08. Jan. 2006, 13:10 »
Nå som dere er blitt det største NUFC forumet på nettet,burde dere etter hvert finne dere for gode til å snakke nedsettende om det andre forumet.Dere er størst!La det ligge.

(ooops dette burde kanskje ikke jeg blande meg inn i,men dette er et bra forum og jeg er en flittig bruker:))))
img]http://www.jagels.com/safc/html/themes/Odyssey/images/logo.gif

plebbster

• Gjest
Seier for Newutd
« Svar #12 på: 08. Jan. 2006, 15:37 »
Sitat fra: "MortenM"
Sitat fra: "plebbster"
Sist nyhet på hovedsiden hos newcastle.no er skrevet 27. Januar.

Då er dei verkeleg gode... Eg skriv 8. januar i dag, eg :P

Var vel 27. januar i fjor da! :wink:

Neida. Jeg mente 27. desember.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Seier for Newutd
« Svar #13 på: 08. Jan. 2006, 16:06 »
Tusen takk for skryt, pleb.

Men jeg må rette deg på et punkt. Det er meget mulig at Weiseth stortrives med å ha meg som skribent for medlemsbladet, men jeg er på ingen måte "ansatt", og jeg kan la være å skrive når som helst, om det så skulle passe meg, uten at jeg trenger å forklare noe som helst for Weiseth. Jeg er på ingen som helst måte med i Weiseths lille "bedrift".

Mine artikler for medlemsbladet til NUSSC er på fullstendig frivillig basis. Det er jeg selv som melder meg interessert i å skrive, og jeg står helt fritt i hva jeg vil skrive om.
Det er heldigvis flere enn bare meg som skriver noe gjennomtenkt og fornuftig der. Også Weiseth har hatt noen gode artikler. Men jeg håper den nye redaktøren greier å få med seg fler folk. Blir litt lei av å se den samme bylinen hele forbanna tida (og da tenker jeg selvsagt ikke på min egen).

Og det er mange flere gode skribenter enn bare meg her på newutd.com. Heldigvis. Jeg synes Nordin har gjort en god jobb i utvelgelsesprosessen av skribenter for denne siden (og jeg tenker ikke på meg selv da heller).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Seier for Newutd
« Svar #14 på: 08. Jan. 2006, 16:56 »
Dersom man skal dele ut lovord, så vil jeg gjerne gi mine til Asbjørn. Han gjør ikke bare en meget god jobb på forumet, men er også den mest aktive skribenten på siden. Artiklene hans er meget velskrevne og det som skrives er hentet fra politelige kilder og man kan derfor stole på at det han skriver er riktig.

På forumet skriver han veldig saklig og svarer dersom kommer med spørsmål.

Jeg er hvert fall veldig glad for at Asbjørn ikke er Liverpool-fan  :lol: