20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Hehe, koselig med gode tilbakemeldinger gutter. Angående NUSSC, har alle godt av litt konkurranse. Det hever kvaliteten på siden.
Newutd har 259 medlemmer på forumet og heggholmen bare 112.
Hyggelig med skryt, GeordieOlav.Sitat fra: "geordie-olav" Newutd har 259 medlemmer på forumet og heggholmen bare 112.Dette har sin forklaring. Etter hva jeg fikk med meg så slettet NUSSC alle brukerne som ikke var medlem av supporterklubben for en stund siden, for å forhindre at ikke-medlemmer skulle skremme bort de resterende medlemmene med sann "propaganda". De hadde hatt noen hundre brukere om dette ikke hadde skjedd.
Sitat fra: "geordie-olav" Newutd har 259 medlemmer på forumet og heggholmen bare 112.Dette har sin forklaring. Etter hva jeg fikk med meg så slettet NUSSC alle brukerne som ikke var medlem av supporterklubben for en stund siden, for å forhindre at ikke-medlemmer skulle skremme bort de resterende medlemmene med sann "propaganda". De hadde hatt noen hundre brukere om dette ikke hadde skjedd.
Sist nyhet på hovedsiden hos newcastle.no er skrevet 27. Januar.
Sitat fra: "plebbster"Sist nyhet på hovedsiden hos newcastle.no er skrevet 27. Januar. Då er dei verkeleg gode... Eg skriv 8. januar i dag, eg