20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva velger dere?

Souness får sparken iløpet av 14 dager og Steve Bruce  blir ansatt som ny Newcastle manager med en kontraktslengde på 2,5 år.
3 (8.3%)
Souness får sparken iløpet av 14 dager og David OLeary  blir ansatt som ny Newcastle manager med en kontraktslengde på 2,5 år
7 (19.4%)
Souness får sparken iløpet av 14 dager og Glenn Roeder  blir ansatt som ny Newcastle manager fram til sommeren, deretter tar Alan Shearer over med en kontraktslengde på 3 år.
7 (19.4%)
Souness sitter fram til sommeren. Da velger han å gå av selv, og Big Sam tar over skuta med en kontraktslengde på 4 år.
12 (33.3%)
Souness sitter ut kontraktstida (06/07 sesongen) og Martin ONeill blir ansatt som ny Newcastle manager. Kontraktstid 4 år.
7 (19.4%)

Stemmer totalt: 34

Avstemning er avsluttet: 04. Jan. 2006, 17:11

Skrevet av Emne: Hvilken managerløsning velger dere?  (Lest 16840 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvilken managerløsning velger dere?
« på: 04. Jan. 2006, 17:11 »
Stem i vei :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 04. Jan. 2006, 17:13 »
Hvor er alternativet for at Big Sam tar over nå?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04. Jan. 2006, 17:15 »
Sitat fra: "Joakim"
Hvor er alternativet for at Big Sam tar over nå?

Det er kun disse alternativene. At Big Sam tar over nå er lite sannsynlig, som de fleste avisene skriver idag. Han sitter nok ut sesongen med  Bolton. Det er jeg ganske sikker på.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04. Jan. 2006, 17:21 »
Kjedelig. Det er det eneste alternativet jeg kan gå god for.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04. Jan. 2006, 17:22 »
Dei 3 første managerne som blir nevnt hjelper jo ikkje det grann.

Måtte blitt Sam etter sesongen i så fall. har jaffal ikkje tid til å vente på O Neill.

Men eg stemmer blankt.  Altså ingen av alternativa

-Shearer redd din klubb, ta over som manager-
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 04. Jan. 2006, 17:23 »
Sitat fra: "Benson"
Dei 3 første managerne som blir nevnt hjelper jo ikkje det grann.

Måtte blitt Sam etter sesongen i så fall. har jaffal ikkje tid til å vente på O Neill.

Men eg stemmer blankt.  Altså ingen av alternativa

-Shearer redd din klubb, ta over som manager-

Vi lever ikke i en perfekt verden og i dette gamet får man det sjeldent som man selv vil. Noe vi så sist vi skulle ansette ny manager. Tror det er større sjans for at julenissen finnes enn at Newcastle skal klare å få tak i en kvalitetsmanager midt i sesongen. Når ikke Chelsea eller LFC klarte det, klarer ihvertfall ikke NUFC det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Jan. 2006, 17:33 »
Nei, men det burde jo brødhuet Shepherd skjønt for lenge siden og sparket Souness allerede i sommer.

Forskjellen på oss og Liverpool og Chelsea, er jo at de hadde relativt suksessfulle managere fra før av, som selvfølgelig måtte sitte ut sesongen. Det var ikke snakk om noen stor krise i noen av de klubbene. De ønsket bare å sikte ENDA høyere.

Vi sitter med en manager som er en vandrende katastrofe. Klubben har underprestert hele forbanna sesongen, og vi ligger i fare for å bli truet av nedrykksspøkelset om vi fortsetter med Souness.

Jeg ser for meg følgende kompromiss:
Souness sparkes umiddelbart. Carver eller Shearer overtar som caretaker ut sesongen. Big Sam kommer fra sommeren og får en kontrakt med varighet på 2 år.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Jan. 2006, 17:36 »
Sitat fra: "Joakim"
Nei, men det burde jo brødhuet Shepherd skjønt for lenge siden og sparket Souness allerede i sommer.

Forskjellen på oss og Liverpool og Chelsea, er jo at de hadde relativt suksessfulle managere fra før av, som selvfølgelig måtte sitte ut sesongen. Det var ikke snakk om noen stor krise i noen av de klubbene. De ønsket bare å sikte ENDA høyere.

Vi sitter med en manager som er en vandrende katastrofe. Klubben har underprestert hele forbanna sesongen, og vi ligger i fare for å bli truet av nedrykksspøkelset om vi fortsetter med Souness.

Jeg ser for meg følgende kompromiss:
Souness sparkes umiddelbart. Carver eller Shearer overtar som caretaker ut sesongen. Big Sam kommer fra sommeren og får en kontrakt med varighet på 2 år.

Ingen umulighet at Shearer kan ta over til slutten av sesongen, men jeg har mine tvil på at han har noe mer lyst til dette nå enn det han hadde ifjor. Tror han kun vil konsentrere seg om å være spiller. Spesielt nå som vi knapt har spillere tilgjengelig.

Ellers så er jeg ganske så sikker på at Carver ikke kommer til å returnere. Han trives meget godt i Leeds, og han hadde en bitter smak i munnen når han fikk sparken fra klubben.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Jan. 2006, 17:40 »
Ellers som Independent skriver idag. Skal vi sparke Souness må Shepherd ut med ca £3 millioner. Så kan man legge til utgiftene på hele staben hans i tillegg. Tipper NUFC må ut med £6-8 millioner før vi er kvitt alle sammen. Det beste hadde vært om han hadde gått av selv, men det spørs om han gjør det nå i januar.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04. Jan. 2006, 18:44 »
det var ganske vanskelig, det hadde blitt Big sam viss han hadde kommet nå, men isteden ble det David O=).

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 04. Jan. 2006, 18:44 »
Hva med Souness ut i sommer og Martin O`Neil inn da?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #11 på: 04. Jan. 2006, 18:52 »
David Moyes er en herremann som er glemt i denne diskusjonen. Men at han skulle forlate Everton, er dessverre lite sannsynlig. Lov til å håpe :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 04. Jan. 2006, 18:56 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Hva med Souness ut i sommer og Martin O`Neil inn da?

Neppe trolig siden kona til O`Neil er alvorlig kreftsyk, og det er usikkert hvor lenge ho har ingen dessverre.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #13 på: 04. Jan. 2006, 18:58 »
Høres forferdelig ut.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil