20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva velger dere?

Souness får sparken iløpet av 14 dager og Steve Bruce  blir ansatt som ny Newcastle manager med en kontraktslengde på 2,5 år.
3 (8.3%)
Souness får sparken iløpet av 14 dager og David OLeary  blir ansatt som ny Newcastle manager med en kontraktslengde på 2,5 år
7 (19.4%)
Souness får sparken iløpet av 14 dager og Glenn Roeder  blir ansatt som ny Newcastle manager fram til sommeren, deretter tar Alan Shearer over med en kontraktslengde på 3 år.
7 (19.4%)
Souness sitter fram til sommeren. Da velger han å gå av selv, og Big Sam tar over skuta med en kontraktslengde på 4 år.
12 (33.3%)
Souness sitter ut kontraktstida (06/07 sesongen) og Martin ONeill blir ansatt som ny Newcastle manager. Kontraktstid 4 år.
7 (19.4%)

Stemmer totalt: 34

Avstemning er avsluttet: 04. Jan. 2006, 17:11

Skrevet av Emne: Hvilken managerløsning velger dere?  (Lest 16854 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvilken managerløsning velger dere?
« Svar #15 på: 04. Jan. 2006, 19:10 »
Alan Oliver skriver dette i dagens Chronicle:

In my opinion, only two things are saving Souness from the axe.

First, after handing over £50m to Souness and seeing what a mess United are in, Shepherd could be excused for not wanting to put £3m into the Scot's bank account by sacking him and paying up his contract.

Second, there is no obvious replacement, although on this score things would change in the summer.

Shepherd has a reputation as being the most ruthless of all the Premiership chairmen. However, while some pundits seem to think Shepherd sacks his managers willy-nilly, this is not the case.

In fact, in his time as chairman, Shepherd has seen Kenny Dalglish and Ruud Gullit walk away from St James' Park, and the only manager he has sacked was Sir Bobby Robson.

One thing is certain - Shepherd will do what he considers best for Newcastle United. And he will act if he feels he has to.

Shepherd was spotted at Kingston Park last night as United Reserves beat Wolves 2-1. But neither Souness, nor his back-up team of Alan Murray, Terry McDermott, Dean Saunders and Roy Tunks were spotted, although Academy Director Glenn Roeder and his assistant Kenny Wharton were there.

Whatever may have been said about Sir Bobby Robson and John Carver, they hardly ever missed a reserve game at Kingston Park.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #16 på: 04. Jan. 2006, 19:32 »
Som jeg savner Bobby og Carver. John Carver var en sann helt da han ledet klubben til 3-0 over Blackburn på starten av forrige sesong, og ikke minst det han sa når han holdt på å få sparken fra Souness.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 04. Jan. 2006, 19:43 »
Hmmm, har ikke fått med meg det. Hva sa han?

Tenker det er bra med Sam eller Martin inn. Jeg hørte for litt siden at kona til O'Neil var erklært 100%frisk og at han gjerne kunne tenke seg tilbake, men om dette bare var oppspinn vet jeg ikke!
Tror nok ett alternativ som mangler er Shearer som fungerende manager frem til sommeren og da går av og Martin eller Sam tar over.. Hadde vært en ly7kkens dag hvis O'Neil hadde tatt over, men jeg liker også tanken på at Newcastle blir styrt av Fat Fred og Big Sam, høres ut som de mafiabrødrene...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 04. Jan. 2006, 19:49 »
Sitat fra: "Romance"
Hmmm, har ikke fått med meg det. Hva sa han?

"Jeg forstår at managere liker å ta med seg assisterende trenere som de har jobbet med før. Jeg vil takke fansen... blablabla"

Noe sånt. Dette sa han etter å ha ledet klubben i 3-0 seieren over Blackburn.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 04. Jan. 2006, 19:52 »
Fin fyr han Carver :)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 04. Jan. 2006, 20:00 »
"11/09/04 Newcastle Utd 3 Blackburn 0. NUFC, led by Geordie caretaker manager John Carver, take all 3 points & then dedicate the win to Sir Bobby Robson. Laurent Robert's corner forced an own-goal after 8 mins. Lee Bowyer was then twice denied strong penalty claims before Alan Shearer headed home the 2nd at the far post from a Bellamy cross for his 175th NUFC goal! (25 more needed to equal Wor Jackie). Andy O'Brien then made the points safe with a neat spin & shot late on. Final score: Robson 3 Souness 0. Meanwhile the new Manager & Coaches start work on Monday."

Carver has been named as the new head coach at Elland Road

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Jan. 2006, 22:11 »
Savner gode gamle Sir Bobby jeg og! Og Carver var en god mann ved hans side!

Hadde det ikke vært kjekt om Sir Bobby hadde tatt over newcastle:) Ledet oss oppover igjen, med Shearer som assistent, og når hans tid var inne for å avtre som proffesjonell manager, så kunne en erfaren Shearer ledet skuta, med gull i sikte;)
ancs and Scousers, go to H***!!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 05. Jan. 2006, 16:47 »
Nå blir vel denne tråden raskt død og, siden Sheppard har gått ut og sagt han støtter Souness og hans kjøp i Januar.. Flott!!! Enda mer penger brukt på et lag uten mønster.. Herregud, det er patetisk!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 05. Jan. 2006, 16:48 »
Ære være John Carver!
Ære være Sir Bobby Robson!

Sir Bobby hadde mer å gi. Det har han selv sagt, og det er jeg ganske så sikker på. Dessuten vet vi alle at trepoengeren mot Boro i første kamp ble frarøvet oss på en fryktelig måte, en måte som bringer fotballen i vanry.
Vi hadde en litt treg start, men det hadde vi hatt før. Ja, det var litt uro i spillergruppa, men det kom hovedsaklig av at Dyer mistet hodet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 05. Jan. 2006, 17:02 »
Eg har hørt ein anna versjon oxo

At Robson hadde mysta fullstendig respekten og blei regelrett mobba på treningsfeltet. Han hadde rett og slett mista respekten. Sånn går det når ein har ein haug med dretungar i ein klubb :oops:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 05. Jan. 2006, 17:04 »
Leste nettopp dette:

"Let me make something perfectly clear - there's no chance of me resigning, no matter what happens," Souness told the Times. "I'll say that again, no matter what happens."

"This is a great club and supporters should know that I'm up for the challenge. I've never ducked a fight in my life."

:cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Dette er som en vondt drøm som aldri tar slutt.. Også sier han at han har gjort det bra med klubben

"I don't think I've done anything wrong. I know that I've brought some very good players to this football club and I know that we've been desperately unlucky in terms of injuries, but I'm sticking at it."

greit at han har gjort neon bra kjøp, men faen a mann, du sjkal gjøre noe med det da, ikke bare bruke masse penger å tro du spiller CM!!! Faen..
Greit nok at vi har mange skader, men Souness har tapt flere kamper enn han har vunnet med klubben, og det var FØR skadene.. Vær så snill Souness, gåååå,gååååå, jeg klarer ikke ett sekund til med deg, du ødelegger alt for oss :cry:  :cry:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 05. Jan. 2006, 17:38 »
Sitat fra: "Romance"
Nå blir vel denne tråden raskt død og, siden Sheppard har gått ut og sagt han støtter Souness og hans kjøp i Januar.. Flott!!! Enda mer penger brukt på et lag uten mønster.. Herregud, det er patetisk!

Hvor har Shepherd sagt det? Det er kun spekulasjoner fra avisen The Mirror. Hadde Souness hatt full støtte fra Shepherd tipper jeg han hadde gått ut å sagt det etter Boro kampen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 05. Jan. 2006, 17:39 »
Sitat fra: "Benson"
Eg har hørt ein anna versjon oxo

At Robson hadde mysta fullstendig respekten og blei regelrett mobba på treningsfeltet. Han hadde rett og slett mista respekten. Sånn går det når ein har ein haug med dretungar i ein klubb :oops:

Jepp, det er ingen hemmelighet at Robson hadde mistet respekten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 05. Jan. 2006, 17:49 »
Jepp, som tidligere sagt - Robson skulle vært ute av Newcastle like kjapt som Houllier var ute av Anfield.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 05. Jan. 2006, 18:06 »
I moderne tidsrekning er det ingenting som kallas "før skadene" i Newcastle.
 :cry: