Hehe, ler litt av dere her nå, MEN.... dette mener jeg om kjøp og salg i Januar:
Inn (dersom pengesekken til Fat Fred trekker til):
- (minst) En klasse spiss som leverer "shitten" og som ikke er altfor plaget av skader, med andre ord ikke like mye skadet som Owen.
- En midtstopper. Må være en forbedring av de vi har idag med unntak av Boumsong.
- En ung og lovende venstreback. Ikke Bridge, Babayaro klarer seg greitt nå, men en ung og lovende spiller som ikke blir like dyr som Bridge men som vi kan dra nytte av i fremtiden. Se som eksempel hva Arsenal gjorde med Sylvinho for noen år siden før han forsvant til Spansk Primera. Pr idag er han i ferd med å spille seg til fast plass på selveste Barcelona, eller kjemper iallfall om fast plass.
- Murphy inn, mener det er verdt det om det betyr at vi må kvitte oss med Lee Bowyer i bytte.
Ut:
- skaffer vi oss minst en kvalitetsspiss nå i Januar liker jeg tanken på å leie ut Ameobi til en mindere PL klubb. Kanskje kan han utvikle seg til å bli bedre og komme tilbake og bli det som så mange tror og håper han KAN bli. Joakim for eksempel...

- Bramble. Forutsatt at vi henter inn en annen midtstopper. Med alle de skadene vi drar på oss vil det være galskap å tynne stallen noe særlig.
- Elliott. Men avhengig av at vi henter en ny venstreback. Se "ideen" ovenfor.
Kommentar til dette med spiss: var et rykte på VG (se egen tråd) om at Hasselbaink er aktuell. En OK spiller men ikke den jeg først og fremst ønsker meg.
Kommentar til det med en ny midtstopper: vet for lite om Craig Moore som jeg håper er en god stopper slik jeg liker å tro at han er. Blir han spilledyktig snart og en habil stopper vi kan stole på og regne med fremover er det ikke sikkert vi trenger å bruke tid og penger på å hente en midtstoppper!
Men, men, nå er Januar her, og det blir spennende å se hvordan stallen ser ut første Februar.