20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Speler kjøp/ eventuelt salg i Januar  (Lest 11132 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Speler kjøp/ eventuelt salg i Januar
« på: 31. Des. 2005, 12:30 »
Kven trur dokke vi kjøper/låner eller selger i Januar? Kva spelarar ønskjer du til klubben? Diskuter

Inn:

Murphy-bytte mot Bowyer, + mill pund
Wayne Bridge, lån
ny midtstopper
Nihat eller Kuyt.

Ut:
Bowyer
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 31. Des. 2005, 16:03 »
Gleder meg utrolig til transfervinduet åpner igjen.. Skulle gjerne likt å se disse inn/ut:
Eller generlt, jeg driter i hvem vi får, bare vi får noen nye impulser i det jævla møkkalaget som ikke klarer seg uten Owen og Parker.. Nå ser det også ut som Owen er langtidsskadet noe som betyr at en ny spiss MÅ hentes minn..
I tillegg hadde det vært deilig med en skikkelig venstreback sammen med en god midstopper.. (Kuyt,Bridge,Woodgate)

Ut vil jeg ha Bowyer! Og seffern Elliott,Bramble,Babayaro og Ameobi, men sånn jeg ser det nå er det galskap av andre klubber å bruke penher på disse.. bare bli kvitt de, si opp kontraktene eller noe :lol:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 31. Des. 2005, 16:21 »
hørte at larvik turn var intressert i elliot!
lt;3 Newcastle <3

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #3 på: 31. Des. 2005, 16:24 »
Ut:

Bowyer
Bramble
Elliott
Ameobi
Souness

Inn:

Trabelsi
En eller annen venstreback
To spisser

Ikke særlig realistisk, men dette er absolutt nødvendig.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 31. Des. 2005, 16:25 »
Burde vel kanskje ha inn en stopper også på den lista der, Nordin?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #5 på: 31. Des. 2005, 16:26 »
Sitat fra: "Doffi"
hørte at larvik turn var intressert i elliot!

Da tror jeg du har hørt feil. Sannheten er at faren til Robbie spurte om sønnen kunne få prøvespille en uke i januar, men Larvik Turn sa at de ikke hadde noen intensjoner om å forsterke reservelaget.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 31. Des. 2005, 17:09 »
ja det var det det var. bare synd de ikke hadde noe C lag!
lt;3 Newcastle <3

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #7 på: 01. Jan. 2006, 19:02 »
Er han så god da?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 01. Jan. 2006, 19:18 »
Hehe, ler litt av dere her nå, MEN.... dette mener jeg om kjøp og salg i Januar:
Inn (dersom pengesekken til Fat Fred trekker til):
- (minst) En klasse spiss som leverer "shitten" og som ikke er altfor plaget av skader, med andre ord ikke like mye skadet som Owen.
- En midtstopper. Må være en forbedring av de vi har idag med unntak av Boumsong.
- En ung og lovende venstreback. Ikke Bridge, Babayaro klarer seg greitt nå, men en ung og lovende spiller som ikke blir like dyr som Bridge men som vi kan dra nytte av i fremtiden. Se som eksempel hva Arsenal gjorde med Sylvinho for noen år siden før han forsvant til Spansk Primera. Pr idag er han i ferd med å spille seg til fast plass på selveste Barcelona, eller kjemper iallfall om fast plass.
- Murphy inn, mener det er verdt det om det betyr at vi må kvitte oss med Lee Bowyer i bytte.

Ut:
- skaffer vi oss minst en kvalitetsspiss nå i Januar liker jeg tanken på å leie ut Ameobi til en mindere PL klubb. Kanskje kan han utvikle seg til å bli bedre og komme tilbake og bli det som så mange tror og håper han KAN bli. Joakim for eksempel... ;)
- Bramble. Forutsatt at vi henter inn en annen midtstopper. Med alle de skadene vi drar på oss vil det være galskap å tynne stallen noe særlig.
- Elliott. Men avhengig av at vi henter en ny venstreback. Se "ideen" ovenfor.

Kommentar til dette med spiss: var et rykte på VG (se egen tråd) om at Hasselbaink er aktuell. En OK spiller men ikke den jeg først og fremst ønsker meg.
Kommentar til det med en ny midtstopper: vet for lite om Craig Moore som jeg håper er en god stopper slik jeg liker å tro at han er. Blir han spilledyktig snart og en habil stopper vi kan stole på og regne med fremover er det ikke sikkert vi trenger å bruke tid og penger på å hente en midtstoppper!

Men, men, nå er Januar her, og det blir spennende å se hvordan stallen ser ut første Februar.  :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Jan. 2006, 19:27 »
Hvor lenge er transfer vinduet åpent egentlig??

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. Jan. 2006, 19:31 »
Ut Januar.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 01. Jan. 2006, 19:46 »
vi trenger en ny klasse spiller i alle ledd (utenom keeper) med alle de skadene vi har. lån woodgate, kjøp joaquin og cassano!
lt;3 Newcastle <3

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 01. Jan. 2006, 21:55 »
Cassano og Joaquin? Med de resultatene vi åpnår nå ville ikke Elliott singnere for oss engang, hadde han spilt i en annen klubb...

Hasselbaink orker jeg rett og slett ikke, misbruker mange sjanser og syter noe forfedelig.. Murphy mot Bowyer? JA TAKK!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 02. Jan. 2006, 00:44 »
joaquin har jo uttalt ein gong at han vil spele med Owen... Hadde vore kjekt med han i NUFC. Cassano er god, men me treng ikkje ein ny bråkmakar... Bowyer ut!

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 02. Jan. 2006, 09:16 »
Er sinnsyk spent på hva newcastle kommer til å hamstre inn nå i januar :D .Trenger helt klart en spiss..back å midtstopper!
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*