20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: tottenham vs Newcastle United  (Lest 46899 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

molala

• Supersub
    • Vis profil
tottenham vs Newcastle United
« Svar #225 på: 31. Des. 2005, 21:16 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg er enda mer skuffet over at alle begynner å krangle her inne. Ingen god moral akkurat. Jeg er skuffet over norske Newcastlesupportere. Jeg gjentar: Rykker Newcastle ned, sitter det bare 15 medlemmer og skriver på forumet her. Da holder de andre med Chelsea.

Er nok mange her inne som har hatt et alt for "Kort" forhold til newcastle olav;)

Newcastle kommer jeg til å heie på om de ligger sist i engelsk conference div, kanskje jeg til og med kan spille for dem;)
ancs and Scousers, go to H***!!

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #226 på: 31. Des. 2005, 23:05 »
Har ikke intresse av å starte en krangel her,er her for å diskutere laget spillerne osv med andre supportere her.Ikke krangle å skape dårlig stemmning.Det  oppnår ingenting av det,Gjør ting bare værre!..Men jeg kan svare på deg om hva en supporter betyr egentlig? En ekte supporter støtter klubben i motgang ..når det er som verst  å være der for klubben..Uansett manager spillere å allt som skjer.Uansett situasjon.Jeg synes også det er en litt håpløs situasjon vi er nå..Men jeg støtter laget like mye fullt ut.om vi så skulle ha havna i 3 div, Å ha en holdning att newcastle er noe "møkka lag" høres ikke ut som en ekte supporter som støtter opp for laget sitt
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

djmattis

• Gjest
« Svar #227 på: 01. Jan. 2006, 05:25 »
til helvete med allt.
men elsk newcastle for det.
ikke tenk på tittler. tenk på at dere skal like laget deres

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #228 på: 01. Jan. 2006, 12:03 »
Der sa du det Djmattis. Hadde Newcastle kommet utenfor divisjonsystemet i England, hadde jeg fortsatt holdt med dem.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 01. Jan. 2006, 12:18 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Det har dere rett i. Når det er slik dere føler det, så er jeg enige med dere. Men dere kan dessverre ikke tale for alle.

Nei jeg vil heller ikke tale for alle, men sier det jeg mener. Det må du også fortsette å gjøre.
Det jeg mener er at vi må ha rett til å forvente noe av klubben vår. Vi MÅ klare å se at laget har prestert under pari til nå og det har vi rett til å være skuffet over. Å gå hen å kjøpe blå trøye og ha Stamford Bridge som himmelen, nei det gjør jeg uansett ikke. Jeg støtter laget mitt og holder på det. Men det er lov å ha forventninger for det!

Noreng

• Gjest
« Svar #230 på: 01. Jan. 2006, 12:36 »
Kan ikke en modator slette noen innlegg her.. Synes Sheptim går veldig over grensen her!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 01. Jan. 2006, 12:41 »
Sitat fra: "Noreng"
Kan ikke en modator slette noen innlegg her.. Synes Sheptim går veldig over grensen her!

Nei ikke gjør det! Enig Noreng, er litt kraftige og de krysser nok den linjen i sanden. Uansett et forum bestående av moderatorere som til slutt går inn og dikterer hva brukerne ikke får lov til appelerer ikke til retten til å uttrykke det en føler.
Uansett er jeg enig i at noen av innleggene her er litt for stygge og går over grensen. Men det er nok bedre å ta de for det de er, enn å begynne å fjerne de!

Lars

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #232 på: 01. Jan. 2006, 13:08 »
Må bare få meddele at jeg blir oppriktig lei meg over å lese postene deres i denne tråden.

Kan gi dere et råd: GROW UP!!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #233 på: 01. Jan. 2006, 13:11 »
Sitat fra: "Noreng"

Shpetim :D Og jeg føler meg mye bedre dagen etter ja :D  

Sorry hvis jeg gikk ut etter enkelt personer, var ikke meningen. Måtte bare lufte følelsene mine. Godt nyttår alle sammen! Og jeg hadde en sprø drøm i natt, var om newcastle. Jeg fikk Shearer sparket ut av laget. Heheh, var egentlig Souness som skulle ut. Lol, sprø drøm. Så når jeg fikk han sparket, så kom Souness og sa:Fornøyd nå? På norsk :?
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #234 på: 01. Jan. 2006, 13:12 »
Sitat fra: "Lars"
Må bare få meddele at jeg blir oppriktig lei meg over å lese postene deres i denne tråden.

Kan gi dere et råd: GROW UP!!

Sånn går det når det blir nederlag på nederlag :twisted:
ax