20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: tottenham vs Newcastle United  (Lest 46537 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: tottenham vs Newcastle United
« Svar #15 på: 29. Des. 2005, 16:04 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Asbjørn"
Bowyer er suspendert i de neste tre kampene.

Leverte ikke Newcastle inn en velbegrunnet protest mot det røde kortet da? Tre kamper? Hallo. Det kortet der var ikke nok til en eneste kamps suspensjon. Tre kamper er det Crouch som skal ha. Det var han som gjorde noe galt. Ikke Bowyer.

Hadde ingen tro på at dette kortet skulle bli trukket tilbake selvom det var en smule strengt. Ihvertfall når man ser at ingen LFC spillere får samme straff.

Leste på VG nett at det er 9 spillere på motstander laget som har fått rødt kort mot LFC på de 17 siste kampene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
tottenham vs Newcastle United
« Svar #16 på: 29. Des. 2005, 16:07 »
Har Liverpool blitt mænju nå plutselg?

Forbannet være dommerstanden. En hel del av PL-dommerne som burde vært utestengt fra all fotballdømming på livstid. Enkelte burde blitt kjeppjaget bort fra fotballbanen umiddelbart.

Det skal ikke være mulig å gi rødt kort til Bowyer for å ha kommet sent inn i en takling, mens Crouch får gult og Gerrard ingenting. Rein og skjær galskap. Jenas' rødkort mot Arsenal var klarere enn dette.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 29. Des. 2005, 16:35 »
Satan altså. 3 kamper.
Jævli rart at Xabi Alonso ikke fikk kort i det hele tatt på taklinga på Bowyer  4-5 minutter før utvisningen. Den kvalifiserte til marsjordre med en gang. Syksykt at Bowyer skal bli utvist p.g.a navnet.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 29. Des. 2005, 23:16 »
Sitat fra: "Romance"
Given

Carr-Boumsong-Bramble-Ramage

Solano-Parker-Emre-Luque

Ameobi-Shearer

Tror Emre faktisk burde være klar for denne kampen, etter at Charlton matchen ble avlyst, men hvis dette ikke stemmer føler jeg Faye kan utrette noe mot Jenas&Co.. Forresten, seffern ikke Ameobi på topp, OWEN!!!

hahaha ramage på venstre kant. Han klarer seg så vidt på høyre sida si, så tar du han på venstre sida, hahahahaha. Okej han er god når vi møter lag som bolton,midelsbrough,han er deffansiv og vinner dueller. Men offensive lag som spurs, da må vi ha kjappe offesive backer :D
ax

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. Des. 2005, 00:11 »
Ramage var jo banens beste mot Arsenal, i konkuranse med Scotty...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 30. Des. 2005, 12:56 »
Veldig strengt å gi Bowyer 3 kamper på grunn av den utvisningen. Spesielt da Liverpool spillerne slapp så billig unna. Men det er vel prisen han må betale for å hete Lee Bowyer og være den han er, uansett syns jeg det blir feil. En annen ting er om de hadde gjennomført og være like strenge mot alle. En sessong med rekord mange røde kort, javel. Men etterhvert kunne det hatt en positiv effekt og det ville blitt mindere stygt spill, og kanskje ennå bedre fotball av det.... Men det skjer jo ikke, så det har lite for seg og diskutere det....

Syns ikke man skal le av å bruke Ramage på venstreback. Han har hatt den plassen en kamp eller to tidligere i høst og klart seg bra der -også! Ramage er en spiller jeg har veldig tro på som jeg tror kommer til å bli veldig verdifull for oss. Han viser meget lovende takter og er veldig allsidig. Vi ser helt klart at hans svakhet ligger i å være med fremover, men hans deffensive egenskaper veier mer enn opp for det etter min mening.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. Des. 2005, 12:58 »
Uansett, det jeg glemte å si: dersom Babayaro kan spille i mårra bør han være venstreback. Er Carr også spilledyktig bør han få høyrebacken, da kan Ramage gå inn og danne midtstopperpar sammen med Boumsong. Tror det hadde vært den beste løsningen slik situasjonen er nå (med skader ol).

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 30. Des. 2005, 14:02 »
hvis Emre ikke kan spille så synes jeg at Zogbia skal sendes inn sentralt ilag med parker og, gi Luque en sjangse på venstrevingen... jeg tror det kan bli suksess... Luque har jo god erfaring sentralt, samtidig som Luque trenger sårt kamp trening... synes det hørtes lurt ut...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 30. Des. 2005, 15:20 »
Har ikke særlig tro på Zoggy sentralt, da hadde jeg heller gjort omvendt av det du sier, brukt Luque sentralt på midten kanskje en smule lenger frem enn Parker så han får ta seg av det defensive.. Tror Luque og Parker kan knuse Davids og Jenas..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 30. Des. 2005, 16:08 »
Å benke Faye nå blir for dumt. Parker og Faye har utfylt hverandre perfekt de gangene de har spilt sammen. Jeg vil helst se Zogbia på venstresiden, og at Luque kommer inn på venstresiden mot Boro 2 januar.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 30. Des. 2005, 16:21 »
Luque i en sentral offensiv rolle og N'Zogbia på venstrekant med Parker som midtbane-anker og Solano på høyre er det beste slik jeg ser det. Greitt at Faye har hatt sine gode kamper men Liverpool kampen var ikke en av dem. Luque trenger spilletid for å vende seg til gamet i England og tror han kan bli viktig for oss, men da må vi legge til rette for det også... Så skjønner ikke hvorfor Faye BØR spille fra start nå. Slik jeg ser det er det bedre grunner til å starte både med N'Zogbia og Luque. Enig med Romance som tror at det funker best med N'Zogiba på kant og Luque i en mer offensiv fri rolle.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 30. Des. 2005, 16:55 »
Enig her, om ikke Emre er klar så bør kanskje Luque spille sammen med Parker i en slags diamantformasjon på midten, med Zoggy og Solano på kantene.
Da får Luque den offansive oppgaven mens Parker tar seg av det defansive som han gjør så utrolig bra!
Vi trenger en angrepsretta kar på midten sammen med Parker...Faye og Parker blir vel litt for defansivt, og skal vi vinne så kan man ikke tenke sånn!

Det var en spennende tanke det med Luque sentralt, tror han ville fungert bedre der som en litt fremskutt midtbanemann bak spissene...
Hvorfor ikke prøve, ikke akkurat som at det skader å prøve noe nytt når det gamle ikke fungerer...Ameobi vil jeg vertfall se på benken, Luque skal spille fra start mener jeg!

Ramage på midten sammen med Boumsong er heller ikke en dum tanke dersom Baba og Carr er klar!

Bjørn - spent uansett:)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 30. Des. 2005, 16:57 »
Sitat fra: "chickenman"
Luque i en sentral offensiv rolle og N'Zogbia på venstrekant med Parker som midtbane-anker og Solano på høyre er det beste slik jeg ser det. Greitt at Faye har hatt sine gode kamper men Liverpool kampen var ikke en av dem. Luque trenger spilletid for å vende seg til gamet i England og tror han kan bli viktig for oss, men da må vi legge til rette for det også... Så skjønner ikke hvorfor Faye BØR spille fra start nå. Slik jeg ser det er det bedre grunner til å starte både med N'Zogbia og Luque. Enig med Romance som tror at det funker best med N'Zogiba på kant og Luque i en mer offensiv fri rolle.

Slik jeg ser det vil et slikt lag bli altfor lett på bortebane mot Tottenham.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 30. Des. 2005, 17:49 »
Emre er ikke med i troppen til kampen mot Spurs..:(

NUFC: Given, Harper, Carr, Babayaro, Rammage, Boumsong, Bramble, Elliott, Parker, Faye, Luque, Solano, N'Zogbia, Clark, Shearer, Owen, Ameobi.

Taylor is back on the injury list after his abortive return at Anfield, joining Moore and Dyer on the sidelines. Emre isn't in contention, while Bowyer is suspended.

Det er vertfall det NUFC.com skriver...det er sikkert hentet frem før i denne tråden, men det får så være :)

Bjørn - Jeg tenker, derfor er jeg!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #29 på: 31. Des. 2005, 11:36 »
Dette blir ein tøff match, men vi må nesten skaffe oss i alle fall 1 poeng for å følgje med resten av gjengen. 3 poeng hadde vert gull verdt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!