20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Vi trenger ikke å kjøpe back-up spillere mener jeg.. Bramble/Moore og Ramage er jo gode nok til det.. Vil da heller gå for litt klasse og kvalitet enn en franskmann som ikke er noe bedre enn dem vi allerede har! TULL og waste of money!!
Bruk heller litt mer penger på en skikkelig spiller enn å kjøpe slike middelhavsfarere.. Vi tror vi gjør lurt i kjøpe en spiller bare for han er litt billig, bruk pengene på en førstelagsspiller,,..!
Sitat fra: "Thomas Beckheim"Vi trenger ikke å kjøpe back-up spillere mener jeg.. Bramble/Moore og Ramage er jo gode nok til det.. Vil da heller gå for litt klasse og kvalitet enn en franskmann som ikke er noe bedre enn dem vi allerede har! TULL og waste of money!!bramble god? er det noe jeg ikke har fått med meg?
Bramble er en god midtstopper, men med en STOR svakhet. Han takler ikke stressende situasjoner godt nok, noe som ender i VELDIG mange tabber. Man han er en helt OK stopper. Men Thomas. Hvis du ser nøye nok, så ser du at han er ment til høyreback. Jeg vil da veldig gjerne ha en ny høyreback. Dessuten er det fint med noen poteter! Og Thomas.. Trenger vi ikke back-up? Jeg føler vi trenger og hele tiden forbredre. Et lag kan alltid bli bedre. Men det er snakk om å priortere! Jeg skjønner jo at midtstopper ikke er det viktigste! Men er det så mye som tyder på at Moore er Newcastle-spiller 1. februar?
bramble god? er det noe jeg ikke har fått med meg?