20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Meite på vei?  (Lest 3530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Meite på vei?
« Svar #15 på: 22. Des. 2005, 16:13 »
Bramble er god nok til å være back-up ja!! Jeg skrev jo ikke at Newcastle ikke bør kjøpe Meite fordi Bramble er så sinnsyk god og han er bankers på stopperplass!!
Skal Newcastle kjøpe stopper så skal det være en som er bedre enn Bramble (Meite er på samme nivå) slik at Bramble blir back-up..

Er dere med nå eller lucky_luque,chickenman og Thommazz???

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Meite på vei?
« Svar #16 på: 22. Des. 2005, 20:51 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Bramble er god nok til å være back-up ja!! Jeg skrev jo ikke at Newcastle ikke bør kjøpe Meite fordi Bramble er så sinnsyk god og han er bankers på stopperplass!!
Skal Newcastle kjøpe stopper så skal det være en som er bedre enn Bramble (Meite er på samme nivå) slik at Bramble blir back-up..

Er dere med nå eller lucky_luque,chickenman og Thommazz???

Jepp, å kjøpe backup spillere blir feil som du sa (tror jeg). Bramble er langt fra god nok til første 11ern, men når ikke halve forsvaret er skadet trenger vi vel egentlig ikke Bramble som backup engang? Si at første 4ern der bak (dårlig uttrykk) er sånn da: Carr-Boumsong-Taylor-Babayaro. Er Moore skadefri er han god nok til å konkurrere med taylor tror jeg, og i tillegg har vi Ramage som har vist at han takler alle plassene i forsvaret og da begynner Bramble å bli langt unna en plass på benken også. Derfor mener jeg da at vi kunne solgt ham til en eller annen klubb på nedre halvdel (der er han kanskje god nok) og fått igjen litt penger for ham, hadde ikke skadet det. Naturligvis forutsetter dette at vi ikke er så forbanna uheldig med skader, noe vi dessverre er. Så vi er nok best tjent med å beholde Bramble inntil videre, men tror vi bør vurdere ham igjen ved sessong-slutt...