20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle  (Lest 38760 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #45 på: 21. Des. 2005, 11:33 »
hvis de bruker crouch som enslig spiss, da spiller de bredt og prøver å legge inn til mannen over 2 meter...nå skulle vi hatt bra backer til å stoppe løpene dems, noe vi ikke har...

playah

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #46 på: 21. Des. 2005, 13:31 »
Sitat fra: "Romance"
Veit.. Han har bra løp, det skal han ha, men pasning klarer han faen ikke å legge.. Skulle gjerne likt å se pasningsprosenten til Garcia denne sesongen, han må jo være soleklart dårligst, sammen med Elliott..

du har rett i det du sier....garcia har spilt 15kamper og har bare 3mål og ingen assist i PL...det sier bare sitt...jeg kan si at den gamle newcastle backen aaron huges har 1mål og 2 assist like mange poeng altså :P ...emre og ameobi har oxo like mange poeng som garcia...og emre har spilt dobbelt så lite kamper som garcia, emre har 2mål og 1 assist....så du har rett i det du sier, garcia har ikke noen pasnings fot.
vi får håpe at det er garcia som skal legge stikkerne til crouch :P

Arild Skjæveland

• Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #47 på: 21. Des. 2005, 14:35 »
Hehe... Ja, det er alltids like interessant med slike som ikkje ser fotballkampane men berre ser på statistikken etterpå.

Elles er Hamann veldig usikker, og Momo Sissoko som kjent suspendert....

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #48 på: 21. Des. 2005, 15:43 »
Nå tar du litt feil her.. Forskjellen er jo at jeg HAR sett Garcia spille og erfor skulle LIKT å se hans pasningsprosent, ikke omvendt..
Jeg baserer uttalelsen min på det jeg har sett av Garcia og det er ikke kjempe mye positivt.. Kom ut av tellinga på ant. pasningsfeil..
Nå ser det ut som at Taylor ikke blir klar, så da er jeg spent på hvordan Bramble klarer seg, han er jo ikke så utrolig dåelig i lufta da, kanskje han kan bli en utfordring for Crouch!?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #49 på: 21. Des. 2005, 16:46 »
Veldig spent før denne kampen, for sjølv om Newcastle har skjerpa seg ein del dei to siste kampane, so er eg redd Liverpool vert for sterke.
Owen har vist seg i form, men samtidig har Bramble vist at han ikkje er kvitt konsentrasjonsproblema sine...
2-1 til Liverpool, Owen scorar, men Bramble gjev Liverpool sigeren. Det er mitt pessimistiske tips :(

Og so blir det spennande å sjå kampen på storsjerm saman med nærmare 15 Liverpoolsupportarar :shock:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #50 på: 21. Des. 2005, 17:34 »
Sitat fra: "Romance"
Nå tar du litt feil her.. Forskjellen er jo at jeg HAR sett Garcia spille og erfor skulle LIKT å se hans pasningsprosent, ikke omvendt..
Jeg baserer uttalelsen min på det jeg har sett av Garcia og det er ikke kjempe mye positivt.. Kom ut av tellinga på ant. pasningsfeil..
Nå ser det ut som at Taylor ikke blir klar, så da er jeg spent på hvordan Bramble klarer seg, han er jo ikke så utrolig dåelig i lufta da, kanskje han kan bli en utfordring for Crouch!?

Jeg er skeptisk til Bramble. hvis ikke Taylor blir klar håper jeg Carr blir det. Tror det er bedre å flytte Ramage inn i midtforsvaret sammen Boumsong da, Bramble blir aldri bedre, og er ikke god nok. Like greitt å selge ham i Januar...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #51 på: 21. Des. 2005, 17:50 »
Bramble er god, og han kan bli bedre. Det er det null tvil om. Bramble er stort sett god i det meste han foretar seg. Han er brukbart kjapp, god i lufta, farlig foran mål, og steintøff i duellene.
Bramble har alle forutsetninger for å bli en knallstopper, men da må vi jobbe med å bli kvitt konsentrasjonsproblemene hans. Og det bør være fullt mulig, bare vi går inn for det. Bare å gi han større utfordringer på trening, og evt. koble inn en psykolog.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #52 på: 21. Des. 2005, 18:05 »
Sitat fra: "Joakim"
Bramble er god, og han kan bli bedre. Det er det null tvil om. Bramble er stort sett god i det meste han foretar seg. Han er brukbart kjapp, god i lufta, farlig foran mål, og steintøff i duellene.
Bramble har alle forutsetninger for å bli en knallstopper, men da må vi jobbe med å bli kvitt konsentrasjonsproblemene hans. Og det bør være fullt mulig, bare vi går inn for det. Bare å gi han større utfordringer på trening, og evt. koble inn en psykolog.

Syns liksom han holder seg stabilt på stedet hvil, ergo ikke god nok!

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #53 på: 21. Des. 2005, 18:21 »
få bramble ut..bruken som back up eller rotasjon kanskje! men ikke fast på første laget .trenger vi helt klart en ny midtstopper.ingen tvil om det.Bramble holder ikke mål
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Arild Skjæveland

• Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #54 på: 21. Des. 2005, 18:42 »
Det er noko litt anna å sjå på pasningsprosenten til til dømes Luis García og t.d. Amdy Faye, og om du tek det sånn utan vidare vinn sjølvsagt Faye, men så er det det å sjå på kva type pasningar ein prøver seg på. Stikkarar, innlegg, gjennombrotspasningar vs støttepasningar. Hadde Luis hatt ein pasningsprosent lik Xabi Alonso (ca 95%) ville han vore verdas beste offensive spelar.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
lt;3 Newcastle <3

Arild Skjæveland

• Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #56 på: 21. Des. 2005, 20:17 »
Om du ser det sitatet dei har frå Owen så kan eg rett og slett ikkje forstå kva som er særleg beroligande med denne artikkelen sett frå dykkar side...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #57 på: 21. Des. 2005, 22:22 »
haha bare fordi dere har Crouch som er så ubruklig og vi har Owen :D noobs

skal knuse dere 2 juledag
lt;3 Newcastle <3

Noreng

• Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #58 på: 21. Des. 2005, 22:26 »
Oooooh, we get Micheal Owen
Oooooh, they get Peter Crouch!!
Oooooh, We get Micheal Owen
Oooooh, they get Peter Crouch..!.. Ouch!

Arild Skjæveland

• Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #59 på: 22. Des. 2005, 07:44 »
we got the champions league in
whilst you won nowt
won nowt..won nowt
of that there is no doubt

we know what winners medal Michael's without
so thats why the scousers shout

Ohhhhhhh we're chamions of europe
ohhhhhhh we're champions of europe