20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle  (Lest 38839 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #30 på: 20. Des. 2005, 02:44 »
Meget hyggelig å se deg igjen på et Newcastle forum Arild. Du er sakelig og har mye "peiling"

Nå har jo Liverpool hatt en fantastisk form i PL og før eller senere vil jo tapet måtte komme. Men det er liksom litt typisk at det ikke er Newcastle som slår de, men f.eks WBA.

Tror vi skal være glade om vi tar med oss 1 poeng hjem i denne kampen sånn i utgangspunktet.

Arild Skjæveland

• Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #31 på: 20. Des. 2005, 02:50 »
WBA nei.

Statistikken min på Anfield er kun sigrar, mens eg på bortebane kun har tap, så tapet kjem nok heller mot Everton eller Bolton enn mot Newcastle eller WBA. :)

Noreng

• Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #32 på: 20. Des. 2005, 08:03 »
Vi ha må ha ny ranking på han her også!! Hva med Liverpool-supporter... eller Merseyside-tulling :O! Neida

playah

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #33 på: 20. Des. 2005, 11:38 »
Sitat fra: "plebbster"
Vi kan jo ha like flaks med linjedommeren som Sao Paulo hadde.

Syntes også at Ameobi kan prøve seg som ving i denne kampen. Owen-Shearer på topp blir det ihvertfall!

jeg synes at det er rart at Newcastle ikke bruker luque, han er mye bedre enn Ameobi....det kan hende at luque må vende seg til engelsk fotball, men da må han for faen for spille, viss han skal klare å vende seg til engelsk fotball...før luque kom til Newcastle hadde han fast plass på det spanske landslaget=), han slo ut spillere som Vincente og reyes, og det sier alt sammen....jeg mener at souness burde satse på luque i jule og nyttårs kampene.
han er raskere, mer teknikk, bedre spille forståelse en ameobi.
eller hva mener dere?

er det noen som har lyst til å bli med på en underskrivnings kampanje? :P.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #34 på: 20. Des. 2005, 12:34 »
Helt enig. Ameobi kan ikke få flere sjangser nå! luque må få spille seg inn i den engelske stilen, og han kan da bli veldig viktig for oss fremover
Who else...... Alan Shearer

Arild Skjæveland

• Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #35 på: 20. Des. 2005, 12:55 »
Sitat fra: "Noreng"
Vi ha må ha ny ranking på han her også!! Hva med Liverpool-supporter... eller Merseyside-tulling :O! Neida

Burde vel vore 'Scouser' isåfall.

Elles kan eg informere om at eg eigentleg ikkje er særleg ny.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #36 på: 20. Des. 2005, 16:52 »
Faen jeg blir så jævli forbanna.....få inn Luque nååååå !

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #37 på: 20. Des. 2005, 18:45 »

Han har jo alt fått den ærefulle tittelen scouser.

Og som Arild selv sier, han er ikke spesielt ny her.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #38 på: 20. Des. 2005, 18:46 »
Hvor har du vært alle disse årene Arild?

Arild Skjæveland

• Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #39 på: 20. Des. 2005, 19:49 »
På vgd.

Er vel berre to år. Måtte koma tilbake når Newcastle vart litt halvskumle igjen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Liverpool - Newcastle
« Svar #40 på: 20. Des. 2005, 20:54 »

Slapp av. Han er en gammel kjenning fra i fjor.

Noreng

• Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #41 på: 20. Des. 2005, 22:21 »
Jeg skal til en kamerat av meg og se på Liverpool kampen. Dessvere tror jeg at jeg blir den som må gå trist fra den koselige tradisjonen vår.

Liverpool er i flott riv om dagen, og det blir ekstremt vansklig og score på dem. De beste grunnene er den ufatelige gode keeperen Reina, Steinforsvaret med Carragher som sjef og ikke minst, Benitez som virkelig kan organisere forsvaret. Dessuten har de begynt og få susen frampå. Men jeg satser på Taylor ersatter vår kjære tabbe-Bramble. Jeg håper også at Bou virkelig har fått igjen formen. Det blir jo også 2 gode midtbaner som møtes

Nei, dette blir en spennende kamp! Jeg gleder meg!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #42 på: 20. Des. 2005, 23:42 »
Stiller Liverpool med Crouch som alene spiss og med pasningsdyktige(hehe..lol :lol: )Garcia rett bak tror jeg nok ikke Liverpool bringer på mye farlig fremover.. Bak er det ingenting å si, de er helt sinnsyke.. Tror nok dette blir en midtbanekamp, hvor Liverpool trekker det lengste strået og muligens scorer på et langskudd... Er Emre og faye i fortm kan allikevel Newcastle by på problemer, Liverpool styrer jo alle kampene sine med den sinnsyke sentrale midtbanen sinn. Har vi flaks, Owen er i scoringshumør og Taylor kommer inn for Bramble + en Luque istedte for Ameobi evt. Ramage på v.back og Carr på høyre kan jeg kanskje se for meg 1-1 eller 2-1 til Newcastle.. Vi er på gang her altså, bare å innse..
Dette laget:

Given

Ramage
Boumsong
Taylor
Carr

Luque
Emre
Faye
Solano

Shearer
Owen
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Arild Skjæveland

• Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #43 på: 20. Des. 2005, 23:44 »
Luis García er vanvittig bra.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #44 på: 20. Des. 2005, 23:47 »
Veit.. Han har bra løp, det skal han ha, men pasning klarer han faen ikke å legge.. Skulle gjerne likt å se pasningsprosenten til Garcia denne sesongen, han må jo være soleklart dårligst, sammen med Elliott..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...