20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leeds - Newcastle lør 22.01.22 kl. 16.00. Elland Road, TV2 Premium 2  (Lest 5875 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Oddsen for 1-1 burde ikke være skyhøy nå, men vi får krysse fingrene!

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Får håpe dette holder inn. Personlig tror jeg ikke det er særlig annet enn litt selvtillit som skal til for at vi klarer plukke adskillig mer poeng.
No fate but what you make

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Får håpe dette holder inn. Personlig tror jeg ikke det er særlig annet enn litt selvtillit som skal til for at vi klarer plukke adskillig mer poeng.

Helt enig, stallen vår er ikke bra men vi har da helt klart underprestert også. Dersom det holder helt inn så kan det potensielt gi oss en liten boost i overgangsmarkedet da vi ikke ser like fortapt ut som før..

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
YESS! 3 deilige poeng!  :)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Dette er spot on.

If we stay up the most miraculous thing about it won?t be the unlikely points accrual, it?ll be the fact we?ve done it despite every official in this league trying to send us down. Set of corrupt fucking cowards!

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dette er spot on.

If we stay up the most miraculous thing about it won?t be the unlikely points accrual, it?ll be the fact we?ve done it despite every official in this league trying to send us down. Set of corrupt fucking cowards!

Kom igjen a. La oss ikke bli sånne Liverpool og Mænju-tullinger som tror dommerstanden konspirerer mot oss.

Deilig seier! Håpet er tent!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Vi har hatt mye tvilstilfeller i mot. Men jeg tror jo ikke at det er korrupt, er nok mer uflaks.

En helt sinnsyk innsats i dag! De fleste ser helt ferdige ut når dommeren blåser av. Herlig!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Veldig viktig med seier, spesielt nå som Norwich virkelig ser ut til og fått en gigantisk boost. Mener bestemt at ASM ble snytt for en straffe. Det er ikke en hard takling eller noe, men han tar foten hans såpass mye at han lander med lærsiden ned mot gresset og glir. Men mulig jeg har tykke briller på meg.

Og Newcastle er der de er fordi de har spilt absurd dårlig fotball i hele år, under to forskjellige manager som begge har gjort alt for mye feil, inkludert spillere som begår masse feil hele tiden. Har ingenting med dommerstaben å gjøre.
Nei.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Men Wood da folkens.

Ser jo like håpløs ut som vi fryktet?

Trippier et beist.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dæven så deilig!
At nesten alt av tvilstilfeller går imot oss i år er relativt drøyt.
Satser på at selvtilliten nå kommer nå og at man kan plukke litt poeng.
Helt ålreit at Everton og Brentford taper også, spesielt Brentford tror jeg kan slite utover.

Brentford har ikke tapt, men ligger under og taper forhåpentligvis!
« Siste redigering: 22. Jan. 2022, 18:11 av Offe87 »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Massive poeng idag.

Men tror dessverre de tapte poengene mot manu, watford og Norwich vil koste oss i det lange løp.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Får håpe dette ga gutta en liten boost, og klarer vi 3 poeng mot Everton til uka, så ser ting ganske annerledes ut!

Howay the lads, toon, toon!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Helt herlig! Trippier og Shelvey kjører lagmoralen opp.

Neste kamp mot Everton er 8. Feb. Ikke nå til uka.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Helt herlig! Trippier og Shelvey kjører lagmoralen opp.

Neste kamp mot Everton er 8. Feb. Ikke nå til uka.

Hehe, ble litt ivrig der  ??? ;)

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Men Wood da folkens.

Ser jo like håpløs ut som vi fryktet?

Trippier et beist.

Han vinner en del viktige dueller, men ellers er nok prislappen hans vært nærmere ? 6 Mill kontra de ? 30 Mill. Vi betalte.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.