20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle  (Lest 39319 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
West Ham - Newcastle
« Svar #150 på: 17. Des. 2005, 19:39 »
Jeg er enig i de som sier at det var en fortjent seier. West Ham hadde ikke så mange flere sjanser enn oss de, og de målene de fikk var det NUFC-spillere som helt og holdent laget. Mens Newcastle scorer på sjanser som de har laget selv, der finner du forskjellen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #151 på: 17. Des. 2005, 19:41 »
Sitat fra: "NUFCern"
Jeg er enig i de som sier at det var en fortjent seier. West Ham hadde ikke så mange flere sjanser enn oss de, og de målene de fikk var det NUFC-spillere som helt og holdent laget. Mens Newcastle scorer på sjanser som de har laget selv, der finner du forskjellen.

Sant så sant
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #152 på: 17. Des. 2005, 19:43 »
Nå er vi bare 1 poeng bak Arsenal som har den "fantastiske" manageren og syteren Wenger. Tipper de taper mot russerene imorgen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #153 på: 17. Des. 2005, 19:50 »
Vi var mer effektive enn West Ham, og vant fortjent. Men, selv om vi vinner 4-2 så er jeg ikke fornøyd med det Newcastle presterer. Sånn sett lyver resultatet en smule.

Deilig med Owen-hattrick, håper at mannen er i gang for fullt.

Sitat fra: "Åsmund Singstad"

Ameobi 2 -Lager en veldig unødvendig straffe. Første touch som en flodhest og skudd som en kalv. Nei dette er for dårlig. Nesten katastrofal feilpasning på stillingen 3-2

En grei oppsummering av Ameobi dette.
Carr har altfor få landskamper for England!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
West Ham - Newcastle
« Svar #154 på: 17. Des. 2005, 19:52 »
Fantastisk herlig seier, men den var ikke særlig overbevisende spillemessig. På grunn av alle skadene er vi nødt til å spille med elendige spillere som ikke engang hadde hatt fast plass på Brann 2. Elliott er så hårreisende dårlig at det ikke finnes ord, mens Shola Ameobi bør frigis så snart som mulig. Shola har kvalitetene, men han klarer aldri å bruke dem. Det må være noe feil med hodet hans. Han gidder jo faen ikke å springe. Han gidder ikke å vinne dueller selv om han er nesten 2 meter. Han gidder ikke å bruke muskler selv om han er sterk. Fyren må ha noe alvorlig galt med psyken sin. Elliott har ikke noe som helst, bortsett fra hodestyrke, så vi hopper over ham.

Kampen i dag var ikke noe særlig bra. Kun prestasjoner fra enkeltspillere som Owen, Shearer, Parker, Faye og JAB gjorde at vi vant i dag. Tenker da spesielt på Owen, som spilte som en gud i dag. Jeg synes de fleste spillerne fortjener brukbart i dag, men vi spilte ikke som et lag. Når West Ham presset oss, klarte vi ikke å beholde roen. Vi klarte ikke engang 2 pasninger før vi ga bort ballen. Det er for dårlig.

Spillerbørs:

Given - 8
Ramage - 7
JAB - 8
Bramble - 6
Elliott - 4
Solano - 5
Parker - 7
Faye - 7,5
Ameobi - 2
Owen - 10
Shearer - 8

Bowyer - viste god innsats når han kom inn
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
West Ham - Newcastle
« Svar #155 på: 17. Des. 2005, 19:52 »
Sitat fra: "Rolfern"

En grei oppsummering av Ameobi dette.

Likevel spiller han sikkert neste kamp.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #156 på: 17. Des. 2005, 19:54 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Den eneste sjangsen uten målene som jeg kaller målsjangs var da Owen headet mitt på Carol.

Hva med f.eks pasningen Shearer hadde til Parker i 1. omgang. Parker får ballen omtrent på straffemerket men skyter håpløst utenfor.

Ja kanskje. Da er det 6 sjangser da!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #157 på: 17. Des. 2005, 20:01 »
Emre skal være tilbake mot LFC. Kunne vært interessant å kjørt han på venstresiden og fortsatt med Parker og Faye sentralt. Babayaro skal også være tilbake sammens med Carr.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #158 på: 17. Des. 2005, 20:02 »
Parker er vel suspendert mot Pool? Fikk sitt 5.gule i dag. Da blir det med andre ord Faye og Emre på midten. Kan bli spennende det.

Har du hørt noe om Luque/Dyer?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #159 på: 17. Des. 2005, 20:03 »
Stemmer det han blir suspendert til den kampen ja. Klarer ikke helt forstå hvorfor Luque ikke kommer inn i dag!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #160 på: 17. Des. 2005, 20:04 »
Sitat fra: "Nordin"
Parker er vel suspendert mot Pool? Fikk sitt 5.gule i dag. Da blir det med andre ord Faye og Emre på midten. Kan bli spennende det.

Har du hørt noe om Luque/Dyer?

Luque er jo skadefri. Tipper han ikke presterer på treningene.Dyer vil ikke Souness si så mye om bortsett fra at han blir vurdert fra uke til ule.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #161 på: 17. Des. 2005, 20:06 »
Parker ute mot LFC er ikke bra. Akkurat i denne kampen kunne vi trengt han. Blir tøft mot Gerrard og Alonso.

Dette sa Souey etter kampen. Enig i det meste.

The Scot said: ?We are delighted to have Michael Owen at Newcastle.

?He is a proven goalscorer at every level. We feel that once we get everybody fit we?ll create even more openings for him.

?We?ve missed Michael when he?s not been in our team through injury. He was the difference today along with Alan Shearer ? who is still a very big player for our team.

?We felt the two of them today could get at West Ham?s backfour and score goals and that?s how it turned out.

?It wasn?t a silky passing game because we are missing a lot of our players. We are just delighted with the three points.

?West Ham are a handful at home and they tried to get after us. We shot ourselves in the foot by giving them a penalty and allowing them back into the game.

?It should have been an easy 20 minutes for us but at times we were holding on.

?Strikers make the difference on the day and that?s why Michael is valued the way he is.

?He?s scored seven goals for us now and goals win and change games.?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #162 på: 17. Des. 2005, 20:07 »
Synes det er utrolig rart at Luque ikke har fått spille om han er 100% skadefri. Mot Arsenal var det greit, for da var Ameobi god. I dag var derimot Ameobi tilbake på sitt vanlige nivå, og han burde blitt byttet ut lenge før han fikk sjansen til å ødelegge kampen vår.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #163 på: 17. Des. 2005, 20:09 »
Ikke hver dag man lager 6 mål og vinner 4-2 :)

Men Owen er fantastisk!!!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #164 på: 17. Des. 2005, 20:17 »
Vann vi 2-4?????

Har vert vekke, så kan nokon fortelje meg korleis vi spelte og kven som spelte bra?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!