20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle  (Lest 39273 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #135 på: 17. Des. 2005, 18:36 »
Ameobi er the shit! Luque må jo være bedre

Ameobi gjør 2 ting i kampen, lager straffe og kløner til et frispark i farlig posisjon. Rett og slett ubruklig. få han vekk. bli kvalm
lt;3 Newcastle <3

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #136 på: 17. Des. 2005, 18:41 »
Ameobi har ingenting på første laget til newcastle å gjøre
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #137 på: 17. Des. 2005, 18:44 »
Lurer på hva Luque tenker jeg.......blir jeg holdt ute av 11'en for den klovnen der

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
West Ham - Newcastle
« Svar #138 på: 17. Des. 2005, 18:49 »
JIHOOO!!!!!

4-2 på bortebane er sterkt, uansett hvordan du snur og vender på det. Glad vi har Owen, hvilken avslutter og målgjører!  8)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #139 på: 17. Des. 2005, 18:55 »
Sitat fra: "Lasse"
Ufattelig glad for 3 poeng i dag. Takket være Owen og Shearer som begynner å bli et dødlig par. Likevel har vi en spiller på banen som holder på å gi bort seieren. Først ved å hanse på en meningsløs måte, som resulterer i straffe. Så ved å gjøre akkurat det samme, men heldigvis så ikke dommeren dette. Likevel, spilleren jeg snakker om gjør ikke en DRITT fornuftig.

Dette skjer gang på gang, kamp etter kamp. Likevel har vi de på dette forumet som forsvarer han, og mener han fortjener en plass på laget. Hvordan kan dere, som påstår dere har noen lunde peiling på fotball gjøre dette? Er dere blottet for å se sannheten??? Hva gå av dere? Please si dere ikke vil ha hanpå banen i neste kamp, etter NOK EN talentløs forestilling?

Spilleren jeg snakker om er selvsagt Ameobi.

Hmm. jeg er iallefall ikke en av de. Ut med Amøba, SurMess og elliott!!

Men Owen/Shearer, for et spisspar! Michael eier (owen, mø hø) kampen
Who else...... Alan Shearer

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
West Ham - Newcastle
« Svar #140 på: 17. Des. 2005, 18:56 »
Sitat fra: "NUFCern"

4-2 på bortebane er sterkt, uansett hvordan du snur og vender på det.

for all del! litt konstruktiv kritikk bare :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #141 på: 17. Des. 2005, 19:00 »
Sitat fra: "Lasse"
Sitat fra: "NUFCern"

4-2 på bortebane er sterkt, uansett hvordan du snur og vender på det.

for all del! litt konstruktiv kritikk bare :lol:

Siktet ikke til deg eller noen andre, bare skrev det jeg følte.  :P

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #142 på: 17. Des. 2005, 19:13 »
Sitter igjen med en merkelig følelse etter denne kampen. Vet ikke om jeg skal glede meg eller skamme meg.
Vi spiller elendig og er på langt nær det beste laget og vinner 4-2. Det finnes kunn en grunn til vi vant i dag og det er Owen. Han er jo et helt lag for seg selv. Det er bra for oss at han er. Mot Arsenal fortjente vi å vinne, men i dag syns jeg ikke det var fortjent. Drillo ville nok kallt det et ran. Men det er jo merkelig å ikke å fortjene å vinne når vi vinner 4-2. Spesielt når vi kunn skaper 5 sjangser og scorer på 4 av de. 80% uttelling det er villt1

Min spillervurdering:

Given 8 -holder oss inne i kampen med flere gode redninger. Har ikke sjangs på de to målene

Ramage 6 - Ikke noe spesielt god kamp av Ramage. Men skuffer heller ikke. Gjør alltid det beste han kan.
Bramble 5 -Bør være bedre enn dette
Boumsong 6 -Fremdeles litt Shaky
Elliot 5 - Sliter fælt når han må arbeide for to mann. Endel feilpasninger

Solano 6 - Flere gode pasninger og målgivende, men er ikke den gode gamle lenger
Faye 5 - Hadde fått 4 hadde det ikke vært for assisten. Ingen god spiller. Har han blikk for spillet i det hele. Plasserer seg feil og søker ikke motstanderen. MANGE FEILPASNINGER
Parker 7 -Kriger og står på.
Ameobi 2 -Lager en veldig unødvendig straffe. Første touch som en flodhest og skudd som en kalv. Nei dette er for dårlig. Nesten katastrofal feilpasning på stillingen 3-2

Shearer 7 - Kjemper, men er eldre. Scorer sitt 199 mål. Veldig bra.
Owen 8 - Banens beste. Han var strengt tatt et stort lyspunkt i et ellers veldig dystert Newcastle lag. HATRICK. Satser på det blir flere av de i årene som kommer.

Newcastle hadde bare ballen 35% av tiden. Det er lite til å vinne 4-2! Synes det forteller mye om denne merkelige kampen

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #143 på: 17. Des. 2005, 19:15 »
Luque må få komme inn i engelsk spelestil, men han gjer ikkje det så lenge han berre får sjå på!!! Bruk Luque, ikkje Ameobi... Han er knapt nok god nok å ha som spissreserve...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #144 på: 17. Des. 2005, 19:28 »
Skaper 5 sjanser? Jeg kommer ihvertfall til 7.

Hvor mange skapte egentlig West Ham?

Greit de hadde en trippelsjanse men så mye mer enn det hadde de ikke å by på. Når man spiller på bortebane er det viktig med gode kontringer. Det hadde vi til de grader idag.

FORJENT SEIER
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #145 på: 17. Des. 2005, 19:28 »
Skulle ikke forundre meg om vi har kjøpt en ny Viana. Tenk å hatt Boa Morte på venstrekant.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #146 på: 17. Des. 2005, 19:29 »
Den eneste sjangsen uten målene som jeg kaller målsjangs var da Owen headet mitt på Carol.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #147 på: 17. Des. 2005, 19:37 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Den eneste sjangsen uten målene som jeg kaller målsjangs var da Owen headet mitt på Carol.

Hva med f.eks pasningen Shearer hadde til Parker i 1. omgang. Parker får ballen omtrent på straffemerket men skyter håpløst utenfor.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #148 på: 17. Des. 2005, 19:37 »
MIN spillervurdering:

Given 8 Strålende kamp av vår irske venn. Flere gode redninger blant annet å holde noen harde skudd i fast grep.

Ramage 6 Gjør ting enkelt og utperker seg ikke hverken positivt eller negativt. Men alt i alt en grei kamp.

Boumsong 7 Er på rett vei, og etter en skranglete sesongstart så har han nå noen bra kamper på rad. På vei mot formen!

Bramble 6 Scoringen til West Ham trekker ned, i og med at det var han som sparket ballen i Solano. Men ingen av de kan egentlig lastes spesielt på den. Ellers en greit kamp

Elliott 4 Håpløs spiller. Utrolig at han i det hele tatt er i NUFC?! Flere feil som kunne vært fatale, og mange håpløse pasningen. Skal bli godt å få Baba tilbake...

Solano 6 En helt greit kamp. Feil plass til feil tid ved West Ham's scoring. Setter igang angrepet til Sheares mål.

Parker 7 Ikke like bra kamp som mot Arsenal, men går det an å gjøre det bedre enn det han gjorde i den kampen?? Ikke like synlig, men gjør det i og for seg bra. Synd med gult kort.

Faye 6 Vanskelig å bedømme. Ikke synlig, men nære på i angrep noen ganger. Blir litt treg.

Ameobi 3 Hva gjør han der. Luque må være i utrolig dårlig fom når Ameobi holder han utenfor laget. Elendig kamp i dag

Shearer 8 Kjempekamp av Shiira. Holder på ballen og har målgivende på Owen's første. Brae pasninger all over. Flott scoring!!

Owen 9 BB Helt strålende kamp. Jobber til og med defensivt noen ganger! Scorer tre flotte mål. Og har en kjempefin assist til Shearer's mål. Hans beste kamp for NUFC.

Det var da en kjapp gjennomgang av laget  :D

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #149 på: 17. Des. 2005, 19:39 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Sitter igjen med en merkelig følelse etter denne kampen. Vet ikke om jeg skal glede meg eller skamme meg.
Vi spiller elendig og er på langt nær det beste laget og vinner 4-2. Det finnes kunn en grunn til vi vant i dag og det er Owen. Han er jo et helt lag for seg selv. Det er bra for oss at han er. Mot Arsenal fortjente vi å vinne, men i dag syns jeg ikke det var fortjent. Drillo ville nok kallt det et ran. Men det er jo merkelig å ikke å fortjene å vinne når vi vinner 4-2. Spesielt når vi kunn skaper 5 sjangser og scorer på 4 av de. 80% uttelling det er villt1

Min spillervurdering:

Given 8 -holder oss inne i kampen med flere gode redninger. Har ikke sjangs på de to målene

Ramage 6 - Ikke noe spesielt god kamp av Ramage. Men skuffer heller ikke. Gjør alltid det beste han kan.
Bramble 5 -Bør være bedre enn dette
Boumsong 6 -Fremdeles litt Shaky
Elliot 5 - Sliter fælt når han må arbeide for to mann. Endel feilpasninger

Solano 6 - Flere gode pasninger og målgivende, men er ikke den gode gamle lenger
Faye 5 - Hadde fått 4 hadde det ikke vært for assisten. Ingen god spiller. Har han blikk for spillet i det hele. Plasserer seg feil og søker ikke motstanderen. MANGE FEILPASNINGER
Parker 7 -Kriger og står på.
Ameobi 2 -Lager en veldig unødvendig straffe. Første touch som en flodhest og skudd som en kalv. Nei dette er for dårlig. Nesten katastrofal feilpasning på stillingen 3-2

Shearer 7 - Kjemper, men er eldre. Scorer sitt 199 mål. Veldig bra.
Owen 8 - Banens beste. Han var strengt tatt et stort lyspunkt i et ellers veldig dystert Newcastle lag. HATRICK. Satser på det blir flere av de i årene som kommer.

Newcastle hadde bare ballen 35% av tiden. Det er lite til å vinne 4-2! Synes det forteller mye om denne merkelige kampen

Ameobi skulle ALDRI ha blitt tatt med i den spillervurderinga di.. Han er HELT latterlig.. Ikke så rart vi har han fortsatt, ingen andre somvil ha han.
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid