20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Favorittlag i VM?  (Lest 37052 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #165 på: 09. Juni 2006, 17:48 »
Nå begynner showet hvert minutt ! :D det vi alle ahr ventet så lenge på !
Vil ønske alle sammen lykke til med sitt respektive lag :) Kos dere masse, og husk: det viktigste er ikke å delta , men å vinne !

USA for VM Gull !!!
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

plebbster

• Gjest
Favorittlag i VM?
« Svar #166 på: 09. Juni 2006, 18:52 »
Deilig åpningskamp så langt. Utrolig flott angrepsspill av spesielt Tyskland det første kvarteret. Costa Rica er farlige på kontringer med Wanchope som alenespiss, så dette blir helt klart en morsom kamp!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #167 på: 09. Juni 2006, 19:32 »
Ja dessverre.

Nei vent 3-2

Kom igjen no eit til så taper e ikkje så mykje peng på oddsen

Men Hiha bra åpningskamp!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #168 på: 09. Juni 2006, 23:51 »
Litt av en åpningskamp. Fotball-vm startet i 1930. Vi må helt tilbake til 1934 for å finne sist gang åpningskampen det ble scoret seks mål i åpningskampen. Forøvrig var det en fornøyelse å høre Kong Arne kommentere kampen. Selv om Kalle satt ved hans side.
Forøvrig også en fornøyelse å kunne høre og se svenskene analysere kampen både i pausen og etter kampen.

To fantastiske mål av Lahm og Frings. Er det andre enn meg som gjerne skulle sett en back som Lahm i Newcastle? Vi hadde jo en i Bernard, og vi har delvis en i Carr. Men vi kan på ingen måte si at Ramage er en sånn type back. Ramage hadde glitt glatt inn i Tysklands skjøre forsvar, som ikke vet hva markering er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #169 på: 10. Juni 2006, 00:48 »
Arne Friedrich var jo verre enn Gary Neville på offsiden...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #170 på: 10. Juni 2006, 17:06 »
Mitt favoritt lag er Paraguay. SYnd dei tapte mot eit veldig kjedelig engelsk landslag. Eg har forsatt trua på at Paraguay kan komme vidare, sjølv utan Chilavert. Paraguay på sitt beste spelar fantastisk fin fotball. Får vi Santa Cruz og Valdez i form no til neste kamp blir dette bra.

* snar tur innom
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

plebbster

• Gjest
Favorittlag i VM?
« Svar #171 på: 10. Juni 2006, 19:56 »
Deilig at Sverige kun klarte 0-0 mot Trinidad! Noe så leskende har ikke skjedd tidligere dette året.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #172 på: 10. Juni 2006, 20:18 »
Sitat fra: "plebbster"
Deilig at Sverige kun klarte 0-0 mot Trinidad! Noe så leskende har ikke skjedd tidligere dette året.

Ja det var eit bra result tatt for oss Paraguay fans i alle fall.

:D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Noreng

• Gjest
Favorittlag i VM?
« Svar #173 på: 10. Juni 2006, 21:50 »
ÅÅå... Det er så dumt at 2 lag mot ut av gruppe C. Er jo bare kjempe kule lag da. Unner alle en finale.

plebbster

• Gjest
Favorittlag i VM?
« Svar #174 på: 10. Juni 2006, 23:01 »
Dette hadde vært deilig om Argentina fikk en scoring til midt i fleisen. Argentina er et perfekt eksempel på usymaptiske folk. Filmer, drar i trøya og haler ut tiden gjennom hele omgangen. Heia Elfenbenskysten!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Favorittlag i VM?
« Svar #175 på: 10. Juni 2006, 23:16 »
Nederland og Argentina går nok videre fra gruppe c. Men jeg hadde veldig stor tro på at Elfenbenskysten skulle gå videre før mesterskapet. Men etter tapet mot Argentina er det lite sannsynlig, siden Nederland er bestemann i gruppen og forhåpentligvis vinner alle sine kamper.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #176 på: 11. Juni 2006, 00:13 »
Sitat fra: "plebbster"

Jeg heier faktisk på svenskene, fordi de har gode fotballspillere, og spiller fin fotball. Og jeg er, i likhet med det svenske folket, forarget over at man spiller så til de grader fantasiløst og svakt. Å ikke slå T&T med en mann mer i nesten en hel omgang, er altfor dårlig. Og det faktum at det svenske spillet var klart best i det kvarteret Kim Källström spilte er ikke bra. Men noe sier meg at Lars Lagerbäck ikke kommer til å starte med Källström i neste kamp. Men jeg tror likevel at Sverige slår Paraguay og England.

England har ikke vunnet mot Sverige på bortimot tusen år. Jeg ser ingen grunn til at det skal endre seg når Svennis kaller det å ta av sin eneste målfarlige og bevegelige spiss etter knappe 60 minutter for et taktisk bytte.
Kanskje ikke helt tilfeldig at Englands eneste virkelige sjanse etter at Owen gikk av var et langskudd fra Lampard, som egentlig ikke var så fryktelig farlig.

Det plager meg å se at Elfenbenskysten ikke fikk uttelling for sin utrettelige jobbing mot et irriterende tamt og defensivt Argentina. Argentina viste meg i dag hvorfor jeg har et elsk-hat-forhold til landets fotballstjerner. Jeg er veldig glad i gjennomspillet fra Riquelme til 2-0. Og det er moro å se når de virkelig vil angripe, men har de først fått en relativt betryggende ledelse, så gidder de ikke spille fotball lenger. De sparker bare ballen seg imellom på egen halvdel, og gidder ikke engang ta kontringssjansene.

Håper Nederland viser seg frem fra sin beste side i morgen. Selv om jeg dessverre neppe får anledning til å se kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Morientes

• Scouser
  • Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Favorittlag i VM?
« Svar #177 på: 12. Juni 2006, 18:15 »
Jeg håper at Spania vinner i år, men regner med at Argentina eller Brasil vinner. Spania er jo i en veldig enkel gruppe å bør hvertfall gå videre. Håper på at Spania og Brasil møttes i finalen, men vet at de kan møttes allerede i 8-delsfinalen.
iverpool 4ever!
We won it five times*****

DanMan

• Gjest
Favorittlag i VM?
« Svar #178 på: 04. Juli 2006, 13:25 »
Sitat fra: "Joakim"
Er det andre enn meg som gjerne skulle sett en back som Lahm i Newcastle?

Jepp.  :wink:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Favorittlag i VM?
« Svar #179 på: 04. Juli 2006, 16:40 »
Ja, akkurat den tanken har jeg også vært innom! Og franske Ribery overbeviser også, men blir nok for dyrt å kjøpe opp ham fra Lyon.