20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2  (Lest 37036 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #165 på: 03. Nov. 2006, 10:19 »
Mangler bare en skade så har vi en hel start ellver på skadelisten. Harper stiller sportslig opp som midtstopper. Stiller da med dette laget:

Given
Carr- Harper-Ameobi-Baba
Dyer-Parker-Mr X-Duff
Owen-Martins

Ganske bra lag da!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #166 på: 03. Nov. 2006, 10:38 »
Et glimrende lag framover på banen, men er redd Ameobi/Harper (!) hadde blitt litt kjelkete i forsvaret :lol:

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #167 på: 03. Nov. 2006, 11:57 »
I følge noen Newcastle.no folk så vant Ameobi tusen dueller mot Terry i fjor på bortebane. Da må han jo være tidenes midtstopper!

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #168 på: 03. Nov. 2006, 15:09 »
Synes Krul var veldig god i går! Om ti år kommer han til å være fast på Nederland og være blant de 3 beste keeperen i verden! Eller hva, Geordie Olav?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #169 på: 03. Nov. 2006, 15:30 »
Jeg så ikke kampen, men jeg hørte at Tim Krul spilte bra, ja. Nybegynnerflaks? :lol:

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #170 på: 03. Nov. 2006, 15:38 »
Hehe. Det var faktisk ikke nybegynnerflaks nei. Det oste autoritet og sikkerhet av Tim Krul. Virket ikke det grann påvirket av nærver, og stod fram som vår beste spiller sammen med Emre og Milner.

Agurksaft

  • Gjest
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #171 på: 03. Nov. 2006, 17:27 »
Autoritet og sikkerheit? Vel , då har du ikkje sett første omgang, kor det var ein del USIKKRE tilbakespel og 5 meterar som han daska i reinaste Espen Johnsen stil. Han spelte for all del god kamp etter 2 omgang å dømme ( som eg ikkje såg ) men sikkerheit vil eg ikkje kalle det etter å ha sett første omgang.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #172 på: 03. Nov. 2006, 17:46 »
Har kanskje mye å gjøre med de idiotisk dårlige pasningene han ble servert tilbake da? Forsvarsspillerne våre er så uintelligente at de setter press på en helt fersk keeper. Våre tilbakespill har skapt problemer tidligere også. Så ikke de første 10 min. men resten av kampen. Han vokste seg opp som en vegg for Palermo.

Agurksaft

  • Gjest
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #173 på: 03. Nov. 2006, 19:25 »
Meinar og hugse ein par under par 5 meterar og,  her kan ein vel ikkje skulda på Ramage og co.

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #174 på: 11. Nov. 2006, 15:18 »
Sitat fra: "EivindI"
Et glimrende lag framover på banen, men er redd Ameobi/Harper (!) hadde blitt litt kjelkete i forsvaret :lol:


tjaa, når du ser på hvordan forsvaret vårt har spillt til nå så hadde det vel kanskje vært en forbedring?

Og da snakker jeg IKKE om de to unge lovende som BURDE spille...