20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Manchester United 23 Feb 18.15 Canal+ sport 1  (Lest 27818 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Manchester United 23 Feb 18.15 Canal+ sport 1
« Svar #210 på: 24. Feb. 2008, 21:03 »
Hadde han gått ut hadde han havna på halvdistanse og Rooney hadde likevel scoret, det irriterende da hadde vært at Given hadde tatt den om han sto på streken, noe han selvfølgelig skal gjøre der. N'Zogbia er desverre ingen back.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Manchester United 23 Feb 18.15 Canal+ sport 1
« Svar #211 på: 24. Feb. 2008, 21:33 »
Heldigvis tapte nesten alle de lag som ligger under oss også. Nok en pustepause. Puh
Who else...... Alan Shearer

twominds

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 84
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Manchester United 23 Feb 18.15 Canal+ sport 1
« Svar #212 på: 25. Feb. 2008, 13:04 »
Veit dere, jeg gidder faktisk ikke skylde på Big Sam. Syns det er innlysende å forstå at dette totale forfallet som har foregått på Tyneside har gått over lengre tid enn det Big Sam har sittet. Tror faktisk elendigheten var godt i gang under Sir Bobby da kvalmen fikk vokse. For meg virker det som om det er en total mangel på profesjonalitet og teamspirit i dette laget. Vi trenger seriøs hjelp, et par uker innesperret på en institusjon med oppfølging.
Er helt enig med deg i denne vurderingen. Et lag kollapser ikke slik som dette på et par måneder under ny manager. Det er dårlig styring over år som graver en såpass ned i gjørma, akkurat slik mitt kjære hjemlige lag også har fått erfare. Dårlige planlagte spillerkjøp og mangel på kontinuitet og seriøsitet avler bare mer av det samme. I dag fremstår vi som en klubb uten både tro og evne på banen. Ingen struktur i defensivt arbeid og fraværende samhandling og bevegelse offensivt. Her er det kun tid og penger som kan løse problemene.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Manchester United 23 Feb 18.15 Canal+ sport 1
« Svar #213 på: 25. Feb. 2008, 13:10 »
Altså. Allardyce tok jo tok i mye som de forrige managerne totalt neglisjerte (les forsvar og skadeforebygging.) Problemet er at det tar lengre tid enn 6 måneder og bygge opp et forsvar, i tillegg fikk han ikke de spillerne han ønsket.

Allardyce var vel ikke feilfri, men å legge all skyld på ham synes jeg blir for dumt. Jeg føler meg ganske sikker på at vi hadde oppnådd bedre resultater i de kampene som er spilt etter han fikk sparken om Allardyce fortsatt hadde vært manager...