20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366501 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2100 på: 13. Aug. 2010, 14:04 »
Det dumme her er jo at Spurs er superkeen på han........................

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2101 på: 13. Aug. 2010, 14:22 »
Det dumme her er jo at Spurs er superkeen på han........................

Men City vil ikke selge ham til Spurs siden de er en direkte konkurrent om CL-plassene.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2102 på: 13. Aug. 2010, 14:37 »
West Ham iferd med å sikre seg Caicedo på lån med opsjon på kjøp. Hvor i #*#****##*** blir det av de spennende spillerne Houghton? Nå begynner jeg virkelig å bli redd. Dårlig følelse i magen...

Ingenting nytt.
Ingenting skjer, så lenge ledelsen tror at en fotballklubb er en investering eller butikk. Sammenlign det med en bil. Du tjener ikke på den for å si det sånn. Pengesterke eiere som gjerne kaster penger inn i klubben er dagens realitet. Ellers ligger vi i middelmådighets/nedrykks suppa fremover.

Spis litt mindre kake MA, så har du råd til spillere. Samtidig er det jo bra for kolestrolet ditt. Hadde vi kunne kjøpt spillere med kolestrol penger hadde vi vært City ;D

Nå må vi få signert Ben Arfa. FØR mandag. ;)
Who else...... Alan Shearer

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2103 på: 13. Aug. 2010, 14:45 »
Me har jo Joey Barton i stallen, er han noko bedre enn Craig Bellamy? Eller Ben Arfa om han kjem?

Ja, begge er så absolutt bedre. Hva Newcastle og problemer gjelder, stiller Bellamy i særklasse. Stay away Bellamy.

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2104 på: 13. Aug. 2010, 14:54 »
Jeg syns jo nesten Barton ikke er så ille som Bellamy - Barton har bare et sinnsykt trollsinne. Barton viste jo blant annet anger i etterkant av Shearer-episoden, og skværa opp med ham over golf senere på sommeren. Men jeg er av den oppfatning at Bellamy har vokst endel iløpet av åra, og er langt fra like idiot nå som da. Dessuten - at han er en klassespiller er der ingen tvil om.

Dette har gått meg hus forbi, stemmer dette?

Shearer9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2105 på: 13. Aug. 2010, 14:57 »


Ingenting nytt.
Ingenting skjer, så lenge ledelsen tror at en fotballklubb er en investering eller butikk. Sammenlign det med en bil. Du tjener ikke på den for å si det sånn. Pengesterke eiere som gjerne kaster penger inn i klubben er dagens realitet. Ellers ligger vi i middelmådighets/nedrykks suppa fremover.

Spis litt mindre kake MA, så har du råd til spillere. Samtidig er det jo bra for kolestrolet ditt. Hadde vi kunne kjøpt spillere med kolestrol penger hadde vi vært City ;D

Nå må vi få signert Ben Arfa. FØR mandag. ;)
[/quote]

Haha vi hadde vært enda verre en City!! Fat Mike må bare få ut proppen og pumpe inn penger i klubben som vi fortjener!

Glad jeg var der!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2106 på: 13. Aug. 2010, 16:39 »
Vel, nå synes jeg faktisk Mike styrer skuta på en sunn måte jeg da. Vi drifter spillerkjøp med inntekter, og slipper overbetalte, dvaske, gamle spillerere som suger på Newcastle-titen.
I tillegg har han pøst inn nok med egen kapital etter Fat Fred.

Som et sluttpoeng er vi i starten av det som blir en sunn fotballkultur på øya, etter regelen om Home-Grown spillere som gjør at City, Chelsea osv osv kommer til å være skakkjørte om de får skader, da de ikke får ta ut like stor tropp som resten av klubbene som driver sunn fotballvirksomhet...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2107 på: 13. Aug. 2010, 17:28 »
Dette var jo en veldig positiv vinkling Christian! Skal vi satse på Ben Arfa og Diamanti inn før vinduet stenger ? ;)

Må si jeg meget godt kunne tenkt meg denne karen til Newcastle de kommende dagene også.[url] http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/08/10/2063887/napoli-closing-in-on-bayern-munich-midfielder-jose-sosa[url] 3 millioner er da ingenting for en kvalitetsspiller av hans klasse. Ville passet perfekt inn i gruppa og er anvendelig på mange plasser!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2108 på: 13. Aug. 2010, 17:47 »
Trur du har mistforstått litt den 25 manns regelen. Dei kan jo ha 50 spelar under 21 år om dei vil. Så dei overlever nok fint skader.

25 er tallet på antall spelar over 21 år du kan ha, og for å få ha 25 må du ha minst 8 "home grown" spelarar. Har du mindre, så får du ha mindre spelar over 21 år. (Som Chelsea, men dei kan forsatt ha så mange spelar som dei vil under 21 år)

Jeg har forstått regelen meget godt jeg kjære venn. Poenget er vel at hvis de må pøse inn på med juniorspillere gjennom en halv sesong, blir nok plasseringen reflektert i det...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2109 på: 13. Aug. 2010, 18:04 »
Trur du har mistforstått litt den 25 manns regelen. Dei kan jo ha 50 spelar under 21 år om dei vil. Så dei overlever nok fint skader.

25 er tallet på antall spelar over 21 år du kan ha, og for å få ha 25 må du ha minst 8 "home grown" spelarar. Har du mindre, så får du ha mindre spelar over 21 år. (Som Chelsea, men dei kan forsatt ha så mange spelar som dei vil under 21 år)

Jeg har forstått regelen meget godt jeg kjære venn. Poenget er vel at hvis de må pøse inn på med juniorspillere gjennom en halv sesong, blir nok plasseringen reflektert i det...
Tja, om du har 20 spelar over 21 år, skal det mykje til for at du XI blir så svekka ;) Itilegg har både Chelsea og City mange gode under 21 år også  ;)

kung_zlatan: Ikkje meg i mot  ;)

Joa sant det, men du skjønner casen min, som er satt bittelitt på spissen.... ;-)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2110 på: 13. Aug. 2010, 18:46 »
Tipper Marseille fikk litt kalde føtter når de så han var så frisk i landskampen jeg, føler nok de kan presse opp prisen etter den forestillingen.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2111 på: 13. Aug. 2010, 19:25 »
Me har jo Joey Barton i stallen, er han noko bedre enn Craig Bellamy? Eller Ben Arfa om han kjem?

Joey Barton kan ikkje lenger bli sett på som et uromoment i stallen. Historia hans tilseier det motsatte, men han er langt ifra den bråkmakeren han en gang var! Veit ikkje om du såg sportstabloidet på TV2 om Barton og Tony Adams' klinikk (i så fall burde du se den: http://www.tv2.no/play/sport/fotball/siste/?progId=427668), men han er no i alle fall en av dei viktigaste spillerane vi har! I tillegg til at han er så viktig, har han i preseason virka som en grunnleggande motor for laget, og det er lenge siden sist vi hørte uro rundt han... 

Bellamy derimot har ikkje viste nokke tegn til forbedring, og måten han forlot NUFC på vil sannsynligvis ødelegge en eventuell retur... Som mangen seier vil lagmoralen bli en viktig ressurs om vi skal holde oss i PL, men eg er ikkje redd for Ben Arfa. BA vil vere det nye kjøttet klubben trenger! Gi oss Ben Arfa, men Bellamy - stay away...

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2112 på: 13. Aug. 2010, 20:11 »
På Tv 2 BPL HD1 går det et "før-sesongen" program som vises  nå med Ian Dowie, Gareth Southgate osv.. Dowie (Eks. Newcastle trener) tror at Hughton er ute etter Ben Arfa. Kan jo hende de har en del kontakt fortsatt.  ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2113 på: 13. Aug. 2010, 20:13 »
Marseille virker egentlig jævlig useriøs i forhandlingene. Det er bare å ta tiden til hjelp. Tror neppe OM ønsker å sitte med en spiller som ikke har særlig store intensjoner om å spille for dem etter 1. september. Dette blir nok en deadline day-transfer, slik vi har for vane. De største fiskene som har vaket i vannet i evigheter, men som det aldri ser ut til å bli noe av, de dukker alltid opp på deadline day.

Marseille kan kjekke seg så mye de vil, men til slutt så vil de nok gi slipp. De vil bli nødt til å gi slipp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2114 på: 13. Aug. 2010, 20:24 »
JAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!